O Γιάννης Πετούλης ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής της Europ Assistance Greece σε μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις σε εγχώριο αλλά και διεθνές επίπεδο, αλλά κατορθώνει να την οδηγεί συνεχώς μπροστά. Στη συνέντευξή του στο Βusiness News Magazine μιλάει για τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας της εταιρείας στην ελληνική αγορά, τις κινήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί με το βλέμμα στην επόμενη μέρα και τα στοιχεία που κάνουν τη Europ Assistance Greece να ξεχωρίζει. Ακόμη, καταθέτει τις εκτιμήσεις του για την εξέλιξη της κατάστασης στην ελληνική οικονομία, ενώ περιγράφει και τις τάσεις που καταγράφονται στον κλάδο των Ασφαλιστικών Υπηρεσιών Παροχής Βοήθειας. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Στόχος μου είναι να κατακτήσουμε την κορυφή Αποστολή μας είναι η παροχή υπηρεσιών βοήθειας στους ασφαλισμένους μας, προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία σε όλες τις φάσεις διάδρασης με το προσωπικό μας, είτε αυτή αφορά την τηλεφωνική ή omni channel εξυπηρέτηση είτε την εξυπηρέτηση στο δρόμο ή όπου απαιτείται παροχή βοήθειας H Europ Assistance Greece το 2021 γιόρτασε 30 χρόνια επιτυχούς δραστηριότητας στην Ελλάδα. Τι σημαίνει αυτό το ορόσημο για την εταιρεία; Το 2021 σηματοδότησε την εκκίνηση αλλά και την ολοκλήρωση μιας σειράς μετασχηματισμών για την εταιρεία μας, σε ό,τι αφορά την οργανωτική της δομή, το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της αλλά και τα μεγέθη πωλήσεων και το πελατολόγιό της. Με αφετηρία τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχούς δραστηριότητας στην ελληνική αγορά, διαμορφώσαμε ένα νέο μήνυμα, ενισχύσαμε υποδομές, υλοποιήσαμε τις δύο φάσεις του επενδυτικού μας πλάνου με νέα οχήματα και δώσαμε έμφαση στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών μας. Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών ήταν η διατήρηση υψηλού επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών, βάσει μετρήσιμων και αντικειμενικών δεικτών (χρόνοι απόκρισης, εξυπηρέτηση από το τηλεφωνικό κέντρο, χρόνοι άφιξης στο σημείο του πελάτη και ικανοποίηση πελατών). Οι αποδόσεις μας αναγνωρίστηκαν και επιβραβεύθηκαν από σημαντικές νέες συνεργασίες, οι οποίες αναμένουμε να αυξηθούν το 2022, τόσο στον παραδοσιακά προνομιακό μας χώρο (υπηρεσίες Φροντίδας Ατυχήματος και Οδικής Βοήθειας) όσο και σε νέα business lines όπως η επείγουσα Τεχνική Βοήθεια για κατοικίες και επαγγελματικούς χώρους, η Ταξιδιωτική Βοήθεια και οι υπηρεσίες Βοήθειας στην Υγεία. Ποιος θα λέγατε πως είναι ο σκοπός, η αποστολή της Europ Assistance Greece; Ποια είναι η φιλοσοφία της που την διαφοροποιεί; Αποστολή μας είναι η παροχή υπηρεσιών βοήθειας στους ασφαλισμένους μας, προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία σε όλες τις φάσεις διάδρασης με το προσωπικό μας, είτε αυτή αφορά την τηλεφωνική ή omni channel εξυπηρέτηση είτε την εξυπηρέτηση στο δρόμο ή όπου απαιτείται παροχή βοήθειας. Είμαστε καθημερινά, όλο το 24ωρο, στο πλευρό των ασφαλισμένων μας, διαθέτοντας σύγχρονα μέσα εξυπηρέτησης Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος, ενώ αναπτύσσουμε διαρκώς στοχευμένες υπηρεσίες στους τομείς Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας, Υγείας και Ταξιδιωτικής Βοήθειας. Συνολικά, θα έλεγα ότι πραγματοποιούμε αυτό που ως σύνθημα εκφράζει τη Europ Assistance διεθνώς, δηλαδή You Live, We Care! Αναλάβατε το ρόλο του CEO της Europ Assistance Greece το καλοκαίρι του 2020 και κληθήκατε να διαχειριστείτε την αβεβαιότητα και τις δυσκολίες που έφερε η υγειονομική κρίση της πανδημίας. Ποιες ήταν, κατά τη γνώμη σας, οι σημαντικότερες προκλήσεις που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Η νέα κατάσταση χαρακτηρίζεται από την αβεβαιότητα, όπως σωστά περιγράψατε, αρχικά σε ό,τι αφορά τις προβλέψεις περιστατικών βοήθειας, με 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=