Business News Magazine #16

πική επαφήμε τον καταναλωτή, διατηρώντας μάλιστα όλα τα οφέλη της επαφής: συναίσθημα, δύναμη και αλήθεια. Τα brands φτάνουν έτσι άμεσα και «κοντά» στο κοινό τους. Ηbelowthe line επικοινωνία έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει όλες τις αισθήσεις συγχρόνως, ενώ πετυχαίνει τον καταναλωτή στο σωστό timing, προσφέροντας ψυχολογημένη προσέγγιση και άμεσο αποτέλεσμα. Είτε αυτό είναι μια ανταπόκριση, ένα ευχαριστώ ή ένα χαμόγελο, μια πώληση ή data. Αυτό το άμεσο αποτέλεσμα είναι το «άγιο δισκοπότηρο» της below the line επικοινωνίας για τα brands και τους διαφημιζόμενους. Ανεξάρτητα από την εμφάνιση του Covid-19, θεωρείτε πως η ψηφιακή εποχή και οι νέες τεχνολογίες είχαν ήδη επηρεάσει το χώρο της BTL επικοινωνίας; Με ποιον τρόπο; Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Όπως και στο παρελθόν, όλες οι νέες τεχνολογίες ακολουθούν τις κοινωνικές εξελίξεις και ανοίγουν νέους δρόμους. Άρα και νέους τρόπους επαφής με τον καταναλωτή. Έτσι οδηγηθήκαμε και στη phygital επικοινωνία, που είναι πια από τα κυρίαρχα ζητούμενα στις below the line ενέργειες σήμερα (viral). Τα μέσα αλλάζουν, αλλά όχι οι λογικές, η φιλοσοφία ή οι στόχοι της below the line επικοινωνίας. Η below the line επικοινωνία οφείλει και μπορεί να χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες και τα νέα μέσα, να παρακολουθεί τα trends και τις εξελίξεις για να πετυχαίνει τους στόχους της. Αυτή άλλωστε είναι και η μαγεία της που δεν μας αφήνει να βαρεθούμε ποτέ! Αν και στο παρελθόν έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες, εντούτοις δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή κάποιος συλλογικός φορέας που να εκφράζει τη φωνή του χώρου των επαγγελματιών της BTL επικοινωνίας. Θεωρείτε πως πρέπει να υπάρξει μια νέα προσέγγιση στο ζήτημα; Πέτρος Ιμιρζιάδης: Είχαν γίνει πράγματι προσπάθειες παλιότερα από τους ιδρυτές του Sales PromotionCenter και γονείς μας, Νίκο και Τζίμα Ιμιρζιάδη, αλλά οι συνθήκες τότε, σε μια περίοδο ανάπτυξης του κλάδου, δεν ήταν οι καλύτερες. Σήμερα που ο κλάδος είναι πλέον ώριμος και καθιερωμένος, πιστεύωότι οι σοβαρές εταιρείες έχουν και τη δυνατότητα και τη νοοτροπία να κατανοήσουν τη σημασία και την αξία της επαγγελματικής δεοντολογίας από την οποία πρέπει να διέπεται ο κλάδος, για να δημιουργηθεί ένας φορέας που θα μπορεί να τον περιφρουρεί και να τον προστατεύει. Η ανάγκη αυτή φάνηκε περισσότερο και μέσα στην πανδημία, όπου οι ιδιαίτερες συνθήκες που βίωσε όλη η αγορά, ειδικά στην περίοδο της καραντίνας, θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί συλλογικά από ένα τέτοιο όργανο. Κατά τη γνώμη σας ποιος είναι ο ρόλος που καλείται το Sales Promotion Center να διαδραματίσει σε αυτήν τη νέα εποχή που διαμορφώνεται για το χώρο; Ποιο είναι το δικό σας όραμα για τον κλάδο; Πέτρος Ιμιρζιάδης: Ο ρόλος του Sales PromotionCenter είναι πάντα ο ρόλος που αρμόζει σε κάθε πρωτοπόρο. Να ανοίγει, δηλαδή, νέους δρόμους, να εξελίσσει και να αναπτύσσει συνολικά το χώρο. Το Sales PromotionCenter από την ίδρυσή του, το 1978, αποτελεί το σημείο αναφοράς του χώρου, όχι μόνο λόγω του know-how που ανέπτυξε με την πολύχρονη εμπειρία του, αλλά και για τον επαγγελματισμό και την οργανωμένη λειτουργία του. Οι αξίες που διέπουν την εταιρεία είναι αυτές που συνεχώς την κάνουν να κινείται προς τα εμπρός και να μην εφησυχάζει. Η ευρύτητα του πελατολογίου μας, αλλά και ο multidiscipline χαρακτήρας της εταιρείας, μας δίνουν τη δυνατότητα να εξελίσσουμε μονίμως το χώρο της below the line επικοινωνίας με νέες μεθόδους και μέσα. Αυτό έχει σαν απώτερο σκοπό να μεγεθύνουμε και να διευρύνουμε το χώρο, βάσει και της αποτελεσματικότητας και, πάνω απ’ όλα, να αυξάνουμε την αξία της below the line επικοινωνίας και για τα brands αλλά και για τους ίδιους τους καταναλωτές, ώστε να μηφτάσουμε σε σημεία απαξίωσής της, όπως συμβαίνει σε άλλους κλάδους της επικοινωνίας. Σε όλη μας τη διαδρομή, εδώ και 43 χρόνια, η αξιοπιστία, ηφερεγγυότητα και οι επιλογές μας στηρίζουν το μέλλον της αγοράς σε όλα τα επίπεδα. Ολοκληρώνοντας, μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για τη συνεργασία σας με το «Διάζωμα»; Τι σας οδήγησε στην απόφαση να προχωρήσετε σε αυτή; Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Το προσωπικό μας ενδιαφέρον για την πολιτιστική μας κληρονομιά και όντας μέλη της «Ελληνικής Εταιρείας» και του σωματείου «Διάζωμα» πολλά χρόνια, εξελίχθηκε και σε επαγγελματικό επίπεδο, εντάσσοντας και το Sales Promotion Center στα εταιρικά μέλη του «Διαζώματος». Η κίνηση αυτή λειτουργεί ως πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αφού το «Διάζωμα» με πολλές δράσεις και μορφές αναδεικνύει και προστατεύει την πολιτιστικήμας κληρονομιά, προτείνοντας ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης του τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος της χώρας. Παράλληλα, προβάλλουμε έτσι ότι η συνεισφορά σε υψηλούς σκοπούς είναι κάτι που μπορεί να αφορά όλους, ακόμα και τις εταιρείες που βρίσκονται στο χώρο του B2B. Αφορμή της επιλογής αυτής της μορφής υποστήριξης αποτέλεσε η ζωντανή δύναμη των νέων ανθρώπων που συνεργάζονται με την εταιρεία μας. Το πλήθος των συνεργατών αυτών ήταν η αφορμή, καθώς νιώσαμε ότι έχουμε τον τρόπο και τα μέσα να ενεργοποιήσουμε και άλλους προς αυτή την κατεύθυνση. Η εργασία τους στο Sales PromotionCenter προσφέρει στο «Διάζωμα» 1 ευρώγια κάθε ημερομίσθιο που υλοποιείται. Φυσικά, αυτό δεν επηρεάζει την αμοιβή τους, απλά καταβάλλεται από την εταιρεία. Συγχρόνως και οι εταιρείες που εμπιστεύονται το Sales Promotion Center συνδράμουν έμμεσα με αυτήν τους την επιλογή στους σκοπούς του «Διαζώματος». Έτσι όλοι μαζί, το Sales PromotionCenter, οι συνεργάτες του και οι πελάτες του, συνδράμουν στην προστασία και στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Πιστεύω ότι οι σοβαρές εταιρείες έχουν και τη δυνατότητα και τη νοοτροπία να κατανοήσουν τη σημασία και την αξία της επαγγελματικής δεοντολογίας από την οποία πρέπει να διέπεται ο κλάδος Πέτρος Ιμιρζιάδης Η ομάδα του Sales Promotion Center 33 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=