Business News Magazine #18

Ο Βenjamin Breton είναι ο νέος Country Manager της Bel Hellas, της θυγατρικής του Bel Group στην ελληνική αγορά. Στο Business News Magazine μίλησε για τη νέα παγκόσμια στρατηγική και φιλοσοφία του ομίλου και τον τρόπο που υλοποιείται στη χώρα μας, τα νέα σχέδια που υπάρχουν για την Ελλάδα αλλά και το διπλό ορόσημο του 2021 για την τοπική θυγατρική του Group. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Προχωράμε στην επόμενη ημέρα του Βel Group και στην Ελλάδα Ηστρατηγική και η δυναμική του ομίλου αποτυπώνονται ακριβώς στον τρόπο με τον οποίο διευρύνουμε το portfolio μας και κάνουμε την είσοδό μας στις νέες αγορές Μπορείτε να μας «συστήσετε» το Bel Group; Ποια είναι η παρουσία του σε παγκόσμιο επίπεδο, η φιλοσοφία και η πρότασή του; Το Bel Group αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση. O όμιλος ιδρύθηκε το 1865, πριν από περισσότερα από 150 χρόνια, και έχει να επιδείξει μια μακρά διαδρομή επιτυχίας και ανάπτυξης. Διαθέτει παρουσία σε 120 χώρες και στο portfolio του ανήκουν 20 μεγάλα και εμβληματικά brands όπως τα La Vache qui rit και BabyBel και αρκετά τοπικά brands σε συγκεκριμένες αγορές. Η αρχή έγινε στη Γαλλία, αλλά πλέον βρισκόμαστε σε όλο τον κόσμο. Το Bel Group στηρίζεται, φυσικά, στα προϊόντα του και στις συνταγές γι’ αυτά, που συνεχώς εξελίσσονται, καθώς και στις καινοτόμους τεχνολογίες που εφαρμόζει για την παραγωγή τους. Παράλληλα όμως, θεμέλιο αυτής της πορείας αποτελούν και οι αξίες του ομίλου. Το τρίπτυχό μας, το οποίο ακολουθούν οι θυγατρικές σε όλο τον κόσμο, είναι η φράση «Care - Dare - Commit». Είναι κάτι πολύ σημαντικό, κάτι που νιώθουμε όλοι μας στον όμιλο. Δεν είναι απλά λόγια, ένα σύνθημα κενό περιεχομένου. Το Bel Group αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας, και αυτό το νιώθωπολύ καλά κι εγώ, που εντάχθηκα στον όμιλο πριν από τρία χρόνια, μετά από δέκα χρόνια πορείας στην P&G στις Πωλήσεις και το Marketing. Ο όμιλος, αυτήν τη στιγμή, βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού. Περνάμε από την εποχή της Fromageries Bel σε εκείνη της «Βel. For all. For good». Ξεκινήσαμε από την κατηγορία των τυριών, αλλά πλέον εστιάζουμε στο healthy snacking. Τα γαλακτοκομικά αποτελούν ακόμη το core business μας, αλλά ανοίγουμε και νέες αγορές, όπως ταφρούτα και τα plant-based προϊόντα. Δεν ακολουθούμε απλά την τάση της εποχής, επιχειρούμε να ανταποκριθούμε ουσιαστικά στις νέες ανάγκες των καταναλωτών. Και γνωρίζουμε ότι για να μπορέσουμε να παρέχουμε σε κάθε άνθρωπο υγιεινές και ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ λύσεις έως το 2050, πρέπει να διαφοροποιήσουμε τα τρόφιμα και να προσφέρουμε στους καταναλωτές την ευκαιρία να βρουν μια ισορροπία μεταξύ ζωικών και φυτικών πρωτεϊνών. Η στρατηγική και η δυναμική του ομίλου αποτυπώνονται ακριβώς στον τρόπο με τον οποίο διευρύνουμε το portfolio μας και κάνουμε την είσοδό μας στις νέες αγορές. Θα πρέπει να τονίσω δε πως σημαντικό κομμάτι της προσπάθειάς μας στο χώρο του healthy snacking αποτελεί και η προσφορά των προϊόντων μας στις κατάλληλες ατομικές μερίδες. Θέλουμε να διαθέτουμε προϊόντα Healthy Snacking για όλους και για κάθε στιγμή της ημέρας σε μερίδες, που είναι ακριβώς αυτές που χρειάζεται να λαμβάνει κάποιος σε καθημερινή βάση. Ποιο είναι το αποτύπωμα αλλά και η πορεία του Βel Group στην ελληνική αγορά; Τα προϊόντα μας διανέμονται στη χώρα εδώ και πολλά χρόνια. Το La Vache qui rit φέτος γιορτάζει 60 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, κάτι που θεωρώ καταπληκτικό. Από το 2018, ο όμιλος έχει αλλάξει τη στρατηγική του για την Ελλάδα και πορεύεται με τη θυγατρική του εταιρεία, στην οποία είμαι πλέον επικεφαλής. Η Bel Hellas αποτελεί 100% μέλος του ομίλου και ετοιμάζει την επόμενη ημέρα και στην Ελλάδα. Τα brands μας -ειδικά τα La Vache qui rit και BabyBel που διατηρούν ηγετικές θέσεις- διαθέτουν πολύ ισχυρή και μακρά παρουσία, ενώ υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες και δυνατότητες στην αγορά. Για παράδειγμα, στην Ελλάδα η παρουσία μας είναι κατά κύριο λόγο στο οργανωμένο λιανεμπόριο, αλλά στη Γαλλία αλλά και σε άλλες χώρες αξιοποιούμε και τα κανάλια του Οut of Home 9 ΜΑΡΤΙΟΣ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=