Business News Magazine #16

Ποιο είναι το όφελος των συνεργασιών; Βαγγέλης Γεωργιάδης: 1Με τη διαφοροποιημένη στρατηγική και το συστηματικό differentiated brand stewardship από την ομάδα της δifferentiate τα διαφημιστικά χρήματα λειτουργούν όχι ως δαπάνη αλλά ως επένδυση. Είναι δαπάνη όταν τα χρήματα παύουν να αποδίδουν όταν η μάρκα δεν διαφημίζεται. Είναι επένδυση όταν εξακολουθούν να αποδίδουν και όταν η μάρκα δεν υποστηρίζεται. 2Οι διαφοροποιημένες μάρκες εξακολουθούν να διατηρούν τα μερίδιά τους ακόμα και αν για κάποιο διάστημα δεν διαφημίζονται. 3Η διαφήμιση υπηρετεί αποκλειστικά την επίτευξη των στόχων του business. Γι’ αυτό και η πρόταση που αναπτύσσεται από τη διαφημιστική πρέπει να είναι σαφής, καλά μελετημένη και το κεντρικό μήνυμα και baseline να ακολουθούν τημάρκα για πολλά χρόνια. Έτσι ενισχύεται η διαφοροποίηση και η μάρκα γίνεται άτρωτη από τον ανταγωνισμό. Οι διαφοροποιημένες μάρκες διατηρούν το ίδιο baseline για πολλά χρόνια. 4Οι μάρκες που υποστηρίζονται από το differentiated brand stewardship της δifferentiate πουλάνε σε υψηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό και απολαμβάνουν μακροχρόνια ηγετικό μερίδιο στην αγορά. 5Αντέχουν στις διακυμάνσεις της οικονομίας. 6Αποτελούν ένα διαρκώς αυξανόμενο σε αξία περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας. Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια σχετικά παραδείγματα μαρκών που έχετε συμβάλει στη διαφοροποίησή τους; Στάθης Γεωργιάδης: Ο Βαγγέλης Γεωργιάδης, που ανήκει στον πυρήνα της επαγγελματικής ομάδας της δifferentiate, συνέβαλε ώστε να μπουν τα θεμέλια της διαφοροποιημένης στρατηγικής σε μάρκες που απολαμβάνουν ηγετική θέση στην αγορά τους για πολλά χρόνια. Όπως η Lacta, που θεωρείται μια από τις πιο διαφοροποιημένες μάρκες σε όλο το brandscape. Το baseline «το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σας!» ακολουθεί τη μάρκα για πάνωαπό 25 χρόνια, τονίζοντας τη διαφορετικότητά της. Το Milner διαφοροποιήθηκε από όλα τα τυριά και δημιούργησε την αντίληψημιας ξεχωριστής κατηγορίας τυριού, απολαμβάνοντας για πολλά χρόνια, ως και σήμερα, ηγετική θέση στην κατηγορία του. Το baseline «Μμμ... μίλα μου για Milner!» συνοδεύει συνεχώς ως υπογραφή τη μάρκα. Το κασέρι Λεβέτι διαφοροποιήθηκε από τα συναφή προϊόντα και αναγνωρίζεται ως το αυθεντικό, κατέχοντας κυρίαρχη θέση στην κατηγορία του. Η Ροδόπη, με τη διαφοροποίησή της από τις άλλες μάρκες γαλακτοκομικών, κατέλαβε ηγετική θέση στα παραδοσιακά γιαούρτια. differentiate.gr Στις διαφοροποιημένες μάρκες τα διαφημιστικά χρήματα αποτελούν επένδυση και όχι δαπάνη, γιατί εξακολουθούν να αποδίδουν και όταν η μάρκα δεν υποστηρίζεται 45 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=