44% 45% 9% 2% ΠΗΓΗ: RACONTEUR CyberSource, 2021 ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Τα πιο συνηθισμένα εργαλεία αναγνώρισης απάτης που χρησιμοποιούν οι έμποροι παγκοσμίως Αριθμός επαλήθευσης κάρτας Επαλήθευση E-mail Ιστορικό παραγγελιών πελάτη Υπηρεσία επαλήθευσης διεύθυνσης Χρήση συστήματος 3D Secure authentication Αντίστροφη αναζήτηση τηλεφώνου Υπηρεσία επαλήθευσης ταχυδρομικού κώδικα Κατάρτιση «μαύρης» λίστας 54% 43% 38% 37% 36% 31% 27% 24% CyberSource, 2021 Κάπως σοβαρό Πολύ σοβαρό Εξαιρετικά σοβαρό ΠΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΜΙΑΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗΣ ΑΠΑΤΗΣ; Ποσοστό σημασίας που δίνουν οι έμποροι σε σύγκριση με τη στρατηγική που ακολουθούν οι εταιρείες παγκοσμίως Καθόλου σοβαρό ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ Οι πιο συνήθεις τρόποι εξαπάτησης που έχουν βιώσει οι έμποροι Παγκοσμίως «Φιλική απάτη» Δοκιμή κάρτας Phishing/Pharming/whaling Υποκλοπή ταυτότητας Κατάχρηση κουπονιών/εκπτώσεων/επιστροφής χρημάτων Απάτες loyalty Υποκλοπή λογαριασμού Απάτη συνεργατών Απάτη Triangulation 39% 37% 34% 28% 27% 27% 23% 21% 20% ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΠΑΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΝΟΔΟ Οι αλλαγές στα ποσοστά απάτης που δέχονται οι έμποροι παγκοσμίως το 2021 Κατάχρηση επιστροφής χρημάτων Απάτη ηλεκτρονικής πληρωμής Υποκλοπή 14% 40% 20% 42% 37% Αυξάνονται οι απάτες στο ecommerce Οι retailers στην Ευρώπη έχουν χάσει το 3,2% των κερδών τους λόγω απάτης στις πληρωμές το 2021, καθώς ο κορονοϊός κατέστησε το ηλεκτρονικό εμπόριο εύφορο έδαφος για τους απατεώνες. Πόσο μεγάλο είναι το εν λόγω πρόβλημα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τι κάνουν οι έμποροι για να προστατευτούν και πόσο επηρεάζονται οι καταναλωτές; 44 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022 infographic
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=