coverstory Βenjamin Breton και του Food Service, κάτι που μπορεί να γίνει και εδώ. Αυτήν τη στιγμή αποτελούμε τον leader στην κατηγορία cheese snacking, αλλά με βάση τη στρατηγική του ομίλου, στόχος μας για τη συνέχεια στην Ελλάδα είναι να ενισχύσουμε συνολικά του κομμάτι του snacking. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε το portfolio του ομίλου με τον καλύτερο τρόπο και να συνεργαστούμε με τους πελάτες μας, για να αναπτυχθούμε περαιτέρω. Αυτή είναι η βασική μας επιδίωξη και, φυσικά, έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας. Πρόκειται, όμως, για μια πολύ ευχάριστη πρόκληση για όλους μας στην ελληνική θυγατρική. Έχουμε ρόλο να διαδραματίσουμε στην αγορά και θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να προσθέτουμε δυναμική στην κατηγορία του snacking στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας υγιεινές εναλλακτικές και λύσεις. Υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες στην αγορά, τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε, ενώ παράλληλα θέλουμε να ενισχύσουμε την ίδια τη συνήθεια του snacking με θετικό τρόπο. Ποιες θα λέγατε πως είναι λοιπόν οι προτεραιότητές σας για την ελληνική αγορά; Πρώτη μου προτεραιότητα είναι οπωσδήποτε να διασφαλίσω πως οι αξίες του ομίλου εφαρμόζονται και στην ελληνική αγορά. Με αυτό ως αφετηρία, στόχος είναι να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά και να αναπτυχθούμε μαζί με τους πελάτες μας αναζητώντας νέες συνεργασίες. Το portfolio του Bel Group είναι αρκετά ευρύ, διαθέτουμε δύο εικονικά brands στη χώρα και ηγετική παρουσία στο cheese snacking και η αξιολόγηση του τοπίου που διαμορφώνεται μας δείχνει πως υπάρχουν δυνατότητες. Εξετάζουμε τι μπορεί να προχωρήσει όσον αφορά νέα κανάλια ή brands, αλλά σίγουρα ο όμιλος έχει την ευκαιρία και -κυρίως- την επιθυμία να επενδύσει. Συνοψίζοντας λοιπόν, στόχος μου είναι να προχωρήσω στην ολοκληρωμένη αξιολόγηση της αγοράς και στη συνέχεια να επιταχύνω την ανάπτυξή μας, προχωρώντας βήμα-βήμα. Η προσπάθεια αυτή θα στηριχθεί, φυσικά, στα δύο εμβληματικά μας brands, ωστόσο στο πλαίσιο της στρατηγικής μας εξετάζουμε και ποιες άλλες προτάσεις του Bel Group θα μπορούσαν να αποτελέσουν κομμάτι της μελλοντικής πορείας της Bel Hellas και της ελληνικής αγοράς. Εστιάζουμε, βέβαια, στο snacking και στον τρόπο που μπορεί να εξελιχθεί σαν κατηγορία, συνήθεια και φιλοσοφία. Φυσικά, η κρίση της πανδημίας έχει επηρεάσει την ανάπτυξή του, καθώς με τους περιορισμούς όσον αφορά τις μετακινήσεις αλλά και την παρουσία ατόμων στα καταστήματα λιανεμπορίου καθώς και την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει μειωθεί σημαντικά το impulse buying. Αυτή είναι και η μεγάλη πρόκληση για την κατηγορία αυτήν τη στιγμή: πώς θα κατορθώσει να μετατρέψει το snacking σε συνήθεια, ούτωςώστε τα προϊόντα να μην εξαρτώνται σε τόσο μεγάλο βαθμό από το impulse buying. Θεωρώ, όμως, πως το snacking, αν ακολουθηθούν τα σωστά βήματα, είναι το μέλλον. Γενικότερα, πώς έχει επηρεάσει η κρίση της πανδημίας το Bel Group τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην ελληνική αγορά; Σε παγκόσμιο επίπεδο, η κρίση της πανδημίας έδειξε πως ειδικά οι εταιρείες τροφίμων έχουν να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εποχή μας. Η αύξηση της ζήτησης που καταγράφηκε ήταν σημαντική πρόκληση, ενώ παράλληλα χρειάστηκε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και να επιταχύνουμε σε τομείς όπως οψηφιακός μετασχηματισμός, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι παραδόσεις κατ’ οίκον. Χρειάστηκε, επίσης, σαν Bel Group να προχωρήσουμε σε προσαρμογές όσον αφορά την παραγωγήμας, ενώ νικότερα θα πρέπει ο κλάδος μαζί και με τους retailers να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κρίση της πανδημίας όσον αφορά τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και τον τρόπο με τον οποίο επισκέπτονται πλέον τα καταστήματα. Υπάρχουν οι λύσεις που προσφέρουν διάφορες εφαρμογές ή ακόμη και η πρακτική Drive-In που έχει υιοθετηθεί σε άλλες αγορές, που μπορούν να δώσουν λύσεις στις νέες προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί. Η βιωσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας του Bel Group. Επηρεάστηκε η στρατηγική του ομίλου σε αυτόν τον τομέα από την κρίση της πανδημίας; Η βιωσιμότητα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του Bel Group. Είναι κεντρικό κομμάτι της φιλοσοφίας ««Βel. For προχωρήσαμε σε εφαρμογή τηλεργασίας και μειώσαμε τις μετακινήσεις των εργαζομένων μας. Δεν χάσαμε όμως τον έλεγχο της κατάστασης. Παραμείναμε συγκεντρωμένοι και κάναμε τροποποιήσεις στον τρόπο λειτουργίας και εργασίας μας, κατορθώνοντας να ανταποκριθούμε στις νέες απαιτήσεις. Δεν βρισκόμουν στην Ελλάδα στο πρώτο κύμα της πανδημίας, τονΜάρτιο, αλλά η εικόνα γενικά στην Ευρώπηήταν σχετικά παρόμοια. Και εδώκαταγράφηκε σημαντική αύξηση ζήτησης πωλήσεων, ειδικά για το La Vache qui rit. Φυσικά, όπως ανέφερα, το impulse buying επηρεάστηκε και εδώκαι πρέπει να εξετάσουμε πώς θα αντιμετωπίσουμε το ζήτημα. Για τη συνέχεια υπάρχει η μεγάλη ευκαιρία του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου καταγράφεται σημαντική άνοδος και στην Ελλάδα εξαιτίας των συνθηκών, ενώ γεΣτην ελληνική αγορά υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης για τονΌμιλο. HBel Hellas είναι εδώ, και το μέλλον της -για το οποίο είμαι πολύ αισιόδοξος- είναι στην Ελλάδα 10 ΜΑΡΤΙΟΣ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=