businessfocus Η Famar συνεχίζει χωρίς διακοπή τις υπηρεσίες διανομής φαρμάκων και ιατροτεχνολογικών προϊόντων σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 Η πανδημία Covid-19 δημιούργησε παγκοσμίως λειτουργικά προβλήματα σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, με ιδιαίτερες επιπτώσεις και δυσλειτουργίες στον κλάδο των υπηρεσιών Logistics. Υπό τέτοιες συνθήκες, καθίσταται κρίσιμο να διατηρηθεί αδιάκοπηη εφοδιαστική αλυσίδα φαρμακευτικών προϊόντων σε όλη την Ελλάδα. ΟΤομέας Διανομής της Famar, στο πλαίσιο των συνολικών δράσεων και μέτρων που έλαβε η εταιρεία και που παρουσιάζονται παρακάτω, διαφύλαξε τη συνέχιση παροχής «best-in-class» υπηρεσιών αποθήκευσης και μεταφοράς φαρμακευτικών προϊόντων καθ’ όλην τη διάρκεια της πανδημίας. Όπως αναφέρει ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος, Logistics Director της Famar, «η Famar, με περισσότερα από 70 χρόνια επιτυχημένης πορείας στο χώρο των υπηρεσιών παραγωγής φαρμάκων, κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο υπηρεσιών διανομής φαρμακευτικών προϊόντων, από το 1993. Έχουμε μια βαθιά γνώση και κατανόηση των ειδικών αναγκών της διανομής των συνταγογραφούμενων φαρμάκων και ιατροτεχνολογικών προϊόντων, καθώς και ένα τεράστιο δίκτυο αποκλειστικης διανομης φαρμακων, μέσω του οποίου διανέμονται γρήγορα με απόλυτο σεβασμο στην ποιοτητα και με ακρίβεια σε πανελλαδικό επίπεδο». Ο κ. Θεοδωρακάκος συνεχίζει: «Η διασφάλιση της παράδοσης φαρμάκων που αποτελούν προτεραιότητα για την υγεία και την καθημερινή ζωή των ανθρώπων είναι η καθημερινή μας μέριμνα. Είναι αυτό που μας δίνει το κίνητρο για να κάνουμε τη δουλειά μας ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αυτή η δέσμευση σε κάθε έναν από τους πελάτες μας είναι υψίστης σημασίας. Διατηρήσαμε, από την έναρξη της πανδημίας, την απρόσκοπτη και έγκαιρη προετοιμασία και αποστολή φαρμάκων σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Όπου χρειάστηκε, χωρίς καμία εξαίρεση, αγγίζοντας το 100% σε πληρότητα και έγκαιρη παράδοση των αποστολών». Σε πλήρη συνέπεια με τα πρωτόκολλα Διαχείρισης Κρίσεων της Famar, έχει συσταθεί ειδική ομάδα Διαχείρισης Κρίσεως Covid-19, η οποία βρίσκεται σε συνεχή εσωτερική επικοινωνία και έχει την ευθύνη για όλα τα μέτρα που λαμβάνει η εταιρεία, με γνώμονα τις συνεχείς εξελίξεις και τις επιπτώσεις τους σε όλες τις δραστηριότητες της Famar. Ο Γιάννης Ατμετζίδης, Engineering Director, αναφέρει: «Με πλήρη επίγνωση της υποχρέωσης που φέρουμε σαν οργανισμός να συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους πελάτες μας και κατ’ επέκταση τους ασθενείς, προχωρήσαμε άμεσα στην εφαρμογή των μέτρων επιχειρηματικής συνέχειας, αναβαθμίζοντάς και εναρμονίζοντάς τα με τις οδηγίες που εκδίδονταν από τον ΕΟΔΥ. Μερικά από τα μέτρα που λάβαμε ήταν: 1 Σύσταση κεντρικής ομάδας διαχείρισης της πανδημίας, αποτελούμενη από έμπειρα υψηλόβαθμα στελέχη, με κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο και ικανότητες. 2Αναβάθμιση και προσαρμογή διαδικασιών, με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση της νέας αυτής κρίσης και την προστασία εργαζομένων, συνεργατών και καταναλωτών. 3Άμεση ενημέρωση του προσωπικού για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει προκειμένου να διασφαλίσει τη δική του προστασία και των γύρω του. 4Παροχή στο προσωπικό του ενδεδειγμένου εξοπλισμού για την προστασία του (γάντια, μάσκες, προσωπίδες και αντισηπτικά). 5Υλοποίηση συστηματικών απολυμάνσεων. 6Υλοποίηση κτιριακών επεμβάσεων, όπου χρειάζονταν. 7Προμήθεια του απαραίτητου ηλεκτρονικού εξοπλισμού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα εργασίας από το σπίτι σε όσους η θέση εργασίας το επέτρεπε, και έτσι να διασφαλιστούν οι αποστάσεις ασφαλείας. 8Προσθήκη επιπλέον δρομολογίων με λεωφορεία μεταφοράς του προσωπικού, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός σε αυτά. 9Εφαρμογή προληπτικών ελέγχων όπως η θερμομέτρηση κ.ά. και περιορισμός επισκέψεων στους χώρους μας. Με επίγνωση για το ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει ένας οργανισμός σαν τη Famar στο κοινωνικό σύνολο σε τέτοιες περιόδους, παρήχθη αντισηπτικό με πρωτοβουλία της Famar στα παραγωγικά της εργοστάσια, το οποίο διετέθη δωρεάν από τα κέντρα διανομής μας στους κάτωθι παραλήπτες: uΥπουργείο Υγείας uΔήμος Ωρωπού uΔήμος Αλίμου uΕΚΑΒ uΑστυνομικό Τμήμα Παλλήνης». Σύμφωνα με τον Περικλή Γαβαλά, διευθυντή Κέντρου Διανομής Αυλώνα, και την Κατερίνα Μπάλλα, διευθύντρια Κέντρου Διανομής Θήβας, «με δύο σύγχρονα κέντρα διανομών, στον Αυλώνα και τη Θήβα, με συνολική λειτουργική επιφάνεια 33.000 τ.μ. και συνολικά 40.000 παλετοθέσεις, στις αποθήκες μας καλύπτονται όλα τα εύρη των επιθυμητών θερμοκρασιών αποθήκευσης (15ο - 25οC και 2ο - 8οC) με σύγχρονα συστήματα πυρόσβεσης και συστήματα συνεχούς παρακολούθησης θερμοκρασιών, τόσο των κλιματιζόμενων χώρων όσο και των ψυγείων». Περισσότερες από 40 κορυφαίες εταιρείες, φαρμακευτικές και του ευρύτερου FAMAR Δέσμευση στην προστασία και υποστήριξη όλων μας Περισσότερες από 40 κορυφαίες εταιρείες, φαρμακευτικές και του ευρύτερου φαρμακευτικού κλάδου, εμπιστεύονται τη Famar για την ασφάλεια, την ποιότητα, την ετοιμότητα και τις άριστες υπηρεσίες για τη διανομή των προϊόντων τους 38 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=