Business News Magazine #13

ΟMehdi Khoubbane συμπλήρωσε πριν λίγο καιρό δύο χρόνια στη θέση του Γενικού Διευθυντή της L’Oréal Hellas. Στη μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στο Business News Magazine μιλάει για αυτή την πορεία αλλά και τα σχέδια και τη φιλοσοφία της L’Oréal Hellas σε κάθε επίπεδο. Υπογραμμίζει τη χρόνια δέσμευση του ομίλου στην ελληνική αγορά και εκφράζει την ξεκάθαρη πίστη του στις προοπτικές της. Δεν παραλείπει, επίσης, να αναφερθεί σε όσα έχει μάθει στη διάρκεια της καριέρας του σε διάφορα μέρη του κόσμου, αλλά και στην ιδιαίτερη εντύπωση που του έχει κάνει η ηπειρωτική Ελλάδα και οι άνθρωποί της. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Θέλουμε να είμαστε ο ηγέτης της beauty tech Χάρη στην αφοσίωση, το ταλέντο και τη δέσμευση των ομάδων μας, καταφέραμε τον επιτυχημένο μετασχηματισμό της εταιρείας ώστε να προσαρμοστεί στις προκλήσεις της νέας εποχής Είσαστε Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas από τον Νοέμβριο του 2017. Μπορείτε να μας μιλήσετε για αυτά τα δύο χρόνια της θητείας σας στην Ελλάδα; Ποιες ήταν οι προτεραιότητές σας και ποιες ήταν οι κύριες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσετε; Ήταν δύο συναρπαστικά χρόνια. Όταν ανέλαβα το ρόλο του Country General Manager, ήδηη εταιρεία είχε επιταχύνει τις επιδόσεις της. Συνεπώς, η ξεκάθαρη πρόκλησηήταν να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε περαιτέρωαυτή τη δυναμική. Χάρη στην αφοσίωση, το ταλέντο και τη δέσμευση των ομάδων μας, καταφέραμε τον επιτυχημένο μετασχηματισμό της εταιρείας ώστε να προσαρμοστεί στις προκλήσεις της νέας εποχής. Βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον το οποίο μπορεί ξεκάθαρα να χαρακτηριστεί ως VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity - Εχθρότητα, Αβεβαιότητα, Πολυπλοκότητα και Ασάφεια) και που απαιτεί συγκεκριμένες ικανότητες, ενώπαραμένουμε συνεχώς κινητοποιημένοι στον ίδιο στόχο: να αναπτυσσόμαστε πιο γρήγορα από την αγορά. Κάτι που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια. Συνολικά ως εταιρεία θεωρούμε ότι σε αυτό το ρευστό περιβάλλον η αποστολή μας στην ελληνική αγορά είναι να είμαστε ο ηγέτης στην αγορά της ομορφιάς. Για να εκπληρώσουμε αυτή την αποστολή, επικεντρωνόμαστε σε τρεις κινητήριες δυνάμεις. Πρώτον, σε μια κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη, που βασίζεται σε ένα μακροπρόθεσμο όραμα. Είμαστε πολύ περήφανοι για τη χρόνια δέσμευσή μας προς την Ελλάδα. Η ιστορία των προϊόντων της L’Oréal ξεκίνησε το 1937 και η θυγατρική μας θα γιορτάσει τα 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα το 2021. Δεύτερον, η πεποίθησή μας είναι ότι οι ομάδες μας είναι το κορυφαίο περιουσιακό στοιχείο μας και η κινητήρια δύναμή μας. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα βελτιστοποιημένο περιβάλλον εργασίας, μέσα στο οποίο οι εργαζόμενοι θα μπορούν να εξελιχθούν. Ως προς αυτό, έχουμε ήδη αναγνωριστεί ως Top Employer 2019 από το Top Employer Institute για την αριστεία στις συνθήκες εργασίας και τις πρακτικές μας αναφορικά με τοΑνθρώπινοΔυναμικό μας. Πολύ πρόσφατα εγκαινιάσαμε με ιδιαίτερη χαρά τα γραφεία μας, τα οποία εκτός από το βελτιωμένο περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα παρέχουν στο προσωπικό μας ένα εργασιακό περιβάλλον αιχμής. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, στη σημερινή πραγματικότητα πιστεύουμε ότι οι εταιρείες έχουν να διαδραματίσουν ένα ρόλο πέρα από τις οικονομικές επιδόσεις, απαντώντας σε όλες τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας δέσμευσής μας μέσω του προγράμματος Sharing BeautyWithAll γιαβιωσιμότητα, έχουμε εργαστεί τα τελευταία χρόνια για να βελτιώσουμε ουσιαστικά το περιβαλλοντικόμας αποτύπωμα και νασυμβάλουμε θετικά στην κοινωνία μέσα από πολλές πρωτοβουλίες, όπως το πρόγραμμα Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη σε συνεργασία με την UNESCO και η συνεργασία μας με το Make-A-Wish Greece. Πώς ολοκληρώθηκε το 2018 για τη L’Oréal Hellas ως προς τα οικονομικά αποτελέσματα (έσοδα, κέρδη κτλ.); Ποιο είναι το status σε αυτούς τους 9 μήνες του 2019; Μόλις αναγνωριστήκαμε από το Fortune ως μία από τις Top 15 πιο επιτυχημένες 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=