Business News Magazine #16

HAdidas στηρίζει το όνειρο του πρωταθλητή O άνθρωπος που έβαλε το τένις στα ελληνικά σπίτια έχει επίσημο χορηγό την Adidas όσον αφορά τον αθλητικό εξοπλισμό, τα αθλητικά ρούχα και τα παπούτσια που φορά. Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε το 2015 και πριν από αυτό συνεργαζόταν για πολλά χρόνια με τη Lotto Sports. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Στέφανος ήταν ένας από τους διάσημους αθλητές που επέλεξε η adidas για να προωθήσει το iconic jacket VRCT, που επαναλάνσαρε το φθινόπωρο του 2019. Αναλυτικότερα, στην καμπάνια συμμετείχαν αθλητές όπως ο James Harden, ο Denise Schindler, η Mette Towley και ο Paulo Dybala, οι οποίοι είπαν τη δική τους ιστορία μέσα από το patch με το μονόγραμμα της adidas «Α», που διαθέτει η νέα εκδοχή του jacket και το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί αν εξατομικευτεί από τον κάτοχό του. Το patch του Tσιτσιπά αναγράφει τη λέξη «Believer», με τον ίδιο να εξηγεί πως αφορά το όνειρό του να γίνει πρωταθλητής, το οποίο αυτό είναι που τον οδηγεί. Mε Rolex στον καρπό Στο τέλος του 2018, μια πολύ σημαντική προσθήκη καταγράφηκε στη λίστα των χορηγών του Στέφανου. Οδυναμικός αθλητής έδωσε τα χέρια με το παγκόσμιο luxury brand της Rolex, που παραδοσιακά διαθέτει σημαντική παρουσία στο χώρο του τένις. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως στο πρόσωπο του Στέφανου Τσιτσιπά, που εντάχθηκε στην οικογένεια των διεθνών πρεσβευτών της, αναγνωρίζει την υπεροχή, τη συνεχή επιδίωξη της τελειότητας, την απόλυτη ακρίβεια. Αξίες που εκφράζουν την ίδια τη φιλοσοφία της. Ησυνεργασία της Rolex με το τένις ξεκίνησε το 1978, όταν έγινε ο Επίσημος Χρονομέτρης του Πρωταθλήματος Wimbledon, του πρώτου τουρνουά τένις σε γρασίδι, που χαρακτηρίζεται σήμερα το πρωτάθλημα τένις με το υψηλότερο κύρος. Στην πορεία ακολούθησαν και άλλες σημαντικές συνεργασίες, ενώ κορυφαίοι εκπρόσωποι του αθλήματος είναι πρεσβευτές της Rolex. Ανάμεσά τους ονόματα όπως οι Angelique Kerber, CarolineWozniacki, GarbineMuguruza, JuanMartin del Porto και Dominic Thiem, και βέβαια ο Ελβετός Roger Federer, ο οποίος αποτελεί ηγετική μορφή του παγκόσμιου τένις, με επιδόσεις που τον έχουν φέρει σχεδόν στη σφαίρα του θρύλου. Δίπλα στα παιδιά Θα πρέπει να σημειωθεί πως πέρα από τις πολύ σημαντικές εμπορικές συμφωνίες που διαθέτει, τον Σεπτέμβριο του 2018, ο Στέφανος Τσιτσιπάς «αγκάλιασε» τις προσπάθειες και τις δράσεις της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί». Ο ίδιος πόζαρε με την μπλούζα του «Μαζί για τοΠαιδί», στέλνοντας με αυτό τον τρόπο το δικό του μήνυμα. Μάλιστα, στους λογαριασμούς του στα social media έγραψε χαρακτηριστικά: «Με μεγάλη μου χαρά ανακοινώνω ότι θα είμαι ο νέος πρεσβευτής της Ένωσης “Μαζί για το Παιδί”. Μια Ένωση που βοηθά τα φτωχά, ανάπηρα και ορφανά παιδιά. Μια κίνηση που βοηθάει τα παιδιά να ζήσουν μια καλύτερη ζωή. Η Ένωση προσφέρει κάθε μορφή βοήθειας σε παιδιά και νέους, ανεξάρτητα από τη φυλή και τη θρησκεία, υποστηρίζοντας μάλιστα περισσότερα από 30.000 παιδιά σε ετήσια βάση. Ηφιλοσοφία αυτής της μοναδικής Ένωσης είναι “η ισχύς εν τη ενώσει”». Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, έχει συμμετάσχει σε φιλανθρωπικό δείπνο για τη στήριξη της Ένωσης με αυτόν ως επίτιμο προσκεκλημένο, ενώ έχει παίξει και τένις με τα παιδιά της Ένωσης. Στη μάχη ενάντια στον κορονοϊό Σε μια ακόμη αξιέπαινη κίνηση, ο κορυφαίος Ελληνας τενίστας συμμετείχε το καλοκαίρι του 2020 στην καμπάνια «Μοιραζόμαστε αναμνήσεις, όχι τον ιό», στέλνοντας το δικό του μήνυμα στη νέα γενιά για τοφόβο που υπάρχει για διασπορά του κορονοϊού μετά την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές. Το βίντεο δείχνει τον 22χρονο τενίστα να περπατά στην παραλία και απευθυνόμενος στο κοινό να λέει, ιδίως στους νέους, πόσο σημαντικό είναι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο να τηρούνται ευλαβικά τα μέτρα προστασίας. «Όσοι αγαπάμε μπορεί να είναι πιο ευάλωτοι από εμάς. Γι’ αυτό αγκάλιασε τα μέτρα προστασίας. Για να μπορέσουμε σύντομα να αγκαλιάσουμε ξανά όσους αγαπάμε, όπως παλιά», τονίζει στο διάρκειας 38 δευτερολέπτων σποτ ο νεαρός τενίστας. Είναι και μακαρονάς… Εδώ και λίγο καιρό η εταιρεία ζυμαρικών Melissa συνεργάζεται για τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Ο δρόμος προς την κορυφή» με τον Στέφανο Τσιτσιπά, τον οποίο σε σχετική ανακοίνωση χαρακτηρίζει έναν αθλητή που έχει διακριθεί τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδων για την αστείρευτη ενέργειά του, τον επαγγελματισμό του αλλά και τους δεσμούς με την οικογένειά του. «Στέφανος και Melissa μοιράζονται τα ίδια ιδανικά και τις ίδιες αξίες. Είναι η σκληρή δουλειά, η αγάπη γι’ αυτό που κάνεις και η προσήλωση στο στόχο που θα αντιμετωπίσει κάθε εμπόδιο και θα οδηγήσει στην κορυφή», αναφέρεται επίσης στην ίδια ανακοίνωση, η οποία καταλήγει στην εξής αναφορά: «Η νέα αυτή συνεργασία δίνει τη δυνατότητα στη Melissa να μιλήσει για τα στοιχεία που συνθέτουν το χαρακτήρα της, μέσω ενός αθλητή που έκανε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο να γνωρίσει αλλά και να αγαπήσει το τένις. Ίσως και όσο αγαπάει τα μακαρόνια». Σημειώνεται πως η καμπάνια θα περιλαμβάνει και εκτελέσεις στο εξωτερικό, καθώς ηMέλισσα, που ήδη έχει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, θέλει να αξιοποιήσει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα του Στέφανου. 55 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=