Business News Magazine #21

coverstory Γιάννης Πετούλης αποτέλεσμα να χρειάζεται διαρκής επανεξέταση των δεδομένων και γρήγορη ανταπόκριση. Επιπλέον, οι ανάγκες απομακρυσμένης εργασίας έθεσαν νέο πλαίσιο στη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου και επιτάχυναν μια σειρά από αλλαγές στο σχέδιο αυτοματοποίησης των λειτουργιών μας. Η εκτίμησή μου είναι πως η ομάδα της Europ Assistance κατάφερε να αναγνωρίσει αμέσως τις νέες ανάγκες της αγοράς και να ανταποκριθεί με ταχύτητα και αξιοπιστία. Είμαι πεπεισμένος πως η εκτίμησή μου είναι πεποίθηση που συμμερίζονται οι πελάτες μας. Τα τελευταία δύο χρόνια η Europ Assistance Greece έχει παρουσιάσει αρκετές νέες καινοτόμους υπηρεσίες. Πού εστιάζουν και με ποια κριτήρια έχουν παρουσιαστεί; Τι υποδοχής έχουν τύχει; Οι καινοτομίες μας εστιάζουν στην αρτιότερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη, αλλά και στη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση των B2Bσυνεργατών μας. Μέσω της αύξησης του loyalty και της ικανοποίησης του πελατολογίου των συνεργατών μας, αποδεικνύουμε έμπρακτα την προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών μας και τη μετεξέλιξήμας σε μια σύγχρονη εταιρεία παροχής υπηρεσιών, με έμφαση στοMobility και τη διαχείριση δικτύων συνεργατών: για παράδειγμα, η υπηρεσία Pick Up & Drop, διαθέσιμη σε εταιρείες leasing, αντιπροσωπίες οχημάτων, ασφαλιστικές εταιρείες κ.λπ. εξασφαλίζει περισσότερο ποιοτικό χρόνο για τους τελικούς χρήστες οχημάτων, καλύτερο προγραμματισμό παραλαβής και παράδοσης στο χώρο και στο χρόνο που τους εξυπηρετεί και εντελώς ανέπαφη διαδικασία με πρωτόκολλο υγιεινής και ασφάλειας, με το εξειδικευμένο μας προσωπικό και την πρωτοποριακή εφαρμογή που χρησιμοποιούν. Επιπλέον, μια σειρά από on demand υπηρεσίες μας (όπως η on demandΟδική Βοήθεια) μας φέρνουν στο πλευρό των κατόχων οχημάτων που δεν διαθέτουν κάλυψη οδικής βοήθειας. Θα ήθελα ακόμη να σημειώσω πως μέσω της διαχείρισης δικτύων εξειδικευμένων συνεργατών παρέχουμε πανελλαδικά υπηρεσίες επείγουσας τεχνικής βοήθειας σε κατοικίες και επαγγελματικούς χώρους, εξασφαλίζοντας σημαντικές συνεργασίες με εταιρείες ενέργειας και ασφαλιστικές εταιρείες. Ποιαείναι ηθέσητηςEuropAssistance Greece μεταξύ των χωρών του Group και ποια είναι η άποψη της μητρικής για την ελληνική αγορά; Πόσο σημαντική την θεωρεί; Μας χαροποιεί ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη του πολυεθνικού ομίλου της Europ Assistance στις επιδόσεις της εταιρείας μας και τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, ενώη αξιοποίηση της τεχνογνωσίας ενός τόσο σημαντικού ομίλου στο χώρο των υπηρεσιών Βοήθειας αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημά μας για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου υπηρεσιών μας. Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσω την πλήρη στήριξη και ικανοποίηση εκ μέρους του Group για τις μέχρι τώρα καινοτομίες μας, οι οποίες μας κατατάσσουν στις κορυφαίες θέσεις μεταξύ των χωρών του Group και πιστοποιούν την ορθή στρατηγική κατεύθυνση και επιχειρησιακή τους λειτουργία, όπως το Pick Up & Drop ή η On demand Οδική Βοήθεια. Ποιες τάσεις βλέπετε να αναδύονται στον κλάδο των Ασφαλιστικών Υπηρεσιών Παροχής Βοήθειας τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Σε ό,τι αφορά την Ασφαλιστική Αγορά, το βασικό χαρακτηριστικό στον κλάδο Οχημάτων είναι η αυξημένη κυκλοφορία (μετά τονΜάιο του 2021, ίσως και ως αποτέλεσμα της άρσης των περιορισμών μετακίνησης λόγω της πανδημίας), με Τέλος, οι υπηρεσίες επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας που προσφέρουμε σε ασφαλιστικές και άλλες εταιρείες μέσω συνεργαζόμενων δικτύων εξειδικευμένων συνεργατών, πιστεύουμε ότι θα συμβαδίσουν με τη στροφή του ασφαλιζόμενου κοινού σε προγράμματα ασφάλισης κατοικίας. Μέσω της συνεργασίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες για τη διαμόρφωση ελκυστικών προγραμμάτων επείγουσας τεχνικής βοήθειας, με πρόσθετες παροχές διευκόλυνσης της καθημερινότητας των πελατών μας, αναμένουμε να συμβάλουμε στην αύξηση του βαθμού διείσδυσης στην αγορά ασφάλισης κατοικιών ή επαγγελματικών χώρων, εκμεταλλευόμενοι και τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά ιδιόκτητης κατοικίας. Η Europ Assistance Greece βραβεύθηκε πρόσφατα και ως Superbrand. αποτέλεσμα την αύξηση των περιστατικών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις απαιτήσεις στο επιχειρησιακό επίπεδο. Αναγνωρίζουμε τις νέες συνθήκες και προσαρμοζόμαστε σε αυτές, με ενίσχυση σε όλα τα επίπεδα, ανανεώνοντας συνεχώς το στόλο, το έμψυχο δυναμικό μας και το Contact Centre μας. Παράλληλα, αναμένουμε τη σταδιακή αλλαγή στην κουλτούρα των ασφαλιζόμενων στον κλάδο Ταξιδιού, κάτι που θα δημιουργήσει ευκαιρίες στην ταξιδιωτική ασφάλιση (εγχώρια και διεθνή). Η αναμενόμενη επαναφορά σε μια κανονικότητα των μετακινήσεων εντός του 2022, η συνειδητοποίηση της ανάγκης για ταξιδιωτική ασφάλιση (με πρόσθετες καλύψεις π.χ. λόγωCovid) καθώς και η πολύ καλή εικόνα προ-κρατήσεων για το επόμενο έτος, διαμορφώνουν ευνοϊκό τοπίο για τον τουρισμό (εισερχόμενο και εγχώριο) και τον συγκεκριμένο κλάδο. Βρισκόμαστε στο πλευρό όλων των κατόχων οχημάτων με μια σειρά από on demand υπηρεσίες (όπως η on demand Οδική Βοήθεια) 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=