Business News Magazine #23

υγείας και άσκησης αυξήθηκαν σημαντικά, ενώ τα ηλεκτρικά πατίνια -ως ένα πιο οικολογικό και οικονομικό μέσο- έχουν κατακτήσει την καρδιά του ελληνικού κοινού. Πώς έχει κατορθώσει, κατά τη γνώμη σας, η Xiaomi να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό και να εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο power brand; Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της; Από την πρώτη ημέρα ίδρυσης της Xiaomi, η οικοδόμηση ειλικρινούς σχέσης με τους χρήστες και η επιλογή να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εξέλιξης της εταιρείας βρίσκονται στον πυρήνα της κουλτούρας μας. Όλα αυτά τα χρόνια, με σεβασμό και συνέπεια στις ανάγκες των ανθρώπων, επιδιώκουμε να τους παρέχουμε υψηλής τεχνολογίας προϊόντα, που ξεχωρίζουν για τον καινοτόμο σχεδιασμό και τα δυνατά τεχνικά χαρακτηριστικά τους, σε άκρως προσιτές τιμές. Από την άλλη πλευρά, ο συνδυασμός smartphones x AIoT της Xiaomi αγκαλιάζεται καθημερινά από όλο και περισσότερους χρήστες που αναζητούν έξυπνες λύσεις για το σπίτι και την καθημερινότητά τους. Στόχος μας είναι να πρωτοστατούμε στην καινοτομία και να προσφέρουμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό το τρίπτυχο βρίσκεται στον πυρήνα των δράσεών μας και εκφράζεται μέσα και από τις συνεργασίες που συνεχώς επιδιώκουμε με καινοτόμους εταιρείες όπως με τη Leica στο χώρο των καμερών. Ποιο είναι το προσωπικό σας όραμα όσον αφορά τη θητεία σας ως Country Manager της Xiaomi στην Ελλάδα; Η ελληνική αγορά έχει ισχυρή δυναμική και συνεχώς αναπτύσσεται. Η παρουσία μας στην Ελλάδα ενισχύεται σταθερά μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων μας αλλά και τις επενδύσεις μας σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Σύντομα μάλιστα θα έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε και στο ελληνικό κοινό τούς φορητές υπολογιστές της εταιρείας. Επιπλέον, το γεγονός ότι έχουμε περάσει τον τελευταίο χρόνο στη σύνδεση 5G, μας δίνει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και σιγουριά ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε ακόμη καλύτερη εμπειρία στους Έλληνες καταναλωτές. Εκτός από τα smartphones, που έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση στα μερίδια αγοράς έξυπνων κινητών σε τουλάχιστον 12 αγορές παγκοσμίως και τη δεύτερη στην Ευρώπη, η Xiaomi έχει καταφέρει να αναδειχθεί ηγέτιδα στο AIoT και με ευρεία αποδοχή και στην Ελλάδα. Πολύτιμος σύμμαχος στη στρατηγική σχέση που έχουμε δημιουργήσει με την Ελλάδα είναι βεβαίως η InfoQuest Technologies. Οφείλω να σας πω ότι απολαμβάνω τη διαμονή μου στην Ελλάδα, με τους ιδιαίτερα φιλικούς και φιλόξενους ανθρώπους της και την κουλτούρα της, που είναι τόσο πλούσια όσο και η κινεζική. Η αγάπη μου για την Ελλάδα μπορεί άλλωστε να επιβεβαιωθεί και από το γεγονός ότι είχα επιλέξει το όνομα Αλέξανδρος πολύ πριν να επισκεφθώ τη χώρα. Who is who O Αlexander Zhang είναι ο Country Manager της Xiaomi σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Ανήκει στο δυναμικό της Xiaomi από το 2020, έχοντας αναλάβει διάφορους ρόλους ευθύνης στην πολυεθνική. Νωρίτερα εργαζόταν στη Huawei στην Κίνα και στη Σαουδική Αραβία υπεύθυνος για το Go-to-Market στις κινητές συσκευές. H Xiaomi Corporation ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2010 και εισήχθη στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ στις 9 Απριλίου 2018. Πρόκειται για μια εταιρεία Ίντερνετ με έξυπνα κινητά και συσκευές, συνδεδεμένα μέσω μιας πλατφόρμας ΙοΤ που βρίσκεται στον πυρήνα της. Εφαρμόζοντας το όραμα «Γίνε φίλος με τον καταναλωτή και γίνε η πιο cool εταιρεία στην καρδιά των χρηστών», η Xiaomi συνεχώς κυνηγά καινοτομίες, εμπειρία χρήστη υψηλής ποιότητας και λειτουργική αποδοτικότητα. Έχει εξελιχθεί σε μία από τις ηγέτιδες εταιρείες smartphone παγκοσμίως. Το μερίδιο αγοράς της κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 την κατατάσσει τρίτη στην παγκόσμια διάταξη. Η εταιρεία έχει εδραιωθεί ως ηγέτιδα στον κλάδο ΑΙοΤ (ΑΙ+ΙοΤ), με 400 εκατομμύρια έξυπνες συσκευές συνδεδεμένες στην πλατφόρμα της, πλην έξυπνων κινητών και φορητών υπολογιστών, μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2021. Τα προϊόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 χώρες και περιοχές του κόσμου. Τον Αύγουστο του 2021, η εταιρεία εντάχθηκε στη λίστα Fortune Global 500 για τρίτη φορά, στην 388η θέση, ανεβαίνοντας 86 θέσεις από το 2020. Η Xiaomi αποτελεί μέλος των χρηματιστηριακών δεικτών Hang Seng, Hang Seng China Enterprises, Hang Seng TECH και Hang Seng China 50. Έχουμε αποφασίσει να αυξήσουμε την ηγετική μας θέση όσον αφορά το μερίδιο της αγοράς και να ισχυροποιήσουμε την παρουσία μας στη χώρα με ένα ευρύτερο δίκτυο καταστημάτων, με τη μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη, καθώς και με την παρουσίαση νέων προϊόντων από το πλούσιο οικοσύστημά μας στην ελληνική αγορά 29 ΙΟΥΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=