Business News Magazine #18

χρονες επιχειρήσεις για ένα επιτυχές πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού; Οι στόχοι που έρχεται να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού είναι ξεκάθαροι και συσχετίζονται με την καλύτερη γνώση και εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη αλλά και τη βελτίωση της παραγωγικότητας, με ταυτόχρονη μείωση του λειτουργικού κόστους. Η υλοποίησή του απαιτεί εξειδίκευση και πρέπει να αντιμετωπιστεί με στρατηγικό πλάνο, το οποίο θα πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον τέσσερις βασικές περιοχές: αναδιοργάνωση δομών ενός οργανισμού (organization re-structuring), ψηφιακή εταιρική κουλτούρα (digital culture), υιοθέτηση νέων τεχνολογικώνμοντέλων (technology) και λεπτομερής ανάλυση της εμπειρίας του τελικού πελάτη (Customer journeys). Το σίγουρο είναι ότι η στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι ένα ταξίδι που θα αναδείξει τις ευέλικτες επιχειρήσεις, οι οποίες θα μπορούν να παρέχουν νέες και καινοτόμους υπηρεσίες σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους σε παγκόσμιο επίπεδο - ένα ταξίδι που θα αναδείξει νικητές και χαμένους σε έναν νέο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό κόσμο, και προφανώς αυτό θα επηρεάσει και τις ελληνικές επιχειρήσεις τα επόμενα χρόνια. Ποια θεωρείτε ότι είναι η επίδραση από την κρίση της πανδημίας; Ηαλήθεια είναι ότι οι περισσότερες βιομηχανίες έχουν πλέον επηρεαστεί θετικά από την ανάγκη τουψηφιακού μετασχηματισμού και βέβαια αυτό επιταχύνθηκε το τελευταίο έτος από την πανδημία Covid-19. Είναι αλήθεια πως και στη χώρα μας έγιναν πολύ σημαντικά βήματα τον τελευταίο χρόνο, τόσο από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όσο όμως και από τον κλάδο της τεχνολογίας, που ήταν πολύ ενεργός στη δοκιμασία της χώρας, από την πρώτη κιόλας στιγμή της εξάπλωσης της πανδημίας, προσφέροντας στους πολίτες νέες υπηρεσίες και προϊόντα και παρέχοντας τη δυνατότητα της απομακρυσμένης εργασίας και της επικοινωνίας. Προφανώς, η οικονομία θα επηρεαστεί αρνητικά, ιδιαίτερα σε συγκεκριμένους κλάδους. Πάντα όμως σε δύσκολες συνθήκες υπάρχουν και νέες ευκαιρίες. Φαίνεται λοιπόν ότι στον κλάδο της ψηφιακής τεχνολογίας αναμένεται ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, στοιχείο που προφανώς θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία στον κλάδο αλλά και νέες θέσεις εργασίας. Είναι ευκαιρία η χώρα μας να καλύψει το χαμένο έδαφος σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να συμβάλει καθοριστικά στη μετάβαση σε μια σύγχρονη ψηφιακή οικονομία και κοινωνία, ώστε να μπορούν όλοι οι Έλληνες να απολαύσουν τα οφέλη που η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει. Η Intelli είναι μια ενεργή και καινοτόμος εταιρεία σε λύσεις ΨηφιακούΜετασχηματισμού. Πείτε μας για την προσέγγιση που ακολουθείτε και ιδιαίτερα για την υπηρεσία του Digital OnBoarding που έχετε παρουσιάσει στην ελληνική αγορά. Οι ανάγκες και προσδοκίες των τελικών πελατών οδηγούν πλέον τις αλλαγές - θέλουν να μπορούν να εγγραφούν σε μια νέα υπηρεσία, να αγοράσουν ένα προϊόν, να ανοίγουν έναν νέο τραπεζικό λογαριασμό οποτεδήποτε, οπουδήποτε και μέσα σε λίγα λεπτά. O όμιλος της Intelli, τα τελευταία τρία χρόνια είναι πολύ ενεργός σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας εισαγάγει ένα πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο συνεργασίας. Η λύση του idbox Customer Digital OnBoarding αποτελεί μια ολοκληρωμένη τεχνολογική προσέγγιση ,ώστε να γίνεται πλήρως ψηφιακά η ενεργοποίηση νέων υπηρεσιών, τόσο από νέους όσο και υφιστάμενους πελάτες. Ηmodular αρχιτεκτονική του προϊόντος βοηθά τους οργανισμούς να εισάγουν την εγγραφή πελατών σε νέα προϊόντα και νέες συνδρομητικές ροές σταδιακά, χωρίς να διακόπτουν τις υφιστάμενες λειτουργίες τους. Η λύση προσφέρεται ως μια υπηρεσία στο cloud (SaaS), καλύπτοντας την ανάγκη για γρηγορότερη εφαρμογή της στην αγορά αλλά και την ανάγκη μεγαλύτερης συχνότητας ενημερώσεων. Παρέχοντας μία εκτεταμένη «βιβλιοθήκη» επιμέρους software components καθώς και ολοκληρωμένο SDK (Web, Android, iOS) τα οποία κάνουν την εξατομίκευση πιο γρήγορη, αυτή η λύση δεν απαιτεί ιδιαίτερους πόρους για την αξιοποίησή της. Στο επίκεντρο της συγκεκριμένης λύσης βρίσκονται 3 βασικές τεχνολογίες: uMachine deep Learning για την καλύτερη κατανόηση και αναγνώριση των στοιχείων ταυτοποίησης και εγγράφων, τα οποία καλείται να πιστοποιεί και αναγνωρίζει το σύστημα εντός λίγων δευτερολέπτων uImage Processing για το έλεγχο πιστότητας IDs και εγγράφων (Visual Characters Detection, Documents Spoofing, Non structured Document Recognition) uArtificial Intelligence (AI) για την αναγνώριση και πιστοποίηση προσώπων με χρήση βιομετρικών στοιχείων (Facial Authentication, 2D & 3D sensor captures, Facial emotion detection, Real Time Liveness Check). H υπηρεσία idbox Customer Digital OnBoarding είναι πλέον πολύ ώριμη, καλύπτοντας πλήρως τις προσδοκίες των πελατών αλλά και τις κανονιστικές απαιτήσεις, προσφέροντας τεράστιες ευκαιρίες μετασχηματισμού, βελτιστοποίησης και επιτάχυνσης των διαδικασιών. Ηάποψηαυτήστηρίζεται κυρίως στα σημαντικά πλεονεκτήματα που έχουμε δει μέσα από επιτυχείς υλοποιήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό με ταυτοποιήσεις και άμεσες ενεργοποιήσεις πελατών -από μερικάδευτερόλεπταμέχρι ελάχιστα λεπτά - εξάλειψη των εγκαταλελειμμένων εγγραφών (abandonment rate) και πλήρη ικανοποίηση των τελικών πελατών. Είναι πολύ σημαντικό ότι η συγκεκριμένη λύση αξιοποιείται ήδη ευρέως στην ελληνική αγορά, από μεγάλα τραπεζικά ιδρύματα, τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς, ασφαλιστικές και εταιρείες παροχής ενέργειας, εταιρείες διοργάνωσης και διεξαγωγής τυχερών παιχνιδιών. Το να είμαστε ένα επιτυχημένος έμπιστος σύμβουλος σε τόσο πολλές μεγάλες επιχειρήσεις προσφέροντας νέες καινοτόμους ψηφιακές υπηρεσίες, είναι ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα για εμάς και αποτελεί κίνητρο για συνέχιση των προσπαθειών μας. Hυπηρεσία idbox Customer Digital OnBoarding είναι πλέον πολύώριμη, καλύπτοντας πλήρως τις προσδοκίες των πελατών αλλά και τις κανονιστικές απαιτήσεις, προσφέροντας τεράστιες ευκαιρίες μετασχηματισμού, βελτιστοποίησης και επιτάχυνσης των διαδικασιών 47 ΜΑΡΤΙΟΣ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=