Business News Magazine #13

Κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 17 εκατ. ευρώ αναμένεται να παρουσιάσει φέτος η PotPan, που δραστηριοποιείται στο χώρο των έτοιμων γευμάτων. Πρόκειται για σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με τα 13,8 εκατ. ευρώ στα οποία κυμάνθηκε ο τζίρος της το 2018 και όπως ανέφεραν σε συνάντηση με δημοσιογράφους οι επικεφαλής της, Κωνσταντίνος Μπινιάρης και Ιωάννης Τουτζιαρίδης, η ανοδική αυτή πορεία καταγράφεται σταθερά τα τελευταία χρόνια, ενώ υπάρχουν τα εχέγγυα να συνεχιστεί και την επόμενη 5ετία, με την εταιρεία να εκμεταλλεύεται το expertise της στην παραγωγή γευμάτων και στην επέκταση των δραστηριοτήτων της με νέα προϊόντα που έχουν πια μεγάλη ζήτηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Διαθέτει μια υπερσύγχρονη ιδιόκτητη βιομηχανικήμονάδα στην Αυλίδα, υποκαταστήματα στην Αττική (Περιστέρι) και στο νησί της Χίου καθώς και συνεργαζόμενη μονάδα στη Βόρεια Ελλάδα. Η μονάδα στο Περιστέρι δημιουργήθηκε μέσα στο 2019 και εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας για τη δημιουργία υποκαταστημάτων που θα λειτουργούν συμπληρωματικά με την κεντρική μονάδα στην Αυλίδα. Αναμένονται να δημιουργηθούν και άλλα στο άμεσο μέλλον, ενώ η PotPan εξετάζει και την περίπτωση δημιουργίας μονάδας στο εξωτερικό. Η PotPan εχει δυναμική παρουσία στην αγορά ετοίμων γευμάτων στα σούπερ μάρκετ, διατηρώντας συνεργασίες στην Ελλάδα με τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, ΣΥΝ.ΚΑ. ΑΒ Βασιλόπουλος (ετοιμάζει μάλιστα και τη νέα σειρά της εταιρείας με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη) και Γαλαξίας, ενώ διαθέτει και εξαγωγική δραστηριότητα με συνεργασίες για private label προιόντα με μεγάλα σούπερ μάρκετ του εξωτερικού όπως Delhaize (Βέλγιο), Lidl (Γερμανία), ASDA (Αγγλία). Ακόμη έχει διεισδύσει και στην ξενοδοχειακή αγορά, παράγοντας γεύματα και ημιέτοιμες λύσεις για ξενοδοχεία, έχοντας δημιουργήσει συνεργασίες με μεγάλα και παραδοσιακά ονόματα του ξενοδοχειακού κλάδου στην Αθήνα, όπως το President και το Astor, αλλά και στα νησιά μας, όπως στη Μύκονο και στην Κρήτη, στη Ρόδο και στη Χαλκιδική. Μέχρι σήμερα προμηθεύει 45 ξενοδοχειακές μονάδες και μετά την παρουσία της στην έκθεση XENIA, φιλοδοξεί την επόμενη σεζόν να πλησιάσουν τις 100. Επίσης, συνεργάζεται με μονάδες υγείας και χώρους αυξημένης κοινωνικής φροντίδας. Για το 2020 προγραμματίζει την πραγματοποίηση επενδύσεων που θα κυμανθούν μεταξύ 500 χιλ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ για την ανανέωση της γραμμής συσκευασίας με βασικό στόχο μιας Eco-friendly πρότασης. Επίσης, το πλάνο της προβλέπει την περαιτέρω ανάπτυξή της στο εξωτερικό και προς την κατεύθυνση αυτή προχωρά στην ανάπτυξη νέων προτάσεων, που συνίστανται στα εξής: u Healthy γεύματα βασισμένα σε superfood συστατικά από την Ελλάδα, σε μορφή superfood salads, superfood bawls, vegan bawls, με σκοπό την έναρξη συνεργασιών με αλυσίδες του εξωτερικού. u Vegan γλυκά χωρίς ζάχαρημε βάση ξηρούς καρπούς και προσθήκη από άλλα ελληνικά υγιεινά συστατικά. ΗPotPan απασχολεί συνολικά 250άτομα προσωπικό και έχει τη δυνατότητα να παράγει έως 45.000 έτοιμα γεύματα υψηλής ποιότητας την ημέρα. Ετησίως προσφέρει περισσότερες από 7 εκατομμύρια μερίδες μαγειρεμένου φαγητού. Τα σχέδια της Γιάννας Μπορεί η Γιάννα Αγγελοπούλου να μην αποτελεί κεντρικό πρωταγωνιστικό πρόσωπο στην ελληνική σκηνή των ΜΜΕ, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν παράγει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ειδησεογραφία με πολιτικές ή μιντιακές προεκτάσεις ή δεν έχει ερείσματα σταmedia ικανά να την διατηρούν στο προσκήνιο. Την περασμένη εβδομάδα, η Γιάννα Αγγελοπούλου, με την ιδιότητα της επικεφαλής της Επιτροπής για τον εορτασμό των 200 χρόνων από το 1821, έθεσε εκτός του σκληρού πυρήνα του επικοινωνιακού τους επιτελείου, τέσσερις στενούς της συνεργάτες: τον γνωστό επικοινωνιολόγο της «Λέγειν και Πράττειν», Λευτέρη Κουσούλη, το δημοσιογράφο και γνώστη του οικονομικού ρεπορτάζ, Αντώνη Παπαγιαννίδη, τον διαχρονικό της συνεργάτη από την εποχή του 2004, Γιάννη Προβή, και το δημοσιογράφο Φοίβο Καρζή. Αν και χύθηκε αρκετό μελάνι προκειμένου να αποτυπωθούν τα βασικά αίτια του μαζικού διαζυγίου, την απάντηση έδωσε συνοπτικά -τουλάχιστον από πλευράς του-, ο επικοινωνιολόγος Λευτέρης Κουσούλης, δηλώνοντας ότι «η διάσταση που έχει προκύψει, είναι αποτέλεσμα μιας διαφωνίας βάθους για το νόημα και τη σημασία των 200 χρόνων…». Σύμφωνα με πληροφορίες, η επικεφαλής της οργάνωσης για τις εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, θα προσλάβει στο γραφείο επικοινωνίας το δημοσιογράφο Τάκη Καμπύλη -συνεργάτη του πρώην δημάρχου κ. Καμίνη- και επίσης τον Ντίνο Αδριανόπουλο της Touchpoint Strategies. Κεντρικός στόχος της Γιάννας Αγγελοπούλου είναι να ενισχυθεί το branding της χώρας διεθνώς. Μετά την περιπέτεια της κρίσης, που όμως έστρεψε με συμπάθεια τα βλέμματα της διεθνούς κοινότητας στην Ελλάδα και προκάλεσε ένα ρεύμα συμπαράστασης, η χώρα αποζητά νέα ώθηση, ένα εφαλτήριο για να αναδειχθεί και να καταξιωθεί με νέους όρους αυτοπεποίθησης και δημιουργίας, με ό,τι θετικό μπορεί να επιφέρει αυτό ως σημείο αναφοράς παγκοσμίως. Ενδιαφέρον στοιχείο του όλου εγχειρήματος θα είναι να γίνουν οι εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την εθνική παλιγγενεσία με την ελάχιστη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού. Για την ακρίβεια, θα υπάρξει κάποια οικονομική στήριξη από τηΒουλήμέσω του ομώνυμου ιδρύματος, αλλά το πολύ μεγάλο βάρος θα επιδιωχθεί να το καλύψουν οι ιδιωτικές χορηγίες. businessinsider Hγέννηση ενός γίγαντα Ανακοινώθηκε επίσημα η συγχώνευση Groupe PSA και FCA. Το ύψους 50 δισ. δολαρίων deal θα ανοίξει το δρόμο για τη δημιουργία της τέταρτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου. Η συγχώνευση έχει στόχο την εξοικονόμηση 3,7 δισ. ευρώετησίως και αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους 12 με 15 μήνες. Ηνέα οντότητα, η οποία θα απασχολεί πάνωαπό 400.000 μισθωτούς, θα έχει τζίρο σχεδόν 170 δισεκατομμύρια ευρώ και ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων καθώς διαθέτει τις μάρκες Fiat, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot και Vauxhall. PotPan: Ταέτοιμαγεύματακαι ο ΆκηςΠετρετζίκης Ποια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βόρειας Ευρώπης, το όνομα της οποίας δεν έχει ακουστεί ποτέ ξανά στο παρελθόν στη χώρα μας, κοιτάζει πλέον πολύ ζεστά την ελληνική αγορά; Μιλάμε για αλυσίδα που συμπεριλαμβάνεται στους 30-40 μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως... Kουίζ ? 64 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=