Business News Magazine #24

Η ΒΑΤ, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους παγκοσμίως, λειτουργεί με σκοπό να δημιουργήσει ένα Καλύτερο Αύριο (A Better Tomorrow) για τους ενήλικους καταναλωτές, για την κοινωνία και για τους εργαζομένους της εταιρείας, και τοποθετεί στο κέντρο της στρατηγικής της τη βιωσιμότητα, μέσα από ενέργειες με μακροχρόνια αξία για το Περιβάλλον, την Κοινωνία και τη Διακυβέρνηση (ESG). ΒΑΤ Hellas Συνεχής δέσμευση και σημαντικές ESG πρωτοβουλίες με αξιοσημείωτα αποτελέσματα Η BAT, ανταποκρινόμενη στο μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον, εστιάζει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και της περιβαλλοντικής διαχείρισης, ενώσυνεχίζει να προσφέρει θετικό κοινωνικό αντίκτυπο και να διασφαλίζει ισχυρή εταιρική διακυβέρνηση σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του oμίλου. Στο διαρκές ταξίδι βιωσιμότητάς της, η BAT στην Ελλάδα έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για τους πυλώνες ESG και έχει αναπτύξει και εφαρμόζει εξειδικευμένα σχέδια δράσης για κάθε βασική πρωτοβουλία, επιτυγχάνοντας για το 2021 αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Ως απάντηση στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας αναφορικά με την κλιματική αλλαγή και στα μέτρα που χρειάζονται να ληφθούν άμεσα για την προστασία του περιβάλλοντος, η BAT Hellas έχει επιτύχει το 2021: u Εξάλειψη 6,5 τόνων πλαστικού από τα αξεσουάρ των προϊόντων της u Ανακύκλωση 6,3 τόνων αναλώσιμων υλικών και προμηθειών γραφείου u Ανακύκλωση 4,5 τόνων συσκευών προϊόντων νέας κατηγορίας u Μείωση έως και 80% της κατανάλωσης ενέργειας με τη χρήση ειδικού τεχνολογικού εξοπλισμού στις εγκαταστάσεις της εταιρείας u Αποτροπή της διοχέτευσης στο περιβάλλον 10 τόνων διοξειδίου του άνθρακα και 1.500 κιλών ρούχων που δεν κατέληξαν στις χωματερές. Παράλληλα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ΒΑΤ Hellas, μαζί με την Aegean Rebreath, και σε συνεργασία με το Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου και τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας, πραγματοποιούν το πρωτοποριακό περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Μικρές Πράξεις, Μεγάλα Εγκλήματα». Πρόκειται για μια πρωτοβουλία διεθνών προδιαγραφών γύρω από την αλόγιστη απόρριψη των πλαστικών μίας χρήσης, που περιλαμβάνει ειδικούς συλλεκτήρες για τα αποτσίγαρα, ειδική σηματοδότηση για την ευαισθητοποίηση των πολιτών, αλλά και ένα καινοτόμο δορυφορικό πρόγραμμα που μέσω χρήσης υψηλής τεχνολογίας «υποδεικνύει» τις περιοχές που είναι περισσότερο περιβαλλοντικά επιβαρυμένες. Το πρόγραμμα που εφαρμόστηκε στην περιοχή της Ραφήνας, κατάφερε να επιτύχει μείωση κατά 62% των αποτσίγαρων που απορρίπτονται στο περιβάλλον μέσα σε διάστημα μόλις έξι μηνών, μέσω της χρήσης ειδικών ενημερωτικών πινακίδων, της κινητοποίησης των τοπικών αρχών και πολιτών της περιοχής και της χρήσης δορυφορικών συστημάτων καταγραφής των περιοχών με τα μεγαλύτερα ζητήματα, προάγοντας και τις συνέργειες μεταξύ ιδιωτικούφορέα και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με βάση την πεποίθηση ότι η προστασία του περιβάλλοντος αφορά όλους. Επιπλέον, η ΒΑΤ Hellas, τηρώντας αδιάλειπτα τη δέσμευσή της να δίνει αξία καθημερινά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία, ενισχύοντας τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές και εργαζομένους: u έχει διακριθεί με περισσότερα από 40 βραβεία για ενέργειες σχετικά με το χώρο εργασίας, το περιβάλλον και τις κοινωνικές δράσεις της τα τελευταία χρόνια u αφιέρωσε πάνω από 2.000 ώρες εκπαίδευσης στην ανάπτυξη των ανθρώπων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας u ανταποκρίνεται σε διάφορες ανάγκες της κοινότητας, συμπεριλαμβανομένης σημαντικής βοήθειας σε 2.000 οικογένειες, μέσω των διαρκών κοινωνικών πρωτοβουλιών που υποστηρίζουν το περιβάλλον και τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Η BAT Hellas είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στην ελληνική αγορά, με σημαντική συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, υψηλές διακρίσεις σε θέματα ESG και απασχόλησης, και έμφαση σε καινοτόμους πρωτοβουλίες. Η εταιρεία ανήκει στην British American Tobacco plc, έναν διεθνή όμιλο που λειτουργεί από το 1902, απασχολεί περισσότερους από 53.000 εργαζομένους και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 175 αγορές. Η Ελλάδα έχει επιλεγεί ως περιφερειακό κέντρο και για το Ισραήλ, την Κύπρο και τη Μάλτα. Σκοπός του ομίλου της ΒΑΤ είναι να δημιουργήσει ένα Καλύτερο Αύριο (A Better Tomorrow) για τους ενήλικους καταναλωτές, για την κοινωνία και για τους ανθρώπους της εταιρείας μέσα από την επιχειρηματική δραστηριότητά της, διασφαλίζοντας ότι η βιωσιμότητα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή και στο επίκεντρο των ενεργειών της. businessfocus 35 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=