Ποιος ήταν ο πυρήνας της παρουσίασης στο πρόσφατο 13ο συνέδριο του ECRHellas στην Αθήνα; Με ποια θέματα καταπιαστήκατε και ποιο ήταν το μήνυμα που προσπαθήσατε να περάσετε στους παρευρισκόμενους; Τα τελευταία είκοσι χρόνια μάθαμε περισσότερα για τον ανθρώπινο εγκέφαλο απ’ ό,τι ξέραμε όλα τα προηγούμενα χρόνια μαζί! Οι σύγχρονες αποκαλύψεις της νευροεπιστήμης μάς ωθούν στο να αναθεωρήσουμε πολλές βασικές απόψεις για την ανθρωπότητα, για το πώς παίρνουμε αποφάσεις και γιατί επιλέγουμε μια συμπεριφορά κι όχι μια άλλη. Επί της ουσίας, η νευροεπιστήμη έδειξε ότι είμαστε συναισθηματικά όντα με παραπάνωαπό το 95% των αποφάσεών μας να είναι εντελώς υποσυνείδητες. Οι εταιρείες σήμερα δεν μπορούν να αποφύγουν άλλο αυτές τις επιστημονικές αποκαλύψεις και να συνεχίζουν να φέρονται όπως παλιά. Στο συνέδριο προσπάθησα να δείξωαπτά παραδείγματα και να εξηγήσω τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες εταιρείες, ακόμα και στην Ελλάδα, ήδη απολαμβάνουν ταπλεονεκτήματατουNeuromarketing. Πώς ακριβώς μπορεί να βοηθήσει τους retailers το neuromarketing; Πώς μπορούν να το αξιοποιήσουν και να προσεγγίσουν καλύτερα τους καταναλωτές; Πλέον μπορούμε να διαβάσουμε τον εγκέφαλο των Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης Οι καλύτεροι CEOs σήμερα είναι πρώτα απ’ όλαMarketers! interview O Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, CEO της Neuromarketing Trizma Neuro, υπήρξε πριν από λίγες ημέρες βασικός ομιλητής στο πρόσφατο 13ο συνέδριο του ECR Hellas. Με αυτή την αφορμή μίλησε στο Business News Magazine για θέματα ηγεσίας, marketing και επιχειρείν, πάντα από τη σκοπιά της νευροεπιστήμης και του neuromarketing. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά 40 ΙΟΥΝΙΟΣ 2019
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=