Up & down Τις επόμενες επιχειρηματικές και επενδυτικές κινήσεις του Σπύρου Θεοδωρόπουλου περιμένει να δει η αγορά, μετά το μεγάλο deal των 2 δισ. δολαρίων για την απόκτηση της Chipita από τη Mondelēz…H ρευστότητα που πλέον διαθέτει σίγουρα επιτρέπει δυναμικές ενέργειες… Ο Απόστολος Βακάκης «πάγωσε» τα πλάνα της Jumbo εξαιτίας -όπως ανέφερε- της σημαντικής αύξησης στα κόστη μεταφοράς των εμπορευμάτων από την Ασία, ενώ προειδοποίησε πως και το 2021 και το 2022 μπορεί να αποδειχθούν «χαμένες χρονιές»… O Aπόστολος Ταμβακάκης είναι ο νέος αντιπρόεδρος της Πλαίσιο, με στόχο να την βοηθήσει με τη σημαντική πείρα του. Σημειώνεται πως ο επικεφαλής του EOS fund συμμετέχει ως ανεξάρτητο μέλος στο Δ.Σ. της εταιρείας και δεν μπορεί να έχει μετοχική σχέση με την εισηγμένη. Η εταιρεία Saint Laurent Greece συστάθηκε πρόσφατα στη χώρα μας. Πρόκειται για θυγατρική εταιρεία του γαλλικού οίκου «Υves Saint Laurent» και σκοπός της είναι η εισαγωγή, εμπορία, διανομή, πώληση, διάθεση και εκπροσώπηση στην ελληνική αγορά πολυτελών προϊόντων έτοιμων να φορεθούν, δερμάτινων ειδών και αξεσουάρ υπό το διακριτικό γνώρισμα και σήμα «Saint Laurent», καθώς και άλλων προϊόντων υπό το ίδιο σήμα, όπως αθλητικά είδη, επιτραπέζια προϊόντα, αρώματα και καλλυντικά, είδη διακόσμησης και είδη lifestyle. Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 400.000 ευρώκαι η έδρα της βρίσκεται στο Χαλάνδρι. Στο πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας συμμετέχουν άκρως υψηλόβαθμα στελέχη του οίκου Υves Saint Laurent, ενώ δεν υπάρχει κάποια αναφορά σε πρόσωπο επιφορτισμένο ειδικά με την ελληνική αγορά. Αναλυτικότερα, πρόεδρος της Saint Laurent Greece είναι η Fransesca Belletini, CEO του οίκου Υves Saint Laurent, και αντιπρόεδρος ο Laurent Aymard, CFO και Head of Innovation του οίκου. Διευθύνων σύμβουλος στη νεοσύστατη ελληνική θυγατρική είναι ο Cayetano Fabry, πρόεδρος EMEA του Υves Saint Laurent. O οίκος Υves Saint Laurent ιδρύθηκε το 1961 από τον διάσημο Γάλλο σχεδιαστή Υves Saint Laurent και το συνεργάτη του, Pierre Barge, και θεωρείται ο πρώτος οίκος υψηλής ραπτικής που παρουσίασε το concept luxury prêtà-porter. Aπό το 1999 ανήκει στον Όμιλο Kerig (τότε PPR), στον οποίο ανήκουν επίσης τα luxury brands Gucci, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato κ.ά. Ο κύκλος εργασιών του το 2020 ανήλθε σε 13,1 δισ. ευρώ, με τον όμιλο να απασχολεί περισσότερους από 38.000 εργαζομένους. Αξίζει να σημειωθεί πως η L’Oréal έχει αποκτήσει από το 2008 τη μυθική υπογραφή Yves Saint Laurent Beauté όσον αφορά τα καλλυντικά. Συγκεκριμένα, με αντίτιμο 1,15 δισ. ευρώ, απέκτησε από την Kerig (PPR) τις άδειες για τα αρώματα Stella McCartney και τα αρώματα και καλλυντικά Yves Saint Laurent και Boucheron, καθώς και τη μάρκα Roger & Gallet. NewEntry Yves Saint Laurent: Θυγατρική στην Ελλάδα #Νumbers Κοινωνική αλλαγή και υπευθυνότητα ζητούν από τις επιχειρήσεις και στην Ελλάδα Millennials και Gen Zs, όπως δείχνει πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της Deloitte. 38% των millennials και το 50% των Gen Zs στην Ελλάδα έχουν κάνει επιλογές σχετικά με το είδος εργασίας που είναι διατεθειμένοι να κάνουν και τους οργανισμούς στους οποίους είναι διατεθειμένοι να εργαστούν βάσει της προσωπικής τους ηθικής. 86% των millennials και 75% των Gen Zs στην Ελλάδα πιστεύουν ότι ο πλούτος και το εισόδημα κατανέμονται άνισα σε ολόκληρη την κοινωνία. 11% των millennials και 20% των Gen Zs μόνο πιστεύουν ότι οι επιχειρήσεις και οι επικεφαλής τους κάνουν ό,τι μπορούν για να περιορίσουν τον συστημικό ρατσισμό. 35% των millennials και 42% των Gen Zs στην Ελλάδα αναφέρουν την ανεργία ως το ζήτημα που τους ανησυχεί περισσότερο. 62% των Ελλήνων millennials δηλώνουν ότι δεν έχουν μιλήσει ανοιχτά στους εργοδότες τους για το άγχος και την πίεση που βιώνουν από την αρχή της πανδημίας. 29% των Ελλήνων millennials και 36% των Gen Zs μόνο πιστεύουν ότι οι επιχειρήσεις αφήνουν θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία. 7 ΙΟΥΝΙΟΣ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2021
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=