Business News Magazine #15

businesscsr H Πλαίσιο στήριξε έμπρακτα τις χρήζουσες βοήθειας ομάδες και έλαβε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την προστασία των ανθρώπων της. H Plaisio Computers ΑΕΒΕ, μετρώντας πάνω από μισό αιώνα επιτυχημένης πορείας και συνεχούς εξέλιξης, έχει αναπτύξει έντονα το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και είναι σε θέση να αφουγκράζεται και να ανταποκρίνεται με αμεσότητα και συνέπεια σε κάθε ανάγκη για προσφορά. Εδώ και χρόνια, η ομάδα #plai_sou, που απαρτίζεται από σχεδόν 300 εθελοντές-εργαζόμενους, βρίσκεται κυριολεκτικά στο πλάι κάθε κοινωνικής ομάδας που χρειάζεται στήριξη. Έτσι λοιπόν, εν καιρώ Covid-19, το Πλαίσιο και το #plai_sou κατάφεραν να προσαρμοστούν και να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της νέας αυτής πραγματικότητας, παρέχοντας βοήθεια και υποστήριξη σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Ως εταιρεία ευρέως γνωστή για τον τεχνολογικό της προσανατολισμό, η Plaisio Computers ΑΕΒΕ στήριξε έμπρακτα την τηλεδιδασκαλία, μετά το «λουκέτο» που σφράγισε τις σχολικές αίθουσες. Συνολικά, 87 ελληνικά σχολεία έλαβαν tablets για τους μαθητές τους. Στόχος της εταιρείας ήταν να εφοδιάσει με τα απαραίτητα μέσα παιδιά που φοιτούσαν σε απομακρυσμένες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, αλλά και σε ακριτικά νησιά, και στερούνταν υλικοτεχνικού εξοπλισμού. Και κάπως έτσι, η ομάδα #plai_sou, τηρώντας τα αναγκαία μέτρα προστασίας, συσκεύασε κατάλληλα και απέστειλε ολοκαίνουργιο τεχνολογικό υλικό από τον Άη Στράτη ως τους Λειψούς και τηΝίσυρο, ενισχύοντας το θεσμό της τηλεκπαίδευσης. Φυσικά, η εταιρεία δεν θα μπορούσε να αψηφήσει την έκκληση του Γηροκομείου Αθηνών για προσφορά ειδών καθαρισμού και απολύμανσης. Δεδομένου ότι οι φιλοξενούμενοι του ιδρύματος διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο προσβολής από τον ιό, καθίστατο επιτακτική η ανάγκη παροχής άμεσης βοήθειας. Η ομάδα εθελοντών του Πλαισίου, με σεβασμό και αγάπη προς την ευπαθή τρίτη ηλικία, ανταποκρίθηκε με αμεσότητα στο κάλεσμα του Γηροκομείου. Δυστυχώς, η δυνατότητα παραμονής στην ασφάλεια του σπιτιού δεν ήταν εφικτή για τους ανθρώπους που δηλώνουν ως προσωρινή κατοικία κάποια μικρή γωνιά της πόλης. Οι άνθρωποι αυτοί, τα τελευταία χρόνια έχουν στο πλευρό τους το περιοδικό του δρόμου «σχεδία», που διαθέτει τα έσοδά του προς ικανοποίηση βασικών αναγκών τους. ΗΠλαίσιο προέβη στην αγορά διμηνιαίων συνδρομών του περιοδικού, αλλά και στην προσφορά ειδών αλληλογραφίας προς τους υπεύθυνους του εντύπου, για την αποστολή του στους συνδρομητές. Πέραν όμως της προσφοράς στο ευρύ σύνολο, η εταιρεία έθεσε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της τους ανθρώπους της, μεριμνώντας για την ασφάλειά τους. Τήρησε ευλαβικά όλες τις οδηγίες των ειδικών, ακολουθώντας από την πρώτη στιγμή και τις συστάσεις των εκπροσώπων του κρατικού μηχανισμού για την εφαρμογή μέτρων πρόληψης. Έτσι, πριν ακόμα επιβληθεί το lockdown, η Πλαίσιο έλαβε εγκαίρως μέτρα για τη διαφύλαξη της υγείας των ανθρώπων της. Για το λόγο αυτό, οι κεντρικές εγκαταστάσεις στηΜαγούλα χωρίστηκαν σε ζώνες, διασφαλίζοντας παράλληλα τις αναγκαίες αποστάσεις ανάμεσα στα γραφεία. Οι χώροι εφοδιάστηκαν με τα απαραίτητα υλικά απολύμανσης, τηρήθηκε η πολιτική ανοικτών θυρών για την αποφυγή επαφής με πόμολα, ενώπραγματοποιήθηκε και η σύσταση ειδικής ομάδας δράσης με αποκλειστικό γιατρό, τον οποίο οι εργαζόμενοι μπορούσαν να συμβουλεύονται προς επίλυση κάθε απορίας σχετικής με τον ιό. Το κίνημα #menoume_spiti βρήκε αμέσως αντίκρισμα σε όλη την οικογένεια της Plaisio Computers ΑΕΒΕ, που επικεντρώθηκε τόσο στην προφύλαξη των εργαζομένων, όσο και των πελατών της, παροτρύνοντάς τους να μείνουν σπίτι. Οδηγούμενη προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία έκλεισε έγκαιρα τα καταστήματα και εφοδίασε τους εργαζομένους των γραφείων με ολοκαίνουργια laptops για άνετη υλοποίηση της εξ αποστάσεως εργασίας. Επιπλέον, προχώρησε στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας για το προσωπικό ασφαλείας, που βρισκόταν στις εγκαταστάσεις την περίοδο της καραντίνας. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της παραμονής στο σπίτι, η Πλαίσιο βρισκόταν στη διάθεση του καταναλωτικού κοινού μέσω on-line και τηλεφωνικών παραγγελιών, φροντίζοντας να παραδίδει έγκαιρα τα προϊόντα. Σε κάθε στάδιο ετοιμασίας των παραγγελιών, από τη συσκευασία μέχρι την παράδοση, λαμβάνονται έως και τώρα αυστηρά μέτρα υγιεινής. Οι συνεργάτες της εταιρείας κάνουν χρήση γαντιών και αντισηπτικού, ενώ η προετοιμασία των προς αποστολή δεμάτων γίνεται σε χώρο που απολυμαίνεται συστηματικά. Επιπλέον, εφαρμόζεται και η πρακτική της ανέπαφης παράδοσης. Η Πλαίσιο διεξήγαγε το πρώτο στην Ελλάδα virtual press conference, με live συνδέσεις από διαφορετικές εγκαταστάσεις. Κατά τη διάρκεια του conference, παρατέθηκαν ομιλίες από τους εκπροσώπους όλων των τμημάτων που στελέχωσαν ένα μηχανισμό, ο οποίος λειτουργώντας με ταχύτητα και οργάνωση, οδήγησε στην έγκαιρη παράδοση 330.000 παραγγελιών την περίοδο της καραντίνας. Ακόμα και μετά την επιστροφή στη μερική κανονικότητα, τηρείται η εκ περιτροπής εργασία στα γραφεία, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα εμφάνισης κρούσματος και προστατεύοντας τους ανθρώπους της εταιρείας και, κατ’ επέκταση, τους συγγενείς τους. Μια απαιτητική περίοδος, γεμάτη δοκιμασίες, αρχίζει σιγά-σιγά να απομακρύνεται, χωρίς όμως να εγγυάται πως δεν θα επιστρέψει. Οι προκλήσεις ήταν πολλές, όπως και οι κοινωνικές εκκλήσεις για αρωγή και στήριξη. Κάθε επιχείρηση, εκτός του να στοχεύει στην επιτυχία και τη βιωσιμότητά της, οφείλει να είναι πάντα έτοιμη να δείξει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, το σημαντικό είναι πως έχουμε ο ένας τον άλλο. Και αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει καμιά νέα κανονικότητα. PLAISIO COMPUTERS Πάντα στο πλευρό της κοινωνίας HΠλαίσιο στήριξε με διάφορους τρόπους προσφοράς το ευρύ σύνολο, ενώπαράλληλα έθεσε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της τους ανθρώπους της, μεριμνώντας για την ασφάλειά τους 67 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=