businessfocus Η Eurobank, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, συμβάλλει στην ανάδειξη ενός κρίσιμου ζητήματος για τη χώρα Η Eurobank, συνδέοντας το ορόσημο της συμπλήρωσης των 200 χρόνων από την έναρξη του αγώνα για την ανεξαρτησία του ελληνικού κράτους με τις σύγχρονες προκλήσεις, εστιάζει στο μέλλον και αναδεικνύει την κρισιμότητα ανάληψης δράσης για το δημογραφικό ζήτημα, με την ενεργοποίηση της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό. Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο. Η Πρωτοβουλία αφορά ένα διευρυμένο πλέγμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πέντε πυλώνων, με διορατική προσέγγιση και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης για τη στήριξη της οικογένειας και την αναστροφή της υπογεννητικότητας. Επιδίωξη είναι η υλοποίηση σειράς ενεργειών με μακροπρόθεσμη δέσμευση, συνέπεια και θετικό αντίκτυπο, σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς και οργανώσεις, ΗΠρωτοβουλία για το Δημογραφικό παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Τράπεζα, στο Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και μεταδόθηκε διαδικτυακά, με ευρεία συμμετοχή. Την παρουσίαση τίμησε με την παρουσία της και χαιρέτισε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ενώ επίσης παρέστησαν και απηύθυναν χαιρετισμό ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος Β’ και ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, Μαργαρίτης Σχοινάς. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής Πολιτικής και Οικογένειας, Μαρία Συρεγγέλα, ενώ την πρωτοβουλία χαιρέτισε επίσης η πρέσβειρα της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό, Αιμιλία Τσουλφά, χρυσή ολυμπιονίκης στην ιστιοπλοΐα. Το δημογραφικό ζήτημα αποτελεί τη μείζονα πρόκληση για την Ελλάδα σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, υπογράμμισε κηρύσσοντας την έναρξη της εκδήλωσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, Φωκίων Καραβίας, παρουσία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της τράπεζας, Γιώργου Ζανιά, και των Αναπληρωτών Διευθυνόντων Συμβούλων, Ανδρέα Αθανασόπουλου, Κωνσταντίνου Βασιλείου και Σταύρου Ιωάννου. Εξαιτίας των υγειονομικών μέτρων, την παρουσίαση της Πρωτοβουλίας που πραγματοποίησε ο Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας της Eurobank, Μιχάλης Βλασταράκης, παρακολούθησε διά ζώσης περιορισμένος αριθμός εκπροθει και μέσα από τη στήριξη της οικογένειας. Της νέας οικογένειας, την ώρα που παίρνει τις σημαντικές της αποφάσεις για τον αριθμό των παιδιών της. Με μια σειρά ενεργειών, στόχος μας είναι, πρώτα από όλα, να βοηθήσουμε όσους θέλουν παιδιά, να μπορέσουν να αποκτήσουν, περιορίζοντας κατά το δυνατόν τα αντικειμενικά υλικά εμπόδια. Επιλέξαμε οι δράσεις του συγκεκριμένου άξονα να αναπτυχθούν στο ξεκίνημα της πρωτοβουλίας μας, σε ένα γεωγραφικό πεδίο που εκτείνεται στα ανατολικά σύνορά μας, από τον Έβρο, τα νησιά του ΒΑ Αιγαίου, έως τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο. Ηπροσδοκία μας είναι απλή και ο στόχος μας ξεκάθαρος. Θέλουμε να συμβάλουμε, στο μέτρο των δυνάμεών μας, αλλά με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε να αναδειχθεί σήμερα η σημασία του προβλήματος. Να δημιουργηθεί ένας πόλος όπου και άλλοι φορείς, ιδιωτικοί ή δημόσιοι, θα μπορούν κατά την κρίση και την εκτίμησή τους να αντλούν στοιχεία και προτάσεις, ή να προσθέτουν κινήσεις και σχέδια, σε ένα πλαίσιο αυτοτέλειας και αυτενέργειας. Αν με την πρωτοβουλία αυτή καταφέρουμε να αναδειχθεί η κρισιμότητα του δημογραφικού και να κινητοποιηθούν κι άλλοι στην ίδια προοπτική, θα έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα». Eurobank «Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό» - ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια Οι πυλώνες της Πρωτοβουλίας 1 ΔΡΑΣΕΙΣΣΕΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΜΕΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΜΚΟ) ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ u«Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την στήριξη γονέων με νεογέννητα. u «Be-Live» για την κάλυψη δαπανών (φαρμακευτική αγωγή, παρακολούθηση, νοσοκομειακά έξοδα, αιματολογικές εξετάσεις, υπερήχους εμβρύου) και την εκστρατεία ενημέρωσης σε ζευγάρια που αποφασίζουν να προχωρήσουν σε εξωσωματική γονιμοποίηση. uΈνωση «Μαζί για το παιδί» για την ψυχολογική υποστήριξη γονέων/ κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και εφήβων. Σημειώνεται ότι οι δράσεις («Αποστολή» και «Be-Live») αφορούν στις καθορισμένες γεωγραφικές περιοχές του Προγράμματος. 2 ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ με κοινωνική στόχευση σε όλους τους υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, από τον Έβρο, το ΒΑ Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα, όπως δωρεάν πακέτο πρωτοβάθμιας υγείας για βρέφη και στεγαστικό δάνειο για πρώτη κατοικία με προνομιακούς όρους. 3 ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν αναπτύξει ή θα αναπτύξουν πρωτοβουλίες για το δημογραφικό ζήτημα για στοχευμένες δράσεις. 4 ΑΝΑΠΤΥΞΗΔΗΜΟΣΙΟΥΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ. Η Eurobank θα χρηματοδοτήσει την εκπόνηση «λευκής βίβλου» για το δημογραφικό, με τη συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, με στόχο τη συμβολή διακεκριμένων ειδικών στη διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής. 5 ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια και τους εργαζομένους της Eurobank. Η τράπεζα εφαρμόζει και εμπλουτίζει διαχρονικά ένα εκτεταμένο και πολύπλευρο πρόγραμμα στήριξης των οικογενειών των εργαζομένων της. ΗΠρωτοβουλία αφορά ένα διευρυμένο πλέγμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πέντε πυλώνων σώπων από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό κόσμο της χώρας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, Φωκίων Καραβίας, υπογράμμισε: «Η λύση του δημογραφικού δεν μπορεί παρά να έρ21 ΙΟΥΝΙΟΣ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2021
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=