Business News Magazine #24

Γρηγόρης, Δέλτα, Deva Group, ΔΕΗ, Dust+Cream, Entersoft, E-Fresh.gr, Ελαΐς-Unilever Hellas, Eurimac, Eurobank, Flocafe Espresso Room, Goody’s Burger House, 362 Grocery, HP, Ikea, Κωτσόβολος, Lenovo, Lidl Hellas, Μασούτης, Μέγα, Μουστάκας, Μπάρμπα Στάθης, Marks & Spencer, My market, Ok!Anytime Markets, Τράπεζα Πειραιώς, Πλαίσιο, Protergia, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Σαράντης, Shell, Volton και Watt + Volt. Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για 13η συνεχή χρονιά, αποκλειστικά για το περιοδικό RetailBusiness και την Direction Business Network από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών The Hellenic Research House, αναδείχθηκαν οι Ελαΐς-Unilever Hellas (Non Food και Food &Drink), Β/S/H (Λευκές - Μαύρες Συσκευές) και HP (Τεχνολογία). Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους νικητές όλων των βραβείων στο www.retailawards.gr Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο εκδότης της Direction και οικοδεσπότης της βραδιάς, Βαγγέλης Παπαλιός, συνεχάρη όλους τους νικητές και τους συμμετέχοντες, ενώ αναφέρθηκε στα 20 χρόνια του θεσμού και στη φιλοσοφία του που έχει παραμείνει αναλλοίωτη, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «τα RetailBusiness Awards είναι πάντα φάρος αισιοδοξίας για το Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία. Μεγάλωσαν, εξελίχθηκαν και αναπτύχθηκαν μαζί με την αγορά και είχαν πάντα μία και μοναδική επιδίωξη: να τιμήσουν και να αναδείξουν επιχειρήσεις, στελέχη και πρακτικές που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση. Να επιβραβεύσουν όλους εκείνους που βοηθούν τον κλάδο να αναπτύσσεται και να κοιτάζει το μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά». Ο Ιωάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe, ανέφερε λαμβάνοντας την κορυφαία διάκριση της βραδιάς: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παίρνουμε ένα τέτοιο βραβείο, ειδικά σε τέτοιες εποχές. Ένα βραβείο που έρχεται στην πραγματικότητα να επιβραβεύσει όλες αυτές τις προσπάθειες που κάνουμε τα τελευταία χρόνια να προσαρμόσουμε το μοντέλο λειτουργίας αυτής της εταιρείας στις ανάγκες των καταναλωτών που αλλάζουν με ταχύτατο ρυθμό αλλά και στη βίαιη και συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα που όλοι σε όλους τους κλάδους ζούμε και η οποία δημιουργεί πάρα πολλά προβλήματα και πάρα πολύ μεγάλες δυσκολίες». Oι νικητές, για ακόμη μια χρονιά, αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση και τηνψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων θεσμικών φορέων, ινστιτούτων και επιμελητηρίων της ελληνικής αγοράς, επικεφαλής εταιρειών έρευνας, CEOs καταξιωμένων εταιρειών του κλάδου και ομάδα αναγνωρισμένων ακαδημαϊκών 33 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=