Business News Magazine #20

businessfocus ΠλαίσιοComputers Πάνωαπό35.000σχολικά είδηστουςμαθητές πυρόπληκτωνπεριοχών Η Πλαίσιο Computers, με πρωτοβουλία της ομάδας εθελοντών «πλάι σου» και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στάθηκε ενεργά δίπλα στις οικογένειες που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στη Βόρεια Εύβοια. Ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης, στήριξης και συμπαράστασης, προχώρησε άμεσα σε δωρεά των σχολικών τσαντών και της απαραίτητης γραφικής ύλης στους 3.089 μαθητές πουφοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Εύβοιας. ΗΠλαίσιο έκανε για ακόμα μία φορά πράξη την υπόσχεσή της και προσέφερε στους μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη, για να υποδεχτούν με χαμόγελο τη νέα σχολική χρονιά. Παράλληλα, οι εθελοντές της ομάδας «πλάι σου», με γρήγορα αντανακλαστικά ανταποκρίθηκαν πρώτοι στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν στηΒόρεια Εύβοια, παρέχοντας αναγκαίο οικιακό εξοπλισμό. Watt+Wolt Διαγραφήτων χρεώσεων ηλεκτρικής ενέργειας γιατουςπληγέντες Η Watt+Wolt προχώρησε σε μια κίνηση ιδιαίτερης ευαισθητοποίησης, διαγράφοντας πλήρως το κόστος κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας τόσο για τις οικιακές όσο και επαγγελματικές παροχές όλων των καταναλωτών που είδαν τα σπίτια τους να καταστρέφονται. Παράλληλα, τους έδωσε τη δυνατότητα να μεταφερθούν στο πρόγραμμα «WATT+VOLT zerO», με δώρο τη χρέωση zerO για τους 12 πρώτους μήνες, δηλαδή για έναν ολόκληρο χρόνο θα πληρώνουν μόνο το κόστος ενέργειας που καταναλώνουν. ACS Πάνωαπό97 τόνοι ειδώνπρώτηςανάγκης μεταφέρθηκανδωρεάν σεπυρόπληκτους σεόλητηνΕλλάδα Ολοκληρώθηκε η κοινωνική δράση της ACS για τη δωρεάν μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης προς τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας, ξεπερνώντας τους 97 τόνους στο σύνολο των αποστολών. Συγκεκριμένα, από την 6η Αυγούστου 2021 έως την 25η Σεπτεμβρίου 2021, παραδόθηκαν στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της είδη πρώτης ανάγκης, συνολικού βάρους 97.447,4 kgr, τα οποία και εστάλησαν μέσω4.357 δωρεάν αποστολών σε πυρόπληκτους σε όλη την Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι η ACS, αξιολογώντας την κρισιμότητα της κατάστασης και συνεπής στην άμεση ανταπόκριση σε κάθε έκτακτη ανάγκη και φυσική καταστροφή στη χώρα, σε συνεργασία με το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της, είχε ανακοινώσει την Παρασκευή 6 Αυγούστου, ότι θα προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς σε όσους φορείς, ΜΚΟ, δήμους συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πυρόπληκτους των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν τη χώρα μας. Η συγκεκριμένη δράση της ACS είναι η μεγαλύτερη που πραγματοποιήθηκε ποτέ από την εταιρεία, στο πλαίσιο της πολιτικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Βwin Συνεργασίαμε τους Γιατρούς τουΚόσμου Η bwin ένωσε τις δυνάμεις της με τους Γιατρούς του Κόσμου για την ενίσχυση των πυροπλήκτων. Ξεκινώντας από τα δοκιμαζόμενα χωριά της Λίμνης Ευβοίας, τα οποία η πυρκαγιά χτύπησε με τεράστιο μένος, οι Γιατροί του Κόσμου ξεκίνησαν παρεμβάσεις ιατρικής και ψυχολογικής φροντίδας στις πληττόμενες απο τις πρωτοφανείς πυρκαγιές περιοχές της χώρας μας. Σε συνεργασία με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, οργανώθηκαν ομάδες ειδικών που προσπάθησαν να ανταποκριθούν στις νέες ιατρικές ανάγκες που δημιουργήθηκαν. Την ίδια στιγμή, έγινε καταγραφή από κοινωνικούς λειτουργούς, ώστε να καλυφθούν αποτελεσματικά οι ανάγκες των κατοίκων, προκειμένου η bwin και οι Γιατροί του Κόσμου να προσαρμόσουν τις πρωτοβουλίες τους σε αυτές. Να σημειωθεί πως οι πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης της bwin είναι πλήρως εναρμονισμένες με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου κόσμου έως το 2030. Coca-Cola Δωρεά 100.000ευρώσε πυρόπληκτους και Πυροσβεστική Η Coca-Cola στην Ελλάδα συνέδραμε τους πυρόπληκτους, προσφέροντας 100.000 ευρώ, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Έτσι, καλύφθηκαν βασικές ανάγκες των πληγέντων συνανθρώπων μας (στέγαση, ένδυση κ.λπ.). Επιπρόσθετα, κάλυψε το ποσό της αγοράς δύο οχημάτων μεταφοράς πυροσβεστών και ελαστικών πυροσβεστικών οχημάτων. Παράλληλα, ηCocaCola, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, από την πρώτη μέρα κιόλας διέθεσε περισσότερα από 180.000 προϊόντα τόσο για τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής όσο και για τους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν. Eurolife FFH Στοπλευρότων πληγέντωνπελατών της Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και ενεργοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της. Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (210 9303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώπαρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου. Παράλληλα, η εταιρεία βρισκόταν σε συνεχή και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντάς τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους, προχώρησε σε fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης για την αποζημίωση των ασφαλισμένων και καθιέρωσε εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας στον κλάδο περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές. ΜetLife Αποκλειστική ΓραμμήΕπικοινωνίας γιατουςπυρόπληκτους Η MetLife βρέθηκε από την πρώτη στιγμή δίπλα στους ασφαλισμένους της, στηρίζοντάς τους άμεσα και αξιόπιστα στις δύσκολες στιγμές. Πιο συγκεκριμένα, ενεργοποίησε την ΑποκλειΣυνέχεια στη σελίδα 56 54 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=