αναβαθμίσουμε την υπέροχη εμπειρία McDonald’s με ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην ασφάλεια, την αξία και την ευκολία μέσω τωνMcDrive, McDelivery και των ψηφιακών καναλιών μας, συμπεριλαμβανομένου και του McDonald’s app. Συνολικά, στόχος μας είναι να προσφέρουμε απολαυστικόφαγητό και αξία με εξαιρετικές υπηρεσίες, που πραγματικά προσφέρουν τη μοναδική εμπειρία McDonald’s σε κάθε επίσκεψη. Πώς, ακριβώς, επηρέασε η κρίση της πανδημίας την εταιρεία στην Ελλάδα; Ποιες ήταν οι βασικές προκλήσεις που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε και να ξεπεράσετε; Ηδραστηριότητά μας στην Ελλάδα επέδειξε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα και διατήρησε τις επιδόσεις της σε όλο το δίκτυο. Στην πραγματικότητα, η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των κορυφαίων σε απόδοση χωρών στο δίκτυο της Premier Capital και κατόρθωσε να περιορίσει τη μείωση των πωλήσεων το 2020 στο 8% παρά τους περιορισμούς που επέβαλλαν οι τοπικές αρχές και την αναστολή της υπηρεσίας dine-in. Tα εστιατόριά μας επένδυσαν στην ευκολία και επικεντρώθηκαν στα κανάλια εξυπηρέτησης McDrive και McDelivery, που αποδείχθηκαν εξαιρετικά επιτυχημένα την προηγούμενη χρονιά. Η ασφάλεια του προσωπικού και των πελατών μας υπήρξε πάντοτε η βασική μας προτεραιότητα. Τον τελευταίο χρόνο εστιάσαμε τις προσπάθειές μας στο να το καταστήσουμε όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρο σε κάθε πτυχή της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Όλα τα εστιατόριά μας στην Ελλάδα έχουν πιστοποιηθεί από τη Lloyd’s Register, για την εφαρμογή του προγράμματος Hospitality Stay Safe, διασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας, καθαριότητας και υγιεινής. Επιπλέον, τα εστιατόριά μας λειτουργούν σύμφωνα με τα μέτρα και τα πρωτόκολλα που επιτάσσουν οι υγειονομικές αρχές. Πώς εξελίσσεται το 2021 μέχρι στιγμής όσον αφορά τις πωλήσεις; Πώς εκτιμάτε πως θα «κλείσει» η οικονομική σας χρονιά; Όπως φαίνεται, ο αντίκτυπος της πανδημίας το 2021 θα είναι μικρότερος σε σχέση με όσα βιώσαμε το 2020. Μέτρα περιορισμού εξακολουθούν να βρίσκονται σε ισχύ, αλλά υπάρχει σημαντική πρόοδος όσον αφορά το πρόγραμμα εμβολιασμού, ενώ κατά τους θερινούς μήνες ο τουρισμός σημείωσε υψηλές επιδόσεις. Τίποτα δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την αφοσίωση των ανθρώπων μας. Οφείλω να αναφέρω για ακόμη μια φορά πόσο υπερήφανοι είμαστε για τους ανθρώπους μας, που διατηρούν πολύ υψηλό το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και το ενδιαφέρον για τους πελάτες μας και που ενσαρκώνουν τις αξίες αυτού του σπουδαίου brand μέσα από την αφοσίωση και την ηγετική ικανότητά Ποια είναι η φιλοσοφία και η στρατηγική της εταιρείας όσον αφορά την Εταιρική Υπευθυνότητα και την Αειφορία και ζητήματα όπως η διαφορετικότητα; Η McDonald’s αποτελεί το πιο φιλόξενο και δημοκρατικό brand στον πλανήτη. Καθώς διαθέτει παρουσία σε όλο τον κόσμο, η αποδοχή βρίσκεται στον πυρήνα όσον αφορά το φαγητό, τους ανθρώπους, τις κουλτούρες και την κοινωνία. Η ραχοκοκαλιά του brand είναι και πάντα ήταν η δέσμευση σε ένα σύνολο βασικών αξιών, που ορίζουν ποιοι είμαστε και πώς λειτουργούμε την επιχείρηση και τα εστιατόριά μας (Εξυπηρέτηση, Αποδοχή, Ακεραιότητα, Κοινότητα και Οικογένεια- Serve, Inclusion, Integrity, Community and Family). Η McDonald’s καθορίζεται ως brand από τους ανθρώπους της καθώς και τους επισκέπτες που την εμπιστεύονται. Οι άνθρωποι είναι η πρώτη προτεραιότητά μας. Το να αποτελείς μέρος μιας κοινότητας σημαίνει να νοιάζεσαι και να δίνεις πίσω. Εργαζόμαστε πολύ στενά με τις κοινότητές μας, υλοποιώντας κοινωνικά και εκπαιδευτικά προγράμματα, στηρίζοντας ανθρώπους σε ανάγκη, ενσωματώνοντας δράσεις για μειονότητες, προχωρώντας σε εθελοντικές κοινωνικές δράσεις και δωρεές φαγητού. Επίσης, ως εργοδότες η Premier Capital και η McDonald’s μοιράζονται τις ίδιες αξίες. Είμαστε ένα brand χωρίς περιορισμούς. Δεν το φωνάζουμε, αλλά το βιώνουμε καθημερινά. Δεν υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τη διαφορετικότητα και υπάρχουν ίσες ευκαιρίες για όλους. Η οικογένειά μας αποδέχεται και αγκαλιάζει άτομα κάθε γένους ή χρώματος, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου. Αξίζει να αναφέρω πως το 45% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες και εγώ είμαι η ζωντανή απόδειξη. Το 13% προέρχεται από κάποια ξένη χώρα, ενώ το 55% των ανθρώπων μας είναι κάτωαπό 29 ετών και έχουν εξαιρετικές ευκαιρίες ανάπτυξης, καθώς το 40% των θέσεων στα κεντρικά μας γραφεία έχουν καλυφθεί από εργαζομένους που προέρχονται από τα εστιατόρια. Ποιες είναι οι προκλήσεις που συνοδεύουν τη διαχείριση ενός παγκόσμιου brand όπως ηMcDonald’s; Αποτελεί το αμερικανικό dna του brand πρόβλημα σε κάποιες αγορές; ΗMcDonald’s είναι ένα παγκόσμιο brand, αλλά παράλληλα αποδέχεται τον τοπικό χαρακτήρα, καθώς λειτουργεί σε τοπικές κοινότητες. Όπου και να βρισκόμαστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να συμβαδίζουμε με την κοινωνία, να ανταποκρινόμαστε στις τοπικές ανάγκες και να ενσωματώνουμε την τοπική κουλτούρα. Καθώς αποτελώκομμάτι αυτού του brand εδώ και πολλά χρόνια, μπορώ να πω πως αυτός ο «glocal» συνδυασμός λειτουργεί άψογα. Η παράμετρος της διεθνούς παρουσίας προσφέρει ισχύ και αίσθημα αποδοχής, ενώ το τοπικό στοιχείο υπογραμμίζει την κουλτούρα και την προσφορά στις κοινότητες. παραλαμβάνουν από την άνεση τους αυτοκινήτου τους. Στη σημερινή εποχή είναι σημαντικό οι καταναλωτές να νιώθουν ασφάλεια σε ένα καθαρό και καλά φροντισμένο περιβάλλον. Οι Καλές Πρακτικές Υγιεινής και Ασφάλειας κατά της διασποράς του Covid-19, που εφαρμόζονται με επιτυχία σε όλα μας τα εστιατόρια και έχουν πιστοποιηθεί από τη Lloyd’s Register, συμβάλλουν ώστε οι πελάτες μας να νιώθουν εμπιστοσύνη στο προσωπικό και στο brand μας. Σε μια ολιστική αντίληψη, το «να προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους» αφορά στην τοποθέτηση της McDonald’s ως ένα δημοφιλές brand που προσφέρει απολαυστικό φαγητό, ανταποκρινόμενο στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Μπορούμε να πούμε ότι οι πελάτες μας δείχνουν ότι εκτιμούν τον τρόπο που το brand εξελίσσεται γύρω τους. Επιπρόσθετα, η McDonald’s διαρκώς καινοτομεί, εξελίσσοντας το μενού της και προσφέροντας ποικιλία και περισσότερες επιλογές που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών μας. Στο μενού μας μπορεί κανείς να βρει τα all-time classics των McDonald’s, ισορροπημένες επιλογές όπως σαλάτες, νέες επιλογές όπως τα νέα μας Anniversary Burgers (Beef, Chicken & Vegetarian) αλλά και τις προτάσεις τηςMcSarakosti κατά τη διάρκεια της περιόδου της Σαρακοστής. τους. Χάρη σε αυτούς η επιχείρησή μας είναι δυνατή και μπορεί και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που βλέπετε να αναδύονται σε σχέση με το φαγητό και τα τρόφιμα διεθνώς και πώς επιχειρούν η ΜcDonald’s και η Premier Capital να ανταποκριθούν στη στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινές επιλογές; H περίοδος του lockdown άλλαξε τον τρόπο που οι καταναλωτές αναζητούν το γεύμα τους. Η «ευκολία» αποτελεί κυρίαρχη τάση για την ταχεία εστίαση και είναι ένας από τους λόγους που η αγορά delivery αναπτύσσεται ραγδαία. HMcDonald’s ήταν πάντα συνώνυμη της άνεσης και της αξίας. Μέσω των υπηρεσιώνMcDelivery και McDrive προφέρουμε εναλλακτικούς τρόπους παραγγελίας απολαυστικού φαγητού και διευρύνουμε την πρόσβαση των καταναλωτών στα McDonald’s. Μέσω της αυξανόμενης ψηφιοποίησης, αναδιαμορφώνουμε και εκσυγχρονίζουμε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας, προσαρμοσμένοι στον τρόπο ζωής τους (lifestyle). Με τις υπηρεσίες McDrive και McDelivery επεκτείνουμε την εμπειρία McDonald’s, προσεγγίζοντας τους πελάτες μας με τρόπο που τους εξυπηρετεί ή στο χώρο της επιλογής τους. Το McDonald’s Drive Thru λειτουργεί 24/7 και προσφέρει γρήγορη και φιλική εξυπηρέτηση, επιτρέποντας στους πελάτες να παραγγέλνουν και να HΕλλάδα συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των κορυφαίων σε απόδοση χωρών στο δίκτυο της Premier Capital και κατόρθωσε να περιορίσει τη μείωση των πωλήσεων το 2020 στο 8%παρά τους περιορισμούς που επέβαλλαν οι τοπικές αρχές και την αναστολή της υπηρεσίας dine-in 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=