Business News Magazine #16

Χάρτινη συσκευασία γιατο Θεόνη Το νέο επενδυτικό πλάνο της Θεόνη Α.Ε. αφορά την είσοδο του πιο βραβευμένου νερού στον κόσμο στην αγορά χάρτινης συσκευασίας, αναβαθμίζοντας την εμπειρία κατανάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού. Η 5η γραμμή παραγωγής του Θεόνη αποτελεί μία ιδία επένδυση και πρόκειται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021, προμηθεύοντας την αγορά με το Φυσικό ΜεταλλικόΝερόΘεόνη στην πιο eco-friendly εκδοχή του. Η τοποθέτηση της χάρτινης συσκευασίας του Θεόνη στην αγορά προγραμματίζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ανάληψημετρητώναπότα ταμείατων Mymarket! Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ My market, σε συνεργασία με τη Viva Wallet, λανσάρει μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία, διαθέσιμη σε όλη την Ελλάδα, διατηρώντας πάντοτε στο επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση και τη διευκόλυνση των πελατών της. Οι πελάτες της αλυσίδας μπορούν πλέον να κάνουν ανάληψη μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων με τη χρήση καρτών Visa και Mastercard οποιασδήποτε τράπεζας. Οτρόπος είναι απλός και δεν διαφέρει από τη διαδικασία ανάληψης χρημάτων από ένα ATM: όταν ο πελάτης βρίσκεται στο ταμείο, τοποθετεί την κάρτα του στο Viva Wallet τερματικό, πληκτρολογεί το επιθυμητό ποσό μέχρι 100 ευρώ και εισάγει το PIN του. Εφόσον το ποσό υπάρχει διαθέσιμο στο λογαριασμό του, λαμβάνει από το ταμείο τα χρήματα σε μετρητά. Επιπλέον, στα ταμεία των My market, παράλληλα με τις καθημερινές τους αγορές, οι πελάτες της αλυσίδας μπορούν να πραγματοποιήσουν μία σειρά από συναλλαγές, αποφεύγοντας τις ατελείωτες ουρές. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθ’ όλην τη διάρκεια λειτουργίας των καταστημάτων, με τη χρήση μετρητών, χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Όλοι οι άνθρωποι αξίζουν να απολαμβάνουν τις στιγμές τους στο μέγιστο. Με τη νέα πρωτοβουλία της, «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», η Κωτσόβολος φιλοδοξεί να κάνει την τεχνολογία προσβάσιμη σε όλους, διευκολύνοντας τα άτομα με αναπηρίες να έχουν μια καλύτερη ζωή. Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τον Γιάννη Βασιλάκο, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe, την Τρίτη 20 Οκτωβρίου, με καλεσμένους ομιλητές τον Θεοδόση Μιχαλόπουλο, διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft Greece, Malta, Cyprus, τον Άρη Παρασκευόπουλο, επικεφαλής Τμήματος Κινητής Τηλεφωνίας της Samsung Electronics Hellas, τον Michael Pazinas, AppleDistinguished Educator, τον Τάσο Μαριανό, γενικό διευθυντή της ΕΛΕΠΑΠ, και τον ΔημήτρηΜαύρο, πρόεδρο της MRB, σε εκδήλωση για τον Τύπο. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, ξεκινάμε ένα ταξίδι με πολλούς σταθμούς: uτην αναβάθμιση των φυσικών καταστημάτων της εταιρείας για να προσφέρουν ένα υψηλό επίπεδο προσβασιμότητας και εμπειρίας στους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα, uτην καλύτερη δυνατή πλοήγηση στα ψηφιακά μέσα της εταιρείας με ειδικό μενού προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρίες, uτην εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρείας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ανθρώπων με αναπηρία, την ανάδειξη τεχνολογιών που διευκολύνουν τη ζωή, την εργασία ή την ψυχαγωγία τους, όπως τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας προϊόντων, οι φορητοί υπολογιστές, τα smartphones, οι τηλεοράσεις, uτη διερεύνηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν άνθρωποι με αναπηρία στο σπίτι τους ή στις δραστηριότητές τους, με σκοπό την απόκτηση γνώσης και εύρεση λύσεων για τις ανάγκες τους. Συνοδοιπόροι σε αυτήν την προσπάθεια είναι οι συνεργάτες της Κωτσόβολος, Microsoft και Samsung για το κομμάτι των τεχνολογιών και των προϊοντικών οικοσυστημάτων. Με τη συνεισφορά τους έχει σχεδιαστεί να περιγράφονται στα προϊόντα τα χαρακτηριστικά εκείνα που ενδυναμώνουν τις ομάδες ΑΜΕΑ και να δημιουργηθεί τμηματοποίηση για προϊόντα που υποστηρίζουν ομάδες αναπηριών. Παράλληλα, σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ, η Κωτσόβολος προχωρά σε σειρά μετατροπών και επεμβάσεων στα καταστήματά της, με σκοπό να παρέχει ένα πολύ υψηλό επίπεδο προσβασιμότητας και εμπειρίας. Οι έλεγχοι και οι επεμβάσεις θα είναι μια συνεχής διαδικασία, με στόχο τη βελτίωση της προσβασιμότητας όλων των καταστημάτων του δικτύου. Επίσης, την πρωτοβουλία στηρίζει η εταιρεία ερευνών MRB με την ενεργή συνεισφορά της σε σειρά ερευνών για τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρίες και αυτοί που τους φροντίζουν στην καθημερινότητά τους και τη διερεύνηση τεχνολογικών λύσεων για τη βελτίωση του επιπέδου ζωής τους. marketnews HΚωτσόβολος παρουσιάζει την πρωτοβουλία «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» Τα καλά νέα ταξιδεύουν γρήγορα. Τα επιτυχή νέαφέρνουν μαζί τους βραβεύσεις και ανηφορίζουν στο Μέτσοβο… Στο εμβληματικό ξενοδοχείο Grand Forest, που κράτησε και φέτος τον τίτλο του κορυφαίου landmark ξενοδοχείου της Ευρώπης, όπως αποκάλυψε η μαγνητοσκοπημένη 27η απονομή των World Travel Awards. Σε μια ιδιαίτερη χρονιά, που δοκιμάστηκαν όχι μόνο οι υψηλές υπηρεσίες και οι εξατομικευμένες εμπειρίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία, αλλά και η συλλογική ευθύνη, η προνοητικότητα και η επιμονή στην ασφαλή διαμονή, το Grand Forest κατάφερε να θριαμβεύσει και φέτος ως ο απόλυτος νικητής σε μία από τις πιο δύσκολες κατηγορίες των Όσκαρ της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Δημιουργώντας το ίδιο ένα μαγευτικό σκηνικό, στην κορυφή ενός ολόδικού σου -λες- βουνού, το Grand Forest των 8 κτιρίων, των 62 σουιτών και των ατμοσφαιρικών σαλονιών της αλπικής εξοχής, με ένα εστιατόριο και ένα σαν «γυάλινο» SPA, όπου νιώθεις ένα με τηφύση, ήρθε πριν από λίγα χρόνια για να απογειώσει τα standards της φιλοξενίας στο πιο ατίθασο κομμάτι τηςΗπείρου. Στο πολυεπίπεδο σχήμα του, η τοπική αρχιτεκτονική αποκτά νέα διάσταση μέσα από μια σύγχρονη προσέγγιση. Γκρίζα κεραμίδια, πέτρινες προσόψεις, ογκώδη δοκάρια και η so british εσωτερική διακόσμηση, προσδίδουν στο ξενοδοχείο την απαραίτητη ατμόσφαιρα ενός σαλέ στο βουνό. Ξανάστηνκορυφήτο Grand Forest 62 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=