Business News Magazine #14

businessfiles επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν Προχωρώντας για ακόμη μια χρονιά σε μια επιλογή που μόνο εύκολη δεν ήταν, το Business News Magazine παρουσιάζει τις 20+20 επιχειρήσεις, που με βάση τα όσα έχουν πραγματοποιήσει αλλά και εξαγγείλει, πρόκειται να μας απασχολήσουν ιδιαίτερα μέσα στο 2020. 20+20 Η ΑΒΒασιλόπουλος έχει βάλει στόχοτηνκορυφή «Θέλουμε να είμαστε η νούμερο 1 εταιρεία στις καρδιές και στο μυαλό των πελατών. Θέλουμε να είμαστε μια εταιρεία συνώνυμο της ποιότητας, της ποικιλίας και της εξυπηρέτησης, η οποία θα οδηγεί τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά, θα πρωτοπορεί και θα καινοτομεί σε οτιδήποτε κάνει. Αυτός είναι ο βασικός στόχος που έχουμε μπροστά μας», ανέφερε πρόσφατα στο RetailBusiness oΠρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου. Η αλυσίδα το 2019 γιόρτασε τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα έθεσε το νέο της πλάνο για την επιστροφή στην κορυφή της ελληνικής αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Σε αυτή την κατεύθυνση, παρουσίασε νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και θα φιλοξενούνται μέσασε ειδικάδιαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Μέσα, πάντως, στην επόμενηδιετία-τριετία, το χρονοδιάγραμμα της αλυσίδας προβλέπει την επέκταση των νέων τμημάτων σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων. Την ίδιαστιγμή, προχωράστην εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus, με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε καθέναν αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα, και με σύμμαχο την τεχνολογία, φέρνει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Η αλυσίδα επενδύει περίπου 50-60 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση και δεν σταμάτησε να το κάνει ούτε μία χρονιά κατά την περίοδο της κρίσης. Με αυτή τη λογική και φιλοσοφία συνεχίζει και το επενδυτικό της πλάνο - αυτή τηστιγμήαφορά κατά κύριο λόγο τη δημιουργία νέων καταστημάτων και σημείων πώλησης, ανακαινίσεις του υφιστάμενου δικτύου και υποδομές όπως μηχανογραφικάσυστήματα, τεχνολογικές εφαρμογές αλλά και αποθηκευτικοί χώροι. Επίσης, οι επενδύσεις της σε προωθητικά προγράμματα (προϊόνταμε έκπτωση, 1+1 δώρο κ.ά.) κυμαίνονται σταθεράμεταξύ 150και 200 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. Η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει, επίσης, σημαντικά στοηλεκτρονικό εμπόριο, με τις κινήσεις της νασχετίζονται κυρίως με πλατφόρμες επικοινωνίας και παροχής αυτής της υπηρεσίας στον πελάτη, αλλά και με υποδομές πουαφορούν τον τρόπο εξυπηρέτησης πλέον των αναγκών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσαστην τρέχουσα χρονιάαναμένεται να τεθεί σε λειτουργία ένα Home Shop Center, που έχει δημιουργηθεί στου Ρέντη και θα αφορά την αγορά της Αττικής. Υπάρχει, μάλιστα, η σκέψη να δημιουργηθούν και άλλα, που θα εξυπηρετούν διαφορετικές περιοχές. 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=