Business News Magazine #16

businesssports ΣΤΈΦΑΝΟΣ ΤΣΙΤΣΙΠΆΣ Κάλεσμα για κίνηση στην καμπάνια της Rexona «Κάθε φορά που κινείσαι, ζεις περισσότερα», λέει ο διάσημος Έλληνας τενίστας, στην ελληνική καμπάνια του Rexona, που ξεκίνησε το 2018, επικοινωνώντας τις αξίες του brand μέσα από την προσωπική του ιστορία. Η καμπάνια παρακινεί το κοινό να κάνει σήμερα το πρώτο βήμα, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «#5000steps» του Rexona, υπό το concept «όσο κινείσαι, σε προστατεύει». Την επικοινωνία του brand επιμελείται η Isobar, η οποία ανέλαβε το επαναλανσάρισμα της μάρκας στις αρχές του 2018. Η καμπάνια με τον Στέφανο Τσιτσιπά περιελάμβανε τηλεοπτικό σποτ και print εκτελέσεις καθώς και άλλες ενέργειες, όπως outdoor και ολοκληρωμένη digital επικοινωνία. Νούμερο 5 στον κόσμο Ο Στέφανος Τσιτσιπάς είναι μόλις 22 χρονών και είναι πέμπτος στην παγκόσμια κατάταξη του επαγγελματικού τένις σήμερα. Είναι ο πρώτος Έλληνας που έχει μπει στους 100 καλύτερους τενίστες και ο πρώτος (και μέχρι σήμερα ο μοναδικός) που κατέκτησε τίτλο Γκράν Σλαμ της περιόδου Open στην κατηγορία εφήβων (Junior), όταν κατέκτησε το διπλό του Γουίμπλετον αγοριών το 2016, με συμπαίκτη τον Eσθονό Κένεθ Ράισμα. Έχει κερδίσει συνολικά πέντε τίτλους ATP singles Futures καθώς και έξι ATP τίτλους Futures στο διπλό. 12 εκατ. δολάρια μόνο από το τένις Ο «μετρητής» για τον Έλληνα πρωταθλητή του τένις έχει φθάσει ως αυτήν τη στιγμή -μέσα σε 4 χρόνια καριέρας- στα 12.144.548 δολάρια μόνο από τα Prize Money, σύμφωνα με το επίσημο site του ανδρικού επαγγελματικού τένις www.atptour. com (AtpTour). Χωρίς να υπολογίζονται, δηλαδή, τα εμπορικά έσοδά του από τα ατομικά του deals με τους χορηγούς του και τις διαφημίσεις. Μετά τη συμμετοχή του στον ημιτελικό του φετινού γαλλικού τουρνουά Roland Garros, όπου ηττήθηκε από το «νο 1» της παγκόσμιας κατάταξης, τον Σέρβο Νόβακ Τζόκοβιτς, ο Τσιτσιπάς πρόσθεσε στο λογαριασμό του άλλα 425.250 ευρώ, ενώμέσα στο 2020 εμφανίζεται να έχει φθάσει στα 2.115.500 ευρώ - και φυσικά συνεχίζει ακάθεκτος… Το «χρυσό παιδί» του παγκόσμιου τένις Ο Στέφανος Τσιτσιπάς είναι ο λόγος που το τένις ξαφνικά έγινε θέμα συζήτησης σε σπίτια, καφέ και χώρους εργασίας στην Ελλάδα και έκανε αρκετούς από εμάς να στηθούν για πρώτη φορά μπροστά στην τηλεόραση για να παρακολουθήσουν αγώνα του Ρολάν Γκαρός. Έχει αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης και συγκαταλέγεται -απόλυτα δίκαια- μεταξύ των κορυφαίων του αθλήματος. Ανάλογη, φυσικά, έκρηξη γνωρίζει και το «brand Tσιτσιπάς», που αυξάνει συνέχεια την αξία του με νέες συνεργασίες, χωρίς όμως να παραμελεί να στηρίξει με την επικοινωνιακή του δύναμη τους πιο ευάλωτους… Η γαλανόλευκη ρακέτα με την υπογραφή τηςWilson Ηδιεθνής εταιρεία αθλητικού εξοπλισμού Wilson κατασκευάζει τις ρακέτες του Τσιτσιπά. Μάλιστα η εταιρεία έχει φτιάξει και μια ρακέτα αποκλειστικά για τον ίδιο, η οποία είναι στα χρώματα της Ελλάδας, μπλε και άσπρο, και η οποία στο εσωτερικό της γράφει «Στέφανος». Ακόμη, ο Στέφανος είναι ambassador της Wilson και πρεσβευτής της νέας ρακέτας της Blade v7, η οποία μεmotto «Be Greater than…» προκαλεί όλους να ξεπερνούν τα όριά τους και να γίνονται καλύτεροι. Πρεσβευτές αυτής της φιλοσοφίας και της νέας ρακέτας είναι και άλλα μεγάλα ονόματα του τένις όπως η SerenaWilliams, η Simona Halep, ο David Goffin, ο Milos Raonic και ο Alex de Minaur. 54 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=