Business News Magazine #13

businessfiles 50 χρόνια στην Ελλάδα, δημιουργεί μια αλυσίδα αξίας με οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα σε όλη τη χώρα Η Coca-Cola Τρία Έψιλον το 2019 συμπλήρωσε 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, διαγράφοντας μια δυναμική πορεία ανάπτυξης και επενδύσεων, που την ανέδειξαν τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία μη-αλκοολούχων ποτών και μία από τις 10 μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Στη διάρκεια αυτών των 50 χρόνων, η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιουργεί δεσμούς με κάθε σπίτι στην Ελλάδα, τόσο μέσα από τα προϊόντα της -που καλύπτουν πλέον τις ανάγκες όλου του 24ώρου- όσο και μέσα από το συνολικό οικονομικό και κοινωνικό της αποτύπωμα στη χώρα. Σε πρόσφατη μελέτη του, o IOBE αποτίμησε το κοινωνικό-οικονομικό αποτύπωμα της παραγωγικής δραστηριότητας της Coca-Cola Τρία Έψιλον με την αθροιστική προστιθέμενη αξία στο ελληνικό ΑΕΠ για το σύνολο της 50ετίας να φθάνει τα 76,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται κατά μέσο όρο για το 1% του ΑΕΠ το χρόνο. Είναι μία αξία που μένει στη χώρα, καθώς το παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο της εταιρείας έχει επίκεντρο την Ελλάδα. Η εταιρεία παράγει τα προϊόντα της εδώ και τα εξάγει σε 11 χώρες, με τις επενδύσεις στην παραγωγική και διανεμητική δραστηριότητα να ξεπερνούν την τελευταία πενταετία τα 98 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, συμβάλλει στην απασχόληση της χώρας και τη συνολική ανάπτυξη της αγοράς, καθώς βρίσκεται στο επίκεντρο μιας μεγάλης αλυσίδας με 1.500 εργαζομένους, 5.000προμηθευτές και 120.000 πελάτες. Στη στρατηγική της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη περιλαμβάνονται και επενδύσεις στους ανθρώπους της, στην κυκλική οικονομία και σε αναπτυξιακές συνέργειες όπως ο Τουρισμός και η Απασχόληση για τη Νέα Γενιά, τα οποία που δεν αποτιμώνται μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. «Είμαστε πολύ περήφανοι που ο όμιλός μας επέλεξε την Ελλάδα και τους ανθρώπους μας στο Κέντρο Διανομής της CocaCola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη για την πρώτη εφαρμογή αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας στη διαχείριση αποθήκης. Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική, αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών». Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας CocaCola Τρία Έψιλον. Εξασφάλιση ενός δίκαιου και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακού περιβάλλοντος όπου όλοι νιώθουν μέρος της ομάδας Η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ο σεβασμός της διαφορετικότητας και η δημιουργία ενός δίκαιου και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακού περιβάλλοντος όπου όλοι νιώθουν μέρος της ομάδας, αποτελούν θεμελιώδη στοιχεία για τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola Τρία Έψιλον και μέρος των αξιών της. Πρόσφατα μάλιστα, η εταιρεία υπέγραψε τη «Χάρτα Διαφορετικότητας» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, ενισχύοντας έτσι τη δέσμευσή της εταιρείας να δημιουργεί καθημερινά ένα δίκαιο και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακό περιβάλλον. Ανάμεσα στις σημαντικές πρωτοβουλίες που λαμβάνει προς αυτή την κατεύθυνση είναι η υιοθέτηση της Πολιτικής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με βάση τα διεθνή πρότυπα, η υποστήριξη της εξέλιξης των ανθρώπων χωρίς φραγμούς ή διακρίσεις, η διασφάλιση ενός diverse pool υποψηφίων για την ενδυνάμωση των ομάδων με νέα ταλέντα, ένα κοινό σύστημα αξιολόγησης για όλους, αμοιβές χωρίς διακρίσεις, καθώς και η δημιουργία cross-functional ομάδων, όπου όλοι συμμετέχουν βάσει των δεξιοτήτων τους και όχι βάσει φύλου, ηλικίας ή άλλου προσανατολισμού. Η δέσμευση της εταιρείας διατρέχει όλο το εύρος της αλυσίδας αξίας, ενώδιασφαλίζεται και μέσα από τον Κώδικα Επιχειρηματικής Δεοντολογίας που εφαρμόζει, ώστε όλοι να αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια και σεβασμό. «Διανύουμε μία συναρπαστική εποχή. Το μέλλον του τρόπου εργασίας και οργάνωσης (future of work) μαζί με την επιρροή του ψηφιακού μετασχηματισμού επιτάσσουν νέες κατευθύνσεις και μοναδικότηCoca-Cola Τρία Έψιλον Δεσμοί με κάθε σπίτι στην Ελλάδα «Οι εταιρείες σήμερα πρέπει να ενδιαφέρονται για τη μακροπρόθεσμη και όχι τη βραχυπρόθεσμη δημιουργία αξίας. Υπό αυτή την έννοια, είναι μονόδρομος να επενδύσουν στην ανάπτυξη των εργαζομένων τους, στη δίκαιη αντιμετώπιση των προμηθευτών και πελατών τους, στην προστασία του περιβάλλοντος, στις πολιτικές που ενισχύουν την εταιρική διακυβέρνηση, με μία λέξη στην ενσωμάτωση της βιώσιμης ανάπτυξης στην ίδια τη στρατηγική τους για επιχειρηματική ανάπτυξη. Όσον αφορά την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αυτό είναι το πλαίσιο των Δεσμεύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης». Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον. Επένδυση στις δεξιότητες και το reskilling των ανθρώπων, με στόχο την παραγωγικότητα και τη διάθεση προϊόντων υψηλότερης προστιθέμενης αξίας Η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται σταθερά στη λίστα των εργοδοτών επιλογής και αυτό δεν είναι τυχαίο. Η επιτυχία της εταιρείας στηρίζεται στην καθημερινή αφοσίωση, το πάθος και την ικανότητα των ανθρώπων της, γι’ αυτό και επενδύει σε ένα δυναμικό, ανοιχτό και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακό περιβάλλον, όπου οι αξίες, ο χαρακτήρας και η συμπεριφορά είναι εξίσου σημαντικά κριτήρια με το ταλέντο και τις δεξιότητες. Παράλληλα, η εταιρεία φροντίζει για τη συνεχή ανάπτυξη των εργαζομένων της προσφέροντας εκπαίδευση, εξέλιξη και ευκαιρίες και παροχές που βελτιώνουν την εργασιακή καθημερινότητα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι εξίσου σημαντικός για μια κορυφαία εταιρεία καταναλωτικών αγαθών που θέλει να πρωτοπορεί, οδηγώντας τις εξελίξεις στον κλάδο. Στην εποχή της τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, η εταιρεία αναζητά διαρκώς τρόπους να δώσει στους ανθρώπους της νέες δεξιότητες (reskilling) και νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Πρόσφατο παράδειγμα η χρήση Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης με τη λειτουργία Vision Picking. Πρόκειται για μία καινοτομία στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών, που ενισχύει την τεχνογνωσία και έχει οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγικότητας της τάξεως 6% -8% και ακρίβεια στην ορθή εκτέλεση της παραγγελίας του πελάτη κατά 99,99%. 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=