Business News Magazine #24

Γράφει ο Σπύρος Τζάνης Η εταιρεία pakketo είναι ένα μεγάλο διαδικτυακό κατάστημα επίπλων με έδρα τη Θεσσαλονίκη που διαθέτει ποιοτικά έπιπλα σε προσιτές τιμές. Έχει καταφέρει με επιτυχία μέσα σε 6 μόλις χρόνια λειτουργίας να αποτελεί μία από τις πρώτες επιλογές των καταναλωτών. Από μια μικρή ομάδα 5-7 ατόμων το 2016, σε μια μεγάλη οικογένεια 80+ ατόμων που αγαπούν να εξελίσσονται και να προσθέτουν νέα ενθουσιώδη μέλη στην ομάδα της, συνεχίζει δυναμικά την ανοδική πορεία. Ποια είναι όμως η εταιρεία pakketo και ποια η φιλοσοφία της για να φτάσει σε αυτή την κορυφή; Ο CEO Mάριος Κωνσταντινίδης νικητής της πρώτης θέσης στα φετινά Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece, απαντά σε όλες τις ερωτήσεις. Τι διαφορετικό προσφέρει το pakketo σε σχέση με άλλες παρόμοιες εταιρείες πώλησης επίπλων; Κάθε πελάτης του pakketo είναι μοναδικός και είναι στο κέντρο των αποφάσεών μας. Δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στο support και στο after sales. Αυτό αποδεικνύεται με το μεγάλο ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελατών. Στο pakketo ακούμε τον πελάτη και πολλές φορές έχουμε μπει στη διαδικασία να εμπλουτίσουμε την γκάμα μας με βάση τα όσα μας ζητάνε οι πελάτες online αλλά και στα καταστήματα. Ποιες οι καινοτομίες που μπορεί να αξιοποιήσει ένας πελάτης σας; Οι καινοτομίες που έχουμε είναι ουσιαστικά οι αξίες μας - τις κάνουμε καθημερινά πράξη και δεν μένουμε στα λόγια και στη θεωρία. uΑξιοπιστία: Η συνέπεια του λόγου και των πράξεών μας, για την ομάδα και τους πελάτες. Όλα γίνονται πιο εύκολα όταν αγαπάς και σέβεσαι αυτό που κάνεις. Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι και να πετυχαίνουμε τους στόχους μας. uΠροθυμία: Είμαστε πρόθυμοι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας και το service μας να ανεβάζει τον πήχυ ολοένα και περισσότερο. uΗ ικανοποίηση του πελάτη: Θέλουμε ο πελάτης να φεύγει ικανοποιημένος, να διατηρούμε την προτίμησή του, προσφέροντας μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία και να του δίνουμε λόγους να επιστρέφει για νέες αγορές. uΌραμα: Έχουμε όραμα για το μέλλον μας, καθημερινά φροντίζουμε να κάνουμε βήματα προσεκτικά, μελετημένα, με σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πώς μία οικογενειακή επιχείρηση κατάφερε μέσα σε έξι χρόνια να αναμένει για το τρέχον έτος τζίρο της τάξης των 14 εκατ. ευρώ; Θα χαρακτήριζα το pakketo οικογενειακή επιχείρηση. Προέρχομαι από μια οικογένεια με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του επίπλου και της διακόσμησης, με τη δική τους εμπειρία και τη στήριξή τους σε κάθε μου βήμα, με βοήθησαν να φτάσω στο σήμερα και στη βράβευση του pakketo. Η έναρξη της εταιρείας έγινε με 7 άτομα και τη δική μου συμμετοχή στην αρχή σχεδόν σε όλα τα τμήματα. Στην πορεία υπήρξε διαχωρισμός της διοίκησης και ενσωμάτωση στελεχών με γνώσεις ως προς τη σωστότερη οργάνωση και λειτουργία της εταιρείας. Το ανθρώπινο δυναμικό αυξήθηκε σταδιακά και διαχωρίστηκαν τμήματα και εργασίες. Το pakketo είναι μια εταιρεία που διαθέτει όλες τις βάσεις για να αποπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία ως προς τις ανάγκες των ατόμων που εργάζονται σε αυτό αλλά και προς τους πελάτες που το επιλέγουν. Πλέον το pakketo έχει πάνωαπό 80 εργαζόμενους, 3 αποθήκες και 3 εκθεσιακούς χώρους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ένα από τα μεγαλύτερα e-shop στην κατηγορία του επίπλου και της διακόσμησης και είναι σε θέση να καλύψει κάθε ανάγκη του καταναλωτικού κοινού.Μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η επιτυχία οφείλεται στη συλλογική προσπάθεια όλων των τμημάτων της εταιρείας. Κάνατε τα πρώτα σας βήματα ως εταιρεία εν μέσω κρίσης. Τελικά υπάρχουν ευκαιρίες ακόμη και σε δύσκολες στιγμές; Φυσικά και υπάρχουν ευκαιρίες, αρκεί να δράσεις την κατάλληλη στιγμή και να έχεις ένα πλάνο. Από την αρχήηφιλοσοφία μας ήταν να πουλάμε προϊόντα στη χαμηλότερη δυνατή τιμή, σε συνδυασμό με την καλύτερη ποιότητα αλλά και design. Αποδείχθηκε ότι ήταν μια ανάγκη του αγοραστικού κοινού που την καλύψαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η εξέλιξη που είχαμε σαν εταιρεία μέχρι το 2020 ήταν πολύ καλή και αυξητική. Με την έλευση όμως του κορονοϊού και της πρωτόγνωρης εμπειρίας που είχαμε όλοι μας με την πρώτη γενική καραντίνα, όλα άλλαξαν στην αγορά. Ο τρόπος σκέψης του αγοραστικού κοινού άλλαξε… Οι άνθρωποι άρχισαν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο κόσμος μάς γνώρισε και κατορθώσαμε να χτίσουμε σχέση εμπιστοσύνης. Όταν κάποιος σε εμπιστεύεται, δεν πρέπει να τον απογοητεύσεις. Υπήρχε άπλετος διαθέσιμος χρόνος για τους περισσότερους για την οργάνωση του σπιτιού και κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο, βρήκαν στα προϊόντα μας αυτό που τους έλειπε, ενώ και με το σωστό service καταφέραμε αυτό που έχουμε σήμερα. Το πρώτο σας φυσικό κατάστημα ήρθε πριν από περίπου έναν χρόνο, πόσο διαφορετικό είναι από ένα online κατάστημα και ποια τα πλεονεκτήματά του; Έχετε σκοπό την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων σας; Σταφυσικά μας καταστήματα, οι πελάτες μας πλέον έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή μαζί μας και να δουν τι ακριβώς πρεσβεύει το pakketo. Οσυνδυασμός της ποιότητας, του design και της τιμής των προϊόντων μας είναι άψογος! Σε Μάριος Κωνσταντινίδης, CEO pakketo Κάνουμε καθημερινά πράξη τις αξίες μας ένα online κατάστημα αγοράζεις βλέποντας μια φωτογραφία, αυτή η φωτογραφία στα καταστήματα αποκτά ζωή, χρώμα, υφή και εικόνα, και αυτό είναι αρκετό για να πείσει τον πελάτη να το αγοράσει και να μας εμπιστευθεί για τις επόμενες αγορές του. Στα μελλοντικά μας σχέδια είναι να επεκταθούμε και σε 4ο κατάστημα, καθώς έχουμε άλλα δύο στην Αθήνα, στην Αγία Παρασκευή και στη Μεταμόρφωση. Τι σημαίνει για εσάς η σπουδαία διάκριση στο θεσμό Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece; Είναι μεγάλη τιμή και χαρά αυτή η διάκρισή, ειδικά για ένα νέο επιχειρηματία όπως εγώ, και μου δίνει το κουράγιο για να συνεχίσω να δημιουργώκαι να μη σταματήσω σε κανένα εμπόδιο. Ηδιάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας όλων των τμημάτων της εταιρείας µας και της συνεργασίας, και τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη. Πώς σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το βραβείο των 50 χιλιάδων ευρώ; Όλο το ποσό του βραβείου θα επενδυθεί στην εταιρεία. Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο αλλαγής γραφείων και νέων αποθηκών. Όπως ανέφερα και νωρίτερα, η βράβευση αυτή οφείλεται στη συνολική προσπάθεια όλων. Με τη μετεγκατάσταση των γραφείων στοχεύουμε στην παροχή πιο άνετων και ευχάριστων χώρων, που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού. Εννοείται δεν σταματάμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, που θα βοηθήσουν στην ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Πολύ σύντομα θα καταλάβετε τι εννοώ, δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμη. Ποια είναι τα πλάνα σας για το μέλλον; Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί σημαντικό παράγοντα και θεμέλιο της εταιρείας μας. Αυτό θα επιτευχθεί μεγαλώνοντας το δίκτυο εξυπηρέτησης, δεν είμαστε το ηλεκτρονικό κατάστημα που ξεκινήσαμε. Έχοντας ήδη 3 καταστήματα και ολοκληρωμένα σχέδια για τα επόμενα νέα καταστήματα, έχουμε τη δυνατότητά να υποστηρίξουμε το συνεχώς αναπτυσσόμενο πελατολόγιό μας, τόσο στο χώρο της λιανικής, όσο και της χονδρικής. Επίσης, δεν σας κρύβωότι τα βήματά μας στο εξωτερικό έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες μας και θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα επενδύοντας σε διάφορους τομείς. O ιδρυτής της pakketo μίλησε για τις καινοτομίες που προσφέρει η εταιρεία, για το βραβείο στα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece, ενώ αποκάλυψε ότι έρχονται νέες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση πελατών. startupfocus 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=