Business News Magazine #10

κόσμο! Είναι μεγάλη μου τιμή που ανέλαβα τη θέση του προέδρου της WFA, μιας οργάνωσης που έχει δεσμευτεί για την αναβάθμιση και την προώθηση των δραστηριοτήτων του επαγγέλματός μας, και είναι ένας ρόλος που είμαι πεπεισμένος ότι θα αναδειχθεί σε ακόμη πιο σημαντικό στα επόμενα χρόνια. Είμαι αφοσιωμένος στην προσπάθειά μου να βοηθήσωστην προώθηση αλλαγής του κλάδου και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που καλείται να αντιμετωπίσει. Ανάμεσα στις προτεραιότητές μου είναι τα ακόλουθα: αξιοποίηση και ανάπτυξη ταλέντων, ενίσχυση της κοινωνικής και πολιτισμικής απήχησης τουmarketing, αξιόπιστημέτρηση απόδοσης των επενδύσεων (ROI) αλλά και του αποτελέσματος των προγραμμάτων marketing. Η WFA δημοσίευσε τον Παγκόσμιο ΧάρτηΜέσων (Global Media Charter) του 2018 για τη μεταρρύθμιση του ψηφιακού διαφημιστικού οικοσυστήματος. Ποιες είναι οι ανησυχίες των brands που οδήγησαν στη δημιουργία αυτού του Χάρτη, ποια είναι η πρόοδος που έχει σημειωθεί παγκόσμια και τι πρέπει να γίνει για να τεθεί σε ισχύ σε τοπικό επίπεδο; Το Global Media Charter αποτελεί την απάντηση στις ανησυχίες που εκφράζουν οι διαφημιζόμενοι όσον αφορά τη διαφάνεια, το brand safety, το ad fraud και τη διαφημιστική προβολή. Οι διαφημιζόμενοι ζημιώνονται από το ad fraud και από την εμφάνιση των διαφημίσεών τους δίπλα σε ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη διαδικτυακή διαφήμιση έχει φτάσει πλέον σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο και η επανεξέταση των σχέσεων μεταξύ πελατών, οργανισμών και ΜΜΕ είναι κρίσιμη για την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης. Αυτά είναι και τα θεμέλια του Global Media Charter. Η WFA δημιούργησε το Global Media Charter βάσει ενός Global Media Board, που αποτελείται από υψηλά στελέχη των ΜΜΕ και κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως. Αυτές οι εταιρείες έχουν το μέγεθος και τη δύναμη να κάνουν πραγματικότητα τις αρχές του Χάρτη και να ζητήσουν να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο το ψηφιακό οικοσύστημα λειτουργεί, προς όφελος όλων. Μεγαλύτερη διαφάνεια, μείωση του ad fraud, σεβασμός των προσωπικών δεδομένων και καλύτερη εμπειρία διαφήμισης είναι αυτά που επιδιώκουμε. Ξεκινήσαμε αυτήν τη συζήτηση επιτρέποντας σε όλα τα μέρη του οικοσυστήματος να υποβάλουν προτάσεις για τον καλύτερο τρόπο εφαρμογής των βασικών σημείων του Global Media Charter πριν από την παγκόσμια συνάντηση, που έγινε πρόσφατα στη Λισαβόνα. Οι προτάσεις εξετάστηκαν από ειδικούς των μέσων ενημέρωσης. Ορισμένοι από αυτούς θα εργαστούν τώρα υπό την καθοδήγηση του αντίστοιχουΔιοικητικού Συμβουλίου, για να αναπτύξουν περαιτέρω τις προτάσεις αυτές, ώστε να είναι υλοποιήσιμες από τους marketers, τις εταιρείες επικοινωνίας αλλά και τις ψηφιακές πλατφόρμες. Πρόσφατα, η WFA κάλεσε όλα τα brands παγκοσμίως να ασκήσουν πίεση στις πλατφόρμες, για να κάνουν περισσότερα ώστε να εμποδίσουν το επικίνδυνο περιεχόμενο και τη ρητορική μίσους. Ποια έχει υπάρξει η απάντησή σας μέχρι σήμερα και σε ποιο βαθμό πιστεύετε ότι μπορεί να προχωρήσει η αυτορρύθμιση του ψηφιακού περιβάλλοντος; Υπάρχει ανάγκη για βαθύτερη συμμετοχή από πλευράς των κρατικών αξιωματούχων και των υπευθύνων χάραξης πολιτικής; Η WFA και τα μέλη της καλούν εδώ και πολλά χρόνια τις πλατφόρμες να δημιουργήσουν ένα ασφαλές περιβάλλον για τα brands, εάν θέλουν να εξασφαλίσουν διαφημιστικές επενδύσεις. Ένα περιβάλλον θα είναι επίσης ασφαλές για την κοινωνία, διασφαλίζοντας ότι μηνύματα μίσους δεν θα «μολύνουν» την καθημερινήψηφιακή εμπειρία του καταναλωτή. Έχουμε δει ότι αυτό το μήνυμά μας είναι αποτελεσματικό, κάνοντας τις πλατφόρμες να σκεφτούν σοβαρά τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αλλάξει η λειτουργία τους. Η WFA ζήτησε από τα μέλη της να επανεξετάσουν τις επενδύσεις τους σε πλατφόρμες οι οποίες μπορεί να καταληφθούν από εκφράσεις μίσους. Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος είναι μέλος της WFA από το 1978, προσφέροντας στα μέλη του τα εργαλεία και την εμπειρία του παγκόσμιου δικτύου της WFA. Τι θα συμβουλεύατε τους marketeers στην Ελλάδα; Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας την εμπειρία σας; Η τεχνολογία μπορεί να κάνει το marketing ναφαίνεται πολύ περίπλοκο, αλλά οι βασικές αρχές ισχύουν πάντα. Πρέπει να θυμόμαστε ότι εκπροσωπούμε μια επιχείρηση που απευθύνεται σε ανθρώπους. Όλα όσα κάνουμε πρέπει να γίνονται έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο και να απαντούν στα εξής ερωτήματα: Η επιλογή αυτή θα προσφέρει στον πελάτη μια καλύτερη εμπειρία; Θα κτίσει σχέση εμπιστοσύνης με το brand; Θα οδηγήσει στην επιλογή του brand μας στην επόμενη απόφαση αγοράς του πελάτη; Ποιος είναι ο στόχος της δημιουργίας του μηνύματος αυτού; Αν κάνουμε τα παραπάνω, τότε μπορούμε να ανοικοδομήσουμε τα επίπεδα εμπιστοσύνης για το Μarketing και την ανάπτυξη των brands μας. Στο περιθώριο της επίσκεψης του νέου προέδρου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, Raja Rajamannar, στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα φιλικό κλίμα συνάντηση με τον πρόεδρο Γρηγόρη Αντωνιάδη και τη γενική διευθύντρια του ΣΔΕ (Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας), Νερίνα Κομιώτη. Στη συνάντηση, ο κ. Rajamannar είχε την ευκαιρία να μάθει από πρώτο χέρι όλα όσα απασχολούν το εθνικό association και να ενημερωθεί για τις πρωτοβουλίες του σχετικά με την ανάδειξη διεθνών θεμάτων, όπως το Global Media Charter. Ο κ. Rajamannar μοιράστηκε με τα στελέχη του ΣΔΕ τις προτεραιότητές του ως νέος πρόεδρος της WFA. Επίσης, αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο του ρόλου και των απαιτήσεων του σύγχρονουmarketer, ενώ, παρά το πολύ βαρύ πρόγραμμά του, τόνισε ότι βρίσκεται πάντα στη διάθεση του ΣΔΕ για θέματα ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Συνάντηση ΣΔΕ-WFA στην Αθήνα Είναι μεγάλη μου τιμή που ανέλαβα τη θέση του προέδρου της WFA, μιας οργάνωσης που έχει δεσμευτεί για την αναβάθμιση και την προώθηση των δραστηριοτήτων του επαγγέλματός μας, και είναι ένας ρόλος που είμαι πεπεισμένος ότι θα αναδειχθεί σε ακόμη πιο σημαντικό στα επόμενα χρόνια Η τεχνολογία μπορεί να κάνει το marketing να φαίνεται πολύ περίπλοκο, αλλά οι βασικές αρχές ισχύουν πάντα. Πρέπει να θυμόμαστε ότι εκπροσωπούμε μια επιχείρηση που απευθύνεται σε ανθρώπους 29 ΙΟΥΝΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=