Business News Magazine #10

Up & down ΚαθήκονταΠροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου στην British American Tobacco Hellas ανέλαβε ο Θάνος Αυγερινός, ο οποίος κατείχε τη θέση τουΟικονομικού Διευθυντή για τον εμπορικό μετασχηματισμό του ομίλου στα κεντρικά γραφεία στο Λονδίνο. Στον νέο ρόλο του, θα έχει την ευθύνη, εκτός από την Ελλάδα που αποτελεί στρατηγική αγορά για τον όμιλο και για τις αγορές της Κύπρου, τηςΜάλτας και του Ισραήλ. To «χάσμα» ανάμεσα στους αδελφούς Δομαζάκη φαντάζει αδύνατον να γεφυρωθεί και η Creta Farms βρίσκεται στην πιο κρίσιμη καμπή της ιστορίας της, με τις εξελίξεις να είναι συνεχείς, ραγδαίες και καταιγιστικές… Καθήκοντα CEO του Ομίλου Παλίρροια ανέλαβε ο Δημήτρης Βιδάκης, μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη VNK Capital. Μέχρι πρόσφατα αποτελούσε CEO του Ομίλου Κορρές από το 2011, ενώ μέχρι τότε υπήρξε στέλεχος της Coca-Cola Hellenic, όπου από το 2006 είχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Η Mazda ανακοίνωσε ότι, μαζί με το συνεργάτη της, τον Όμιλο Συγγελίδη, θα ξεκινήσει τις πωλήσεις νέων οχημάτων στην Ελλάδα. Ξεκινώντας με τα εγκαίνια ενός καταστήματος-ναυαρχίδα στα νότια προάστια της Αθήνας αυτό το καλοκαίρι, η ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρει στην Ελλάδα την τελευταία ευρωπαϊκή σειρά μοντέλων της, που συμπεριλαμβάνει το Mazda2, το ολοκαίνουργιο Mazda3, το Mazda6, το εμβληματικό Mazda MX-5 καθώς και τα SUV μοντέλα της, το zda CX-5 και το Mazda CX-3. Όλα τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από τη σχεδιαστική γλώσσα ΚODO: Soul of Motion, τεχνολογίες SKYACTIV και πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας i-Activsense safety. Στη σχετική εκδήλωση παρουσίασης και απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους, ο David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, δήλωσε: «Φιλοδοξία του brand τηςMazda είναι να τοποθετηθούμε ξεκάθαρα και να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας μοναδική αξία για τους πελάτες. Το brand μας έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και η φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Προσφέροντας στους πελάτες μας εντυπωσιακά μοντέλα που παρέχουν μια μοναδική ευχαρίστηση οδήγησης, μαζί με after-sales εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας και μια συνολικά μοναδική αγοραστική εμπειρία, ευελπιστούμε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό». Με τη σειρά του ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής τουΟμίλου Συγγελίδη, δήλωσε: «Ευχαριστούμε τηMazda για την εμπιστοσύνη της. Έχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα, το οποίο θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας. Είμαστε δεσμευμένοι προς την εδραίωση μιας μακροχρόνιας σχέσης συνεργασίας με τη Mazda και την επίτευξη της επιτυχίας που το brand αξίζει στην αγορά μας». NewEntry Ημεγάλη επιστροφή τηςMazda #Νumbers Τη σημασία του τουρισμού για την ελληνική οικονομία επιβεβαίωσε για ακόμη μιαφορά η σχετική μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) για το 2018 411 χιλιάδες άνθρωποι εργάστηκαν πέρυσι στα καταλύματα και στην εστίαση στην αιχμή της τουριστικής περιόδου. 21,6 δισ. ευρώ ή το 11,7% του ΑΕΠ της χώρας προσέφερε άμεσα ο τουρισμός το 2018. 25,7% (έως και 30,9%) υπολογίζεται η συνδυασμένη άμεση και έμμεση συνεισφορά του τουρισμού στο ΑΕΠ. 5 δισ. ευρώ επενδυτικής δραστηριότητας καταγράφηκαν το 2018 στον τομέα του τουρισμού, εκ των οποίων τα 1,9 δισ. ευρώ σε εγχώρια προστιθέμενη αξία. Το 72,5% των εσόδων καταγράφεται την περίοδο αιχμής μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. 18,2 δισ. ευρώ ήταν τα τουριστικά έσοδα του 2018, συμπεριλαμβανομένων των εισπράξεων από κρουαζιέρα, αερομεταφορές και θαλάσσιες μεταφορές, Η Mazda ξεκινά τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων της στην Ελλάδα, μαζί με το συνεργάτη της τον Όμιλο Συγγελίδη ΙΟΥΝΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=