businessfiles Φροντίζοντας να καλλιεργεί μια δυνατή και ειλικρινή σχέση με τους πελάτες της, επενδύοντας στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους και υλοποιώντας κινήσεις ανάπτυξης, ηWIND ενισχύει σταθερά τη θέση της στην ελληνική αγορά. Αναμφίβολα, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ολική εμπειρία των πελατών της (Customer Experience). Δηλαδή, από την ολοκληρωμένη εικόνα που σχηματίζει ο πελάτης, κατά τη διάρκεια της επαφής του με όλα τα σημεία εξυπηρέτησης. Από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επικοινωνία με την εταιρεία μέχρι τη στιγμή που θα αγοράσει τελικά το προϊόν ή την υπηρεσία, αλλά σε πολλές περιπτώσεις και μετά από αυτό. Η διαδρομή αυτή έχει σημείο εκκίνησης, δεν έχει όμως -και δεν πρέπει να έχει- σημείο τερματισμού. Απώτερος σκοπός μεταξύ των δύο θα πρέπει να είναι πάντα η δημιουργία μιας δυνατής και ειλικρινούς σχέσης. Μια σωστή επιχείρηση πρέπει να φροντίζει και να πράττει με τρόπο τέτοιο, έτσι ώστε οι πελάτες της να αισθάνονται ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Και ακολούθως, οι τελευταίοι να επιβεβαιώνονται για την ορθότητα της επιλογής τους. Μία από τις εταιρείες που αποδεδειγμένα φαίνεται πως έχει κατανοήσει βαθιά την αξία της καλής εξυπηρέτησης/ εμπειρίας του πελάτη, είναι η WIND Ελλάς. Τα τελευταία χρόνια, μέσα από μια μεγάλη προσπάθεια ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και επενδύσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας, έχει καταφέρει να φέρει τον πελάτη στο επίκεντρο των στρατηγικών της προτεραιοτήτων και τα νούμερα το αποδεικνύουν περίτρανα. H WIND, στο διάστημα 2016-2018, έχει καταγράψει αύξηση των EBITDA κατά 36,7% και αύξηση εσόδων από υπηρεσίες κατά 4,2%. Ηπορεία αυτή συνεχίστηκε και το 2019, καθώς σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το γ’ τρίμηνο, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες σημείωσαν ενισχυμένη άνοδο, 5% ετησίως, στα 137,8 εκατ. ευρώ, και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% ετησίως, στα 42,3 εκατ. ευρώ. Το 2019 ήταν ο τέταρτος χρόνος συνεχούς ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς εδραίωσε την ανοδική πορεία της, η οποία συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Τα εντυπωσιακά μεγέθη προκύπτουν από την αύξηση της πελατειακής βάσης, τόσο στην κινητή όσο και στη σταθερή τηλεφωνία, χάρη στις εντατικές επενδύσεις της WIND σε δίκτυα νέας γενιάς (4G, 4G+, πιλοτικό 5G, οπτικές ίνες), την έντονη εστίαση στην εμπειρία του πελάτη αλλά και στη νέα ολιστική προσέγγιση σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών και ψυχαγωγίας, που έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του ομίλου. Η ολιστική αυτή προσέγγιση συστήθηκε πριν από μερικούς μήνες στο ευρύ κοινό με το όνομα WIND One και κέρδισε την εμπιστοσύνη των πελατών πολύ γρήγορα, καθώς αποτελεί τη ναυαρχίδα υπηρεσιών που δίνουν προστιθέμενη αξία στο συνδρομητή και το καλύτερο παράδειγμα εξυπηρέτησης του πελάτη. Το WIND One είναι ένα ολοκληρωμένο WIND Οπελάτης στο επίκεντρο 42 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=