θέμενη αξία του επαγγελματία, που κάνει τη διαφορά. Η εμπειρία στο κομμωτήριο γίνεται μια μοναδική στιγμή· μια στιγμή αλληλεπίδρασης, κατά την οποία η σχέση χτίζεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την επίσκεψη στο κομμωτήριο. Το Style My Hair αναβαθμίστηκε με μια αποκλειστική τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, για να προσφέρει στους χρήστες μια εμπειρία 3D και τη δυνατότητα να δοκιμάσουν στον εαυτό τους και με κίνηση όλα τα πιθανά χρώματα, για ένα εξαιρετικά εξατομικευμένο αποτέλεσμα. Σε ορισμένες χώρες, τα κομμωτήρια λειτουργούν σαν spa, οπότε οι παραγγελίες των προϊόντων γίνονται από διάφορους προμηθευτές. Λαμβάνοντας λοιπόν αυτό υπόψη, πρόκειται η L’Oréal να επεκτείνει το πελατολόγιό της στο χώρο των κομμωτηρίων; Είναι κάτι το οποίο έχουμε ήδη πραγματοποιήσει. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται, γιατί στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν πολλά κομμωτήρια τα οποία να παρέχουν αυτό το πακέτο ομορφιάς. Φυσικά, έχουμε πολύ δυνατά brands με προϊόντα περιποίησης για το δέρμα αλλά και άλλους τομείς. Ποια είναι η πρωτοπόρος χώρα σε αυτό; Πού βρίσκονται τα περισσότερα κομμωτήρια τα οποία προσφέρουν επίσης την εμπειρία ενός spa καθώς και τα προϊόντα σας; Από τις αγορές των χωρών που έχω επισκεφθεί θα έλεγα ότι είναι η Ινδία. Στην Ινδία, όλα σχεδόν τα κομμωτήρια προσφέρουν περιποίηση μαλλιών, νυχιών, δέρματος... Τι είναι αυτό που μπορεί να προσφέρει η L’Oréal στους κομμωτές, στο πλαίσιο της κατάρτισης και της επαγγελματικής τους ανάπτυξης και τι μπορούμε να προσδοκούμε από τη L’Oréal στα επόμενα χρόνια; Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε εδώ και δέκα χρόνια ήδη, να βελτιώνουμε δηλαδή τον επαγγελματισμό μέσα από την κατάρτιση, και αυτό που είναι πολύ σημαντικό για εμάς αυτήν την περίοδο είναι το λανσάρισμα του L’Oréal Αccess, της καινούργιας μας ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, συγκεντρώνοντας όλα μας τα brands, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι οι επαγγελματίες μας θα είναι σε θέση να καταρτίζονται αλλά και να μοιράζονται και να μαθαίνουν ο ένας από τον άλλον, και έτσι θα δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη κοινότητα επαγγελματιών σε όλον τον κόσμο. Μέσα σε αυτήν τη χρονιά θα αποκτήσουν πρόσβαση σε 46 χώρες σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και την Ελλάδας πολύ σύντομα. «Η L’Oréal αφουγκράζεται τον παλμό του κόσμου, δίνει προσοχή στο πώς αυτός εξελίσσεται και αλλάζει, με μία μόνο φιλοδοξία: να προσφέρει το καλύτερο» Συναντήσαμε την Nathalie Roos, πρόεδρο της L’Oréal Professional Products Division, στο Παρίσι, στο πλαίσιο των τριήμερων εκδηλώσεων του ομίλου για την επέτειο των 110 χρόνων. Στη L’Oreal εντοπίζουμε συνεχώς τις τάσεις που αναδύονται σε παγκόσμιο επίπεδο, και χρησιμοποιώντας την Έρευνα, τις προσαρμόζουμε στις ανάγκες, τις επιθυμίες και την κουλτούρα κάθε χώρας και πολιτισμού Photo credit: Thomas Gogny Photo credit: Thomas Gogny Photo credit: Kike MIRANDA 43 ΙΟΥΝΙΟΣ 2019
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=