businessfiles Η Λάμψα αναβαθμίζει τομέτωπο τηςΠλατείαςΣυντάγματος Η ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση στην πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας. Πρωταγωνιστές τα πεντάστερα ξενοδοχεία του κέντρου, με το King George και τη Μεγάλη Βρεταννία του ομίλου Λάμψα να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ζήτησης, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στα κέρδη του ομίλου των αδερφών Λασκαρίδη. Στην παρούσα φάση, ο όμιλος υλοποιεί ένα επενδυτικό σχέδιο που αφορά τη δημιουργία ενός νέου ξενοδοχείου με την επωνυμία Athens Capital Hotel - M Gallery, το οποίο εντάσσεται στην «οικογένεια» του γαλλικού ομίλου Accor, που διατηρεί ηγετική παρουσία στην ξενοδοχειακή αγορά της Ευρώπης. Η νέα πεντάστερη μονάδα αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της την άνοιξη, αποτελώντας το πολυτελέστερο ξενοδοχείο της Accor παγκοσμίως. Το Athens Capital Hotel - M Gallery βρίσκεται σε στρατηγική θέση στο «μέτωπο» της Πλατείας Συντάγματος, και πιο συγκεκριμένα στη θέση του Kings Palace, στη συμβολή της Πανεπιστημίου με την οδό Κριεζώτου, το οποίο ανακατασκευάστηκε σε μια επένδυση ύψους 22 εκατ. ευρώ. Το Athens Capital Hotel - M Gallery διαθέτει 178 δωμάτια και ισχυρό «ατού» του θα αποτελέσει το εστιατόριο, το οποίο θα έχει στο επίκεντρο των γαστρονομικών του προτάσεων τημεσογειακή κουζίνα. Παράλληλα, στο ισόγειό του θα λειτουργούν καταστήματα γνωστών οίκων μόδας. Η ανάδειξη της Αθήνας σε δημοφιλή προορισμό αντανακλάται και στον κύκλο εργασιών του ομίλου Λάμψα, καθώς ο Θανάσης και ο Πάνος Λασκαρίδης προσδοκούν ότι η αύξηση του κύκλου εργασιών θα φτάσει στο 4% με 5%. Παράλληλα, με θετικό πρόσημο αναμένεται να κινηθούν και οι δραστηριότητές της στη Σερβία και συγκεκριμένα τα ξενοδοχεία Hyatt Regency Belgrade Mercure Belgrade Excelsior, τα οποία βρίσκονται στο Βελιγράδι. Η Lenovo σκοπεύει να παραμείνει στηνκορυφή Όπως καταγράφει η IDC στημελέτη της που ανακοινώθηκε τονΝοέμβριο του 2019, η Lenovo κατάλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο 28,9% σε όλες τις κατηγορίες Η/Υ στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Σημειώνεται ότι η πρωτιά αυτή στα PC αφορά τόσο την κατηγορία consumer όσο και τις δύο επιμέρους υποκατηγορίες στον τοµέα των commercial προϊόντων, δηλαδή για µικροµεσαίες (κάτω από 500 θέσεις εργασίας µε Η/Υ) και µεγάλες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η Lenovo ήταν στην πρώτη θέση και στα tablets, με μερίδιο αγοράς που ανήλθε σε 34%. «Αποµακρυνθήκαµε από τη λογική του value for money, ενισχύουμε το brand της Lenovo και νοµίζω πως τα αποτελέσµατα αυτής της κίνησης έχουν γίνει ήδη αισθητά στην αγορά», αναφέρει ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, General Manager της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, και τα νούμερα τον δικαιώνουν απόλυτα. Ανέλαβε τη θέση του επικεφαλής την 1η Απριλίου 2018 και την προηγούμενη χρονιά η Lenovo, στο PC & Smart Devices τµήµα της στη χώρα µας, είχε καταγράψει τζίρο περίπου 36 εκατ. ευρώ. Το 2018, ανέβηκε στα 48 εκατ. ευρώ και το 2019 υπολογίζεται πως έκλεισε στα 55-56 εκατ. ευρώ. Το πλάνο της διοίκησης είναι το PC & Smart Devices business να «καταλήξει» να έχει τζίρο πάνω απο 62-63 εκατ. ευρώ. Τοmobile business unit και το data center business unit καταγράφουν επίσης θετική πορεία, ενώυπάρχουν πραγµατικά πολύ σηµαντικά περιθώρια βελτίωσης και ανάπτυξης και στα δύο. «Το innovation της εταιρείας δεν είχε επαρκή επικοινωνία. Θέλαµε να γίνουµε πιο εξωστρεφείς και χρειαζόταν να εξηγήσουµε την πρότασή µας καλύτερα στον καταναλωτή», αναφέρει ο Π. Μακρυνιώτης για τη στρατηγική που οδήγησε στην επιτυχία και προσθέτει πως «τα προϊόντα της Lenovo είχαν τοποθετηθεί στην ελληνική αγορά σαν value for money προτάσεις. Αυτό, όµως, δεν αντικατόπτριζε το µέγεθος και τη φιλοσοφία της εταιρείας σε παγκόσµιο επίπεδο, ενώ, επίσης, δεν ήταν και αυτό που θέλαµε εµείς». Τονίζει επίσης πως «από την πρώτη στιγµή που ανέλαβα επικεφαλής, στόχος µας ήταν να προχωρήσουµε µε πλάνο που δεν θα περιοριζόταν χρονικά σε βάθος τριµήνου και να επενδύσουµε σε µια ολιστική προσέγγιση που θα στηρίζεται στο consistency. Η λογική αυτή και η ευθυγράµµιση της στρατηγικής marketing και πωλήσεων πάνω σε αυτόν τον άξονα µας οδήγησε στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς τόσο στα tablets όσο και στα PC, όπως καταγράφηκε και στην έκθεση της IDC». Δυναμώνει συνεχώς η Lidl Ελλάς Η κατάκτηση της πρώτης θέσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ αποτελεί όραμα και ταυτόχρονα στόχο για τη Lidl Ελλάς, η οποία σήμερα βρίσκεται στην τρίτη θέση, έχοντας μειώσει σημαντικά την απόσταση από τον δεύτερο, όπως ανέφερε πρόσφατα σε συνέντευξή του ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Ο επικεφαλής της αλυσίδας σημείωσε πως το μερίδιο αγοράς της Lidl πλέον στην Ελλάδα αγγίζει το 15%, ενώ υπογράμμισε πως στην προηγούμενη οικονομική χρονιά, σε περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, με πίεση για μεγάλες προσφορές και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, κατόρθωσε να κλείσει θετικά, με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 4,3%, η οποία, όπως εξήγησε ήταν αποτέλεσμα της αυξημένης επισκεψιμότητας στα καταστήματα σε συνδυασμό με αυξημένο καλάθι, που συνεπάγεται και αύξηση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά του λιανεμπορίου. Ακόμη, παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος και για την τρέχουσαεταιρικήχρήση (1/3/2019 -28/2/2020), καθώς οι πρώτοι μήνες κατέγραψαν δυνατό ξεκίνημα και ο τζίρος κινείται ανοδικά. Όσον αφορά την επέκταση του δικτύου της αλυσίδας, επισήμανε πως κύριο μέλημα της Lidl Hellas είναι να μπορεί να εξυπηρετήσει ακόμη περισσότερες περιοχές στη νησιωτική Ελλάδα και στην Αττική, όπου οι ανάγκες είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Τόνισε δε πως η αλυσίδα πλέον είναι ευέλικτη αναφορικά με την ανάπτυξη και την κατασκευή ακινήτων, υπό την προϋπόθεση, φυσικά, ότι το σημείο είναι κατάλληλο και πληροί τις προδιαγραφές. Προτεραιότητα αποτελεί επίσης και η δημιουργία όλων των συνθηκών που συντελούν στην παροχή βελτιωμένης αγοραστικής εμπειρίας. Τέλος, όσον αφορά την τυχόν δημιουργία e-shop από τη Lidl Hellas ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης λέει πως η εταιρεία είναι έτοιμη σε επίπεδο υποδομών μητρικής σε προϊόντα non food, ωστόσο έχει συνειδητά επιλέξει να μη λανσάρει ηλεκτρονικό κατάστημα τη δεδομένη χρονική στιγμή. Η Lidl Hellas πέρυσι συμπλήρωσε 20 χρόνια πορεία στην ελληνική αγορά και στην τρέχουσα χρήση της (1/3/2019-28/2/2020) πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 100-120 εκατ. ευρώγια την παρουσίαση νέων σημείων, την ανακαίνιση υφιστάμενων, τη δημιουργία νέων χώρων ψύξης και κατάψυξης και την ολοκλήρωση άλλων εργασιών επέκτασης στα κέντρα logistics, σε Αθήνα, Τρίκαλα και Σίνδο. Στόχος της είναι να διαθέτει άμεσα δίκτυο καταστημάτων με 226 σημεία, 6.000 εργαζόμενους, καθώς και να έχει προσθέσει 250 νέους κωδικούς στην γκάμα των προϊόντων που διαθέτει, στην οποία περιλαμβάνονται 2.300 κωδικοί. Στα 20 χρόνια δραστηριότητάς της στην Ελλάδα η Lidl Ελλάς έχει επενδύσει περισσότερα από 1,3 δισ. ευρώ. 34 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=