Business News Magazine #16

interview Η Garnier λάνσαρε πρόσφατα τη στρατηγική Green Beauty. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τους στόχους και το χρονοδιάγραμμα που περιλαμβάνει; Η βιωσιμότητα (sustainability) ήταν πάντα στην καρδιά της Garnier. Παράγουμε συνεχώς περισσότερες φυσικές φόρμουλες, χρησιμοποιούμε βιώσιμα και fair trade συστατικά, ήμασταν οι πρώτοι που παρουσιάσαμε πιστοποιημένα οργανικά προϊόντα στη μαζική αγορά περιποίησης δέρματος. Σήμερα, η Garnier θέλει να προχωρήσει ακόμη παραπέρα, και η στρατηγική Green Beauty αποτελεί την απάντηση. Σηματοδοτεί έναν τρόπο να συγκεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στο πεδίο της βιωσιμότητας. Αποτελεί μια ολιστική «end-to-end» προσέγγιση για τη βιωσιμότητα. Δεν αφορά μόνο τα προϊόντα, αλλά θα επηρεάσει κάθε παράμετρο της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Η στρατηγική Green Beauty θα μεταμορφώσει την Garnier. Έχουμε ορίσει κάποιους πολύ φιλόδοξους στόχους, για να βελτιώσουμε σημαντικά τον αντίκτυπό μας σε όλη την αλυσίδα αξίας μας, ακόμη και πέρα από αυτή. Μέχρι το 2025, uόλα τα προϊόντα μας θα δημιουργούνται με τη χρήση 0% Νέου Πλαστικού (zero virgin plastic), βοηθώντας να εξοικονομηθούν περισσότεροι απο 37.000 τόνοι νέου πλαστικού ετησίως. uόλες οι πλαστικές συσκευασίες μας θα είναι επαναχρησιμοποιούμενες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες uτο 100% των βιομηχανικών εγκαταστάσεών μας θα έχουν Ουδέτερο Ισοζύγιο Άνθρακα χάρη στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας uθα ενδυναμώσουμε 800 κοινότητες παγκοσμίως, στο πλαίσιο του προγράμματος Αλληλέγγυου Πορισμού. Επίσης, έως το 2022, όλα τα φυτικής προέλευσης και τα ανανεώσιμα συστατικά μας θα προέρχονται από βιώσιμες πηγές. Τέλος, ελπίζω πως η Garnier θα εξελιχθεί σε ένα brand που θα προσφέρει βιώσιμα, φυσικά και αποτελεσματικά προϊόντα, χωρίς να συμβιβάζεται. Ένα brand που φροντίζει για τον πλανήτη, ένα brand που μπορείς να εμπιστευτείς πως θα κάνει το καλύτερο δυνατό, ένα brand συνώνυμο με τον όρο «Green Beauty». Θεωρείτε πως μια ολιστική προσέγγιση όσον αφορά τη βιωσιμότητα είναι ιδιαίτερα σημαντική σήμερα; Ποια είναι τα οφέλη μιας τέτοιας πρακτικής; Στην Garnier, έχουμε επιλέξει να δεσμευτούμε πως θα δημιουργήσουμε πραγματικό αντίκτυπο σε κάθε βήμα στη «ζωή» ενός προϊόντος: από την εύρεση των συστατικών μέχρι τις αποτελεσματικές φυσικές φόρμουλες, την παραγωγή και τη συσκευασία. Συγκεκριμένα, πιστεύουμε στη θετική αλλαγή και στην επιτακτική ανάγκη να μετακινηθούμε από τη γραμμική προσέγγιση που προβλέπει πως οι εταιρείες «παίρνουν, δημιουργούν και απορρίπτουν» (take, make and dispose) τους φυσικούς πόρους προς μια κυκλική αναγεννητική οικονομία. Το γεγονός πως η Garnier αποτελεί το πλέον προσιτό -όσον αφορά την τιμή- brand του L’Oréal Group, επηρέασε με κάποιον τρόπο την απόφαση για τη στρατηγική Green Beauty; Στην Garnier είμαστε περήφανοι που αποτελούμε προσιτό brand και πάντα θα είμαστε. Είναι πολύ σημαντικό για μας να κατορθώνουμε να παρουσιάζουμε βιώσιμα προϊόντα διατηρώντας παράλληλα προσιτές τιμές, γιατί θεωρούμε πως η βιώσιμη ομορφιά θα πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους. Παρατηρείτε να καταγράφεται κάποια στροφή στις καταναλωτικές τάσεις προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας; Υποστηρίζουν με ενεργό τρόπο τις εταιρείες και τα brands που εστιάζουν στην αειφορία πλέον οι καταναλωτές; Πραγματικά. Οι καταναλωτές αλλάζουν όλο και περισσότερο τη συμπεριφορά τους και αποκτούν μεγαλύτερη επίγνωση όσον αφορά την ανάγκη να προστατέψουν το περιβάλλον και να διασώσουν τους φυσικούς πόρους για τις επόμενες γενιές. Έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πραγματικά τη διαφορά, βοηθώντας να δημιουργηθεί πρόσβαση στη βιώσιμη ομορφιά για όλους. Έχουμε δεσμευθεί πως θα πραγματοποιήσουμε κάθε βήμα σε αυτό το ταξίδι, καθώς και ότι θα ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας για θετική αλλαγή. Κατά τη γνώμη σας, η κρίση της πανδημίας του Covid-19 έκανε την έννοια του σκοπού (purpose) ακόμη πιο σημαντική για brands και επιχειρήσεις; Φυσικά. Οι πρόσφατες κρίσεις -τόσο η περιβαλλοντική όσο και αυτή της πανδημίας του Covid-19- αποτέλεσαν καμπανάκι αφύπνισης. Ο κόσμος πρέπει να σταματήσει να υπερβαίνει τα όριά του και τα brands καλούνται να διαδραματίσουν ρόλο ως προς αυτό. Το να είσαι υπεύθυνος και αξιόπιστος είναι πλέον απολύτως απαραίτητο για το μέλλον του πλανήτη και της ανθρωπότητας. Είναι επίσης πολύ σημαντικό για τους καταναλωτές μας. ΗGeneration Z ήGen Green, όπως την αποκαλούν κάποιοι, περιλαμβάνει ανθρώπους ακτιβιστές στην καρδιά, ιδιαίτερα μαχητικούς όσον αφορά την προστασία του μέλλοντός τους. Tα brands θα πρέπει, επίσης, να ενσαρκώσουν αυτό το πνεύμα. Μπορεί η Garnier να αλλάξει την παγκόσμια βιομηχανία καλλυντικών; Αναμένεται και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας; Η Garnier αποτελεί ένα παγκόσμιο beauty brand, με παρουσία σε 64 χώρες, το οποίο παράγει 1,8 δισ. προϊόντα σε ετήσια βάση. Δεν αποτελούμε τον μεγαλύτερο παραβάτη όσον αφορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο, αλλά θέλουμε να ηγηθούμε διά του παραδείγματος και να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προσφέρουμε πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Κοιτάζουμε κάθε παράμετρο της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας και εφαρμόζουμε αλλαγές. Πρόκειται για μια φιλόδοξη στρατηγική, γεμάτη προκλήσεις, που πραγματικά θα κάνει τη διαφορά. Αdrien Koskas, Global Brand President, Garnier Ηστρατηγική Green Beauty θα μεταμορφώσει την Garnier Το να είσαι υπεύθυνος και αξιόπιστος είναι πλέον απολύτως απαραίτητο για το μέλλον του πλανήτη και της ανθρωπότητας Να αλλάξει τον κόσμο και την παγκόσμια αγορά καλλυντικών θέλει η Garnier, αλλάζοντας και τον εαυτό της, με τη νέα στρατηγική Green Beauty. O Αdrien Koskas, Global Brand President της Garnier, μίλησε στο Business News Magazine για την ολιστική νέα στρατηγική βιωσιμότητας του brand και όλα όσα περιλαμβάνει. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά 34 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=