Business News Magazine #15

businessfocus Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, ανέπτυξε πολύπλευρη δράση για τη στήριξη των πελατών και των εργαζομένων της αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας. Η τεράστια αύξηση στις online αγορές κατά τη διάρκεια του κατ’ οίκον περιορισμού των πολιτών λόγω του Covid-19, διαμόρφωσε μια νέα πραγματικότητα για τις εταιρείες του κλάδου ταχυμεταφορών. Οι εταιρείες κλήθηκαν να διαχειριστούν τις επιπτώσεις και τις αυξημένες απαιτήσεις στη λειτουργία τους, δηλαδή την εκθετική αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφορών, σε συνδυασμό με τις απουσίες εργαζομένων τους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, αλλά και τα αυξημένα μέτρα προστασίας των εργαζομένων και των πελατών, που προκάλεσαν μεγαλύτερους χρόνους διαχείρισης της κάθε παράδοσης και συνεπώς και αυξημένο κόστος. Η ACS, εταιρεία του ΟμίλουQuest, με αυξημένο αίσθημα ευθύνης, τήρησε κατά γράμμα τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών και τις εφάρμοσε σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων της, που ανταποκρίθηκε υπεύθυνα. Παράλληλα, η εταιρεία για να διαχειριστεί τις αυξημένες ανάγκες, προχώρησε σε ενέργειες για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της, αλλά και των υποδομών της σε χώρους, εξοπλισμό και μεταφορικά μέσα. Μέτρα προστασίας απέναντι στον Covid-19 Στοχεύοντας στην προστασία της υγείας των πελατών και των εργαζομένων της, η εταιρεία επικεντρώθηκε στην προμήθεια του δικτύου της με ένα σημαντικό όγκο μέσων αυτοπροστασίας (ανάμεσα σε άλλα, 3.000 λίτρα αντισηπτικό, 6.000 ζευγάρια γάντια πολλαπλών χρήσεων, 7.000 μάσκες πολλαπλών χρήσεων, καθώς και ειδικά συστήματα ψεκασμού για απολύμανση). Επιπλέον, εφάρμοσε την κοινωνική αποστασιοποίηση με την τοποθέτηση προστατευτικών plexiglass και τζαμιών στην υποδοχή του συνόλου των καταστημάτων της και υιοθέτησε την καθημερινή απολύμανση των αποθηκευτικών της χώρων. Ταυτόχρονα, εστίασε στην ενημέρωση των εργαζόμενων της, αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, τονίζοντας τις αναγκαίες ενέργειες για την ασφαλή παρουσία των πελατών στα καταστήματα, καθώς και τα απαραίτητα μέτρα αυτοπροστασίας για τους εργαζομένους στο κατάστημα και τους διανομείς. Ανταπόκριση στις αυξημένες επιχειρησιακές ανάγκες Για να ανταποκριθεί στις αυξημένες επιχειρησιακές ανάγκες της, ενδυνάμωσε έγκαιρα το στόλο των μεταφορικών της μέσων (με 100 αυτοκίνητα και 30 δίκυκλα), ενίσχυσε το δυναμικό της με περισσότερους από 400 νέους ανθρώπους στη διαλογή και στη διανομή, και προχώρησε στην εκμίσθωση νέων αποθηκευτικών χώρων έκτασης άνω των 4.000 τ.μ. Επιπρόσθετα, μεγέθυνε το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο για την εξυπηρέτηση του κοινού, προσθέτοντας ανθρώπους και νέες τηλεφωνικές γραμμές, καθώς και νέα συστήματα για την υποστήριξή τους, ενώενίσχυσε οικονομικά τα καταστήματά της. Το προσωπικό του δικτύου, ιδιαίτερα στην Αττική, κατέβαλλε υπεράνθρωπες προσπάθειες, λειτουργώντας με βάρδιες και υπερεργασία σε 24ωρη βάση, για να επιταχυνθεί η διαλογή και οι παραδόσεις των αποστολών, δουλεύοντας ακόμα και Σαββατοκύριακα και επίσημες αργίες. Στήριξη της κοινωνίας Όλο αυτό το διάστημα, η ACS ανέπτυξε πολύπλευρη δράση στην υποστήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και γενικότερα στη στήριξη ευρύτερων κοινωφελών σκοπών, αλλά και των τοπικών κοινωνιών. Λειτουργώντας υπό έντονο φόρτο εργασίας, μετέφερε δωρεάν, με εξαιρετική προσοχή και κατά προτεραιότητα, ποσότητες φαρμάκων και υγειονομικού υλικού που της ζητήθηκε για την εξυπηρέτηση ιατρικών αναγκών και για συνανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη. Συγκεκριμένα, η εταιρεία συμμετείχε στις μεγάλης κλίμακας δωρεές τεχνολογικού εξοπλισμού του Ομίλου Quest στον ΕΟΔΥ και στο ΥπουργείοΠαιδείας, ύψους 500.000 ευρώ. Επιπλέον, συνέβαλε στη δωρεάν μεταφορά υγειονομικού υλικού σε γηριατρικές μονάδες και κοινωφελείς φορείς σε όλη την Ελλάδα, στη δωρεάν μεταφορά υγειονομικού υλικού για νοσηλευτές σε Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας και Θεραπευτήρια Χρόνιων Παθήσεων, στη δωρεάν διανομή αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας και στη δωρεάν μεταφορά δωροεπιταγών (voucher αγοράς ειδών από σούπερ μάρκετ) σε άπορες οικογένειες. Τέλος, σε τοπικό επίπεδο, ανέλαβε τη δωρεάν μεταφορά tablets που προορίζονται για τις εκπαιδευτικές υποδομές του Νομού Πιερίας, συνεισέφερε χρηματικά για την αγορά αναπνευστήρων σε υγειονομικές μονάδες της περιφέρειας που χρειάζονται άμεση ενίσχυση, μετέφερε δωρεάν έντυπες βεβαιώσεις μετακίνησης στους κατοίκους της Τήνου και ανέλαβε τη δωρεάν διανομή βιβλίων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Βέροιας στα μέλη της για όλη τη διάρκεια του Μαΐου. ΗACS, έχοντας σε πρώτη προτεραιότητα την προστασία του προσωπικού της, των συνεργατών της, αλλά και του ευρύτερου κοινού, και συναισθανόμενη την εταιρική και κοινωνική της ευθύνη, εξακολουθεί να εφαρμόζει το επιχειρησιακό της σχέδιο για την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία της και παρακολουθεί τις εξελίξεις, έτοιμη να προσαρμοστεί σε αυτές. Είναι έτοιμη δε να αναλάβει οποιεσδήποτε περαιτέρω ενέργειες χρειαστούν για την προστασία των εργαζομένων της και του κοινωνικού συνόλου, ενώως ο ηγέτης στον κλάδο των ταχυμεταφορών, θα προχωρήσει μεθοδικά και συντονισμένα σε οποιαδήποτε ενέργεια χρειαστεί για να υποστηρίξει τη σωστή και υγιή λειτουργία της αγοράς. ACS Αλληλέγγυα σε όλα τα επίπεδα στην αντιμετώπιση του Covid-19 Το προσωπικό του δικτύου, ιδιαίτερα στην Αττική, κατέβαλλε υπεράνθρωπες προσπάθειες, λειτουργώντας με βάρδιες και υπερεργασία σε 24ωρη βάση, για να επιταχυνθεί η διαλογή και οι παραδόσεις των αποστολών, δουλεύοντας ακόμα και Σαββατοκύριακα και επίσημες αργίες 32 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=