Business News Magazine #16

interview Το Sales Promotion Center έχει να επιδείξει μια διαδρομή που ξεπερνά τα 40 χρόνια στην ελληνική αγορά, αποτελώντας σημείο αναφοράς για το χώρο της προώθησης πωλήσεων καιmarketingή, όπως συνηθίζουμε να λέμε, της Below the line επικοινωνίας. Από αυτήν τη θέση και με βάση την εμπειρίασας, ποια θεωρείτε πως θα είναι η επόμενηημέρα για την BTL επικοινωνίαμετά την εμφάνιση του Covid-19 στη ζωή μας; Ποιες προκλήσεις εμφανίζονται για τον κλάδο; Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Σαφώς είναι νωρίς να μιλήσουμε για την επόμενη μέρα. Όλοι πάνωσε αυτό δουλεύουμε, αυτόψάχνουμε. Δεν υπάρχουν ακόμα best practices. Είμαστε σε φάση πειραματισμών και δοκιμών με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο. Ο κορονοϊός χτύπησε την καρδιά της belowthe line επικοινωνίας, τη face to face επικοινωνία, την άμεση επαφή και τη μαζικότητα που είναι ζητούμενα. Όσο για προκλήσεις, προκλήσεις για τον κλάδο πάντα υπάρχουν, καθώς μεταβάλλονται οι λειτουργίες και διαφοροποιούνται οι καταναλωτικές τάσεις. Ο κόσμος αναζητά την επαφή, θέλει την αμεσότητα της ενημέρωσης και το engagement. Η πρόκληση λοιπόν με τον κορονοϊό είναι να φέρουμε τα brands κοντά στον καταναλωτή χωρίς να έρθει κοντά... Να βρούμε νέους τρόπους στην άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή, να του δώσουμε τη δυνατότητα επέμβασης (interaction) και συμμετοχής (engagement). Να επικοινωνήσουμε και να θεσπίσουμε νέους τρόπους επικοινωνίας, νέες μεθόδους να «συναντήσουμε» τους καταναλωτές. Πώς μπορούν κατά τη γνώμη σας να αντιμετωπισθούν αυτές οι προκλήσεις; Πού θα πρέπει να εστιάσουν οι δραστηριοποιημένοι στον κλάδο; Πέτρος Ιμιρζιάδης: Οι προκλήσεις που έφερε η πανδημία μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με δοκιμές και πειραματισμούς. Αυτήν τη στιγμή χρειάζεται να δοκιμαστούν νέες μέθοδοι, νέες λύσεις, νέες προτάσεις και να καταγραφεί η αποτελεσματικότητά τους. Τα leading brands μπορούν να τολμήσουν και μαζί με τους συνεργάτες τους να εξετάσουν και να αξιολογήσουν διαφορετικές και καινοτόμες εναλλακτικές. Δεν αναφέρομαι μόνο στην τεχνολογία, η οποία παίζει σίγουρα καταλυτικό ρόλο σε όλο αυτό. Η καινοτομία χρειάζεται ακόμα και στον τρόπο προσέγγισης, τελικής επαφής και επικοινωνίας με τον καταναλωτή σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες. Νομίζωότι εδώέγκειται και η εστίαση όσων δραστηριοποιούνται στον κλάδο, δηλαδή στην αναζήτηση λύσεων ώστε να εμπνεύσουν τα brands να δοκιμαστούν σε αχαρτογράφητα νερά. Ποια είναι η σχετική δική σας στρατηγική; Ποιες κινήσεις έχετε ήδη δρομολογήσει και τι σχεδιάζετε; Πέτρος Ιμιρζιάδης: Το Sales Promotion Center, με χρόνια εμπειρίας και με στελέχη που έχουν δoμήσει το χώρο του below the line, λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια με τμήμα RnD, το οποίο όπως ήταν φυσιολογικό, αυτήν την περίοδο εντατικοποίησε τη λειτουργία του και έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο σχεδιασμό της επόμενης μέρας. Ηδική μας στρατηγική, βασισμένη στην αποστολή της εταιρείας που είναι να κάνουμε τα brands πιο relative, πιο αληθινά και να δημιουργούμε τις γέφυρες που θα τα φέρνουν πιο κοντά στο target group τους, λειτουργεί σε τρεις βασικούς άξονες. Πρώτον, εξελίσσουμε τους τρόπους άμεσης επικοινωνίας με τον τελικό καταναλωτή, χωρίς φυσική επαφή. Έχουμε ήδη ενημερώσει τους πελάτες μας για νέες μεθόδους και πρακτικές που μπορούν να λειτουργήσουν στη νέα κατάσταση που βιώνουμε σήμερα, αλλά και μετά την πανδημία και μέσα στον επόμενο μήνα θα δοκιμάσουμε πιλοτικά νέες τεχνολογικές μεθόδους προσέγγισης των shoppers μέσα στα καταστήματα, για καινοτόμα brands με τα οποία έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε. Δεύτερον, ενδυναμώσαμε το business unit του digital marketing, με στόχο να εντατικοποιούμε το phygitality και το virality των ενεργειών, ώστε να αντικαταστήσουμε αλλά και να διευρύνουμε τη μαζικότητα που είχαν παλιότερα αντίστοιχες ενέργειες. Μάλιστα αμέσως μετά την καραντίνα δημιουργήσαμε τέτοιες below the line καμπάνιες ενδυναμώνοντας το digital integration. Tέλος, λανσάρουμε νέες υπηρεσίες και προϊόντα προσαρμοσμένα στην περίοδο που ζούμε, αλλά και στη μετά Covid εποχή, με πρώτο παράδειγμα το online merchandising, άμεσα συνυφασμένο με την αυξανόμενη σημασία του e-commerce, το οποίο φέραμε στην Ελλάδα με ένα δοκιμασμένο εργαλείο, μέσα από την αποκλειστική συνεργασία μας με την CPM International, εταιρεία του ομίλου Omnicom. Ποια θα λέγατε πως είναι τα οφέλη της BTL επικοινωνίας; Τι μοναδικό προσφέρει σε brands και διαφημιζόμενους; Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Το belowthe line χρησιμοποιεί τη face to face επικοινωνία και όχι μόνο για να πετύχει άμεση και προσωMυρτώκαι Πέτρος Ιμιρζιάδης Sales Promotion Center Ηπρόκλησηείναι ναφέρουμε ταbrands πραγματικάκοντάστον καταναλωτή, αλλά εξ αποστάσεως! Τα άμεσα αποτελέσματα είναι το «άγιο δισκοπότηρο» της below the line επικοινωνίας για τα brands και τους διαφημιζόμενους Μυρτώ Ιμιρζιάδη ΗΜυρτώ Ιμιρζιάδη, Head of Operations/Partner, και ο Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head/Partner, αποτελούν τη νέα γενιά του Sales Promotion Center, που δραστηριοποιείται στο χώρο της below the line επικοινωνίας από το 1978. Στο Business News Magazine μίλησαν για τη νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται και στο below the line λόγω της πανδημίας, την αξία και τη δυναμική της face to face επικοινωνίας καθώς και το όραμά τους για την εξέλιξη και την ανάπτυξη του κλάδου. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά 32 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=