Business News Magazine #20

δρομητών της, η Cosmote ανέστειλε -μέχρι και τις 10/09/2020- κάθε διαδικασία για οριστική ή προσωρινήφραγή για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές. Τέλος, συνεργεία της Cosmote έσπευσαν άμεσα στα σημεία της πυρκαγιάς, προσπαθώντας να αποκαταστήσουν τις βλάβες στα δίκτυα και να αποκαταστήσουν την επικοινωνία. Vodafone Κάλυψηαναγκών για περισσότερηεπικοινωνία Η Vodafone Ελλάδας στήριξε έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της που επλήγησαν από τις πυρκαγιές, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για περισσότερη επικοινωνία. Πιο συγκεκριμένα, οι συνδρομητές της Vodafone, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές, είχαν έως 24/8 δωρεάν για χρήση 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους, 500 SMS προς όλους και 1 GΒ Mobile Internet. Επιπλέον, η Vodafone διέκοψε τη διαδικασία τόσο είσπραξης οφειλών όσο και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους πυρόπληκτους έως και την 31η Αυγούστου. Wind Καλύτερηδυνατήεξυπηρέτηση Η Wind Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στις περιοχές που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές, προσέφερε στους συνδρομητές της δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, για τους πελάτες συμβολαίου κινητής Wind, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής F2G & Q, προσέφερε δωρεάν χρόνο ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και δωρεάν 20GB έως τις 19/8. Παράλληλα, η εταιρεία ανέστειλε τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων για όλους τους συνδρομητές της στις πληγείσες περιοχές μέχρι και τέλος Αυγούστου. Τέλος, τεχνικοί της Wind από την πρώτη στιγμή συνεργάστηκαν με τις αρχές και την πολιτική προστασία για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των συνδρομητών. Nova Δίπλαστουςσυνδρομητές Έμπρακτη ήταν η στήριξη της εταιρείας Nova στους πυρόπληκτους των καταστροφικών πυρκαγιών, καθώς δεν πραγματοποίησε καμιά παύση παροχής σε συνδρομητές της λόγωοφειλών έως το τέλος του καλοκαιριού. Παράλληλα, η εταιρεία με δικά της συνεργεία αποκατέστησε βλάβες εξοπλισμού, δεν χρέωσε τέλος μετακόμισης για τους πληγέντες, δεν προχώρησε σε διακοπή ή υποβάθμιση υπηρεσιών σε πληγέντες συνδρομητές χωρίς επιβάρυνση, ενώ δεν χρέωσε τέλος επανασύνδεσης στους συνδρομητές της που επλήγησαν και επιθυμούσαν αργότερα επανασύνδεση. Yoboto Τelephony Δίπλαστιςπληγείσες επιχειρήσεις Η Yoboto Τelephony στάθηκε πλάι στις επιχειρήσεις που επλήγησαν προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες cloud τηλεφωνικού κέντρου για ένα χρόνο. Ηεταιρεία, θεωρώντας την επικοινωνία για τις πληγείσες επιχειρήσεις μείζονος σημασίας, ώστε να διατηρήσουν την επαφή τους με τους πελάτες τους, διέθεσε ένα πολύτιμο εργαλείο για τις προσπάθειες αυτές, τοCloudVPBX Yuboto: Ένα ολοκληρωμένο εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που δεν απαιτεί καμία φυσική εγκατάστασηή εξοπλισμό, υποστηρίζει την απομακρυσμένη πρόσβαση, δεν χρειάζεται νέες συσκευές, καθώς λειτουργεί μέσω laptops, tablets, κινητών τηλεφώνων, ενώ διαθέτει όλες τις εξελιγμένες λειτουργίες των πιο προηγμένων τηλεφωνικών κέντρων. 53 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=