Συνεχίζει να χτίζει την παρουσία της στην αγορά των ΗΠΑ η Green Cola. Όπως ανακοίνωσε με ανάρτησή της στα social media, η Sunset Strategic Brands, που συνεργάζεται με την Green Cola στις ΗΠΑ, η αλυσίδα Sprouts Farmers Market θα προσθέσει 4 SKUs της Green Cola (Sour Cherry, Orangeade, Lemon Lime & Lemonade) στα ράφια και των 387 καταστημάτων που διαθέτει. H Sprouts έχει για έδρα το Phoenix και αποτελεί έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους retailers στις ΗΠΑ. Διαθέτει καταστήματα σε 23 αμερικανικές πολιτείες, απασχολεί περισσότερους από 35.000 εργαζομένους και ο τζίρος της το 2021 άγγιξε τα 6,1 δισ. δολάρια. Με αυτήν τη συμφωνία, η Sunset Strategic Brands αναφέρει πως τα προϊόντα της Green Cola θα είναι πλέον διαθέσιμα σε περισσότερα από 6.000σημεία στιςΗνωμένες Πολιτείες. Υπενθυμίζεται πως τον Οκτώβριο του 2022 ανακοινώθηκε η παρουσία της Green Cola σε 700 καταστήματα της αλυσίδας Kroger, η οποία διαθέτει δίκτυο περίπου 2.850 σημείων στις ΗΠΑ. Επίσης, η Green Cola διαθέτει ήδη από το 2020 παρουσία σε τρεις μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα τη Wholefoods, τη Market Basket και την HEB και σε εννέα πολιτείες όπως: τη Νέα Υόρκη, το Νιου Τζέρσι, τη Μασαχουσέτη, το Κονέτικατ, το Τέξας, το Νιου Χάμσιρ, το Βερμόντ, το Μέιν και το Ρόουντ Άιλαντ. Το 2021 τοποθετήθηκε σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα, τη Stop & Shop του Ομίλου Ahold, τη Meijer, αλλά και τη United του Ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας τη διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη έξι μεσο-δυτικές πολιτείες των ΗΠΑ, όπως στο Μίσιγκαν, το Ιλινόι, την Ιντιάνα, το Κεντάκι, το Οχάιο και το Γουισκόνσιν. Παράλληλα, επέκτεινε την παρουσία της στο online κανάλι πωλήσεων, ώστε μετά την Amazon είναι πλέον διαθέσιμη παναμερικανικά και μέσω της Walmart Marketplace, του μεγαλύτερου παγκόσμιου retailer. Υπενθυμίζεται πως τον Ιούλιο του 2022 συστάθηκε από τους Ομίλους Χήτος και Green Cola η “Green Beverages Group PLC” (“Green Beverages”), με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε επέκταση της εμπορικής συνεργασίας τους για την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της δεύτερης από την πρώτη στην ελληνική αγορά και με στόχο την κοινή πορεία των brands και των δύο ομίλων στις διεθνείς αγορές. Μέσα από αυτήν τη συνεργασία, οι Όμιλοι Χήτος και Green Cola στοχεύουν στην αξιοποίηση του διευρυμένου χαρτοφυλακίου μη αλκοολούχων ποτών, με την ισχυροποίηση της παρουσίας των προϊόντων τους στις αγορές του εξωτερικού όπου ήδη δραστηριοποιούνται (Αμερική, Ευρώπη, ΜέσηΑνατολή), αλλά και την από κοινού είσοδο σε νέες γεωγραφικές αγορές (Ασία, Αυστραλία, Λατινική και Νότια Αμερική). GreenCola: Συνεχίζεται τοAmericandream uΕξαγορά ακούγεται πως έχει «στα σκαριά» η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας και θα την ανακοινώσει σύντομα. Παράλληλα, βέβαια, σε συζητήσεις με τουλάχιστον δύο μεγάλους παίκτες της εν λόγω αγοράς βρίσκεται μικρομεσαία αλυσίδα με ιδιαίτερο concept… uH πρόσφατη τροπολογία που επιτρέπει στις εταιρείες της συνδρομητικής τηλεόρασης και τους μετόχους τους να αποκτήσουν παρουσία και στην ελεύθερη τηλεόραση, φούντωσε ξανά τη συζήτηση για νέα deals στα media, με έμφαση φυσικά στην περίπτωση του Alpha. Το γεγονός, πάντως, ότι δεν διαψεύδονται από την πλευρά της οικογένειας Βαρδινογιάννη οι πληροφορίες περί εξαγοράς από τη UnitedMedia, μέρους ή συνόλου της εταιρείας που διαχειρίζεται τον Alpha ή και της εταιρείας που έχει στην κατοχή της το Star, δεν σημαίνει ότι ισχύει. Πάντως, δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Προς το παρόν, το 50% της Alpha Δορυφορική Τηλεόραση A.E. έχει περάσει αντί 41 εκατ. ευρώ στην Primos Media Sarl με έδρα το Λουξεμβούργο, χωρίς κάτι να σηματοδοτεί ότι από πίσω βρίσκεται ευθέως η United Media. Ωστόσο, κάτι μπορεί να λέει ότι στο Δ.Σ. της Alpha Δορυφορική Τηλεόραση συμμετέχουν οι εκπρόσωποι του νέου μετόχου (PrimosMedia Sarl), Ζαν-Ντάνιελ Κοέν και Φάμπιο Ματσόνι, οι οποίοι εμφανίζονται και στο Δ.Σ. της Star Επενδυτικής, η οποία ωστόσο δεν ελέγχει το Star αλλά τα ραδιόφωνα Δίεση FM, Δρόμος FM, Alpha 98.9 και τη Χρυσή Ευκαιρία, επίσης της οικογένειας Βαρδινογιάννη. ΣτοΔ.Σ. της Νέας Τηλεόρασης που διαχειρίζεται το Star, μετέχει η Σέρβα Μιριάνα Σόλακ, συγγενής του Σέρβου επιχειρηματία Ντράγκαν Σόλακ, ιδιοκτήτη του United Group. Αυτό ίσως κάτι να λέει… uH Nestlé Ελλάς έχει γνωστοποιήσει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι αποκτά τον αποκλειστικό έλεγχο επί του τμήματος της επιχείρησης της «Iso-Plus Συμπληρώματα Διατροφής Αθλητικά Είδη Α.Ε.», που διανέμει τη σειρά προϊόντων Solgar της Nestlé στην Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα έχουν ήδη κυκλοφορήσει, η συμφωνία αφορά, μεταξύ άλλων, περιουσιακά στοιχεία, υποχρεώσεις, επιχειρηματικές δραστηριότητες και συμβατικές σχέσεις που περιορίζονται αυστηρά στη δραστηριότητα διανομής της σειράς προϊόντων Solgar, ενώ δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες για τη συμφωνία και το τίμημα. uΣύμφωνα με τις πληροφορίες που κυκλοφορούν, η Instacar ετοιμάζεται για νέο γύρο χρηματοδότησης στο αμέσως επόμενο διάστημα. Όπως ακούγεται, στοχεύει σε ποσό που θα ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ, με συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών, δηλαδή της Autohellas του Ομίλου Βασιλάκη και της Olympia του Ομίλου Γερμανός, αλλά και καινούργιων. uΕίναι νόμος. Όποτε κάποιος προχωρά σε σημαντική επενδυτική δραστηριότητα, τα δημοσιεύματα τον «χρεώνουν» άλλες τόσες εξαγορές και deals. Παλιότερα συνέβαινε με τον Ιβάν Σαββίδη, μετά με τον ΒαγγέληΜαρινάκη και ακολούθησε το CVC, που ακόμη απασχολεί την επικαιρότητα. Τελευταία πάντως οι φήμες για εξαγορές έχουν να κάνουν κυρίως με το τρίδυμο Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη, που κινείται πολύ δυναμικά… Tουρκία«γιοκ» γιατο Fourlis Group Τα κανάλια συνασπίζονται Όπως όλα δείχνουν, οι συνθήκες έχουν πλέον ωριμάσει και το εγχείρημα του Media Sales House των καναλιών, για το οποίο πραγματοποιούνται συζητήσεις εδώ και πολύ καιρό, ετοιμάζεται να πάρει σάρκα και οστά. Όπως ακούγεται, θα ξεκινήσει με τη συμμετοχή δύο μεγάλων τηλεοπτικών σταθμών, που έχουν συμφωνήσει σε όλα και με επικεφαλής γνωστό στέλεχος της αγοράς media, με σημαντική εμπειρία στο χώρο. Ηγαλάζιαομάδα γιατις εκλογές Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για τις επικείμενες εκλογές και η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δείχνουν να έχουν έτοιμο το επιτελείο που θα «τρέξει» όλα τα προεκλογικά θέματα. Κεντρικό ρόλο αναμένεται να έχει ο Γιάννης Μπρατάκος, ρόλο εκπροσώπου ο Άκης Σκέρτσος, ενώ τα ζητήματα στρατηγικής θα χειριστεί ο Θόδωρος Λιβάνιος. Όσον αφορά την επικοινωνία, η κυβερνώσα παράταξη φαίνεται πως θα πορευθεί με τη δοκιμασμένη συνταγή της συνεργασίας με τη Frank & Fame. Φυσικά, ρόλο στην προεκλογική επικοινωνιακή στρατηγική θα έχει και ο Eric Parks, ο οποίος, όπως ακούγεται, εδώ και λίγους μήνες έχει αποκτήσει και διευρυμένες αρμοδιότητες. Ο Όμιλος Fourlis αφήνει πίσω τις δυσκολίες της τουρκικής αγοράς, καθώς προχώρησε στην πώληση της δραστηριότητας “Intersport” στην Τουρκία. Ησυμφωνίαπροβλέπει την πώληση του συνόλου των μετοχών της θυγατρικής εταιρείας Intersport AtletikMağazacılık ve Dış Ticaret Anonim Şirketi, δικαιοπάροχου του σήματος “Intersport” και “The Athlete’s Foot” στην Τουρκία, η οποία λειτουργεί δίκτυο 12 καταστημάτων. Η εταιρεία πέρασε στον Όμιλο Eren Perakende ve Tekstil Anonim Şirketi με το αντίτιμο να ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ. Η Eren Retail, που θα «τρέχει» πλέον την αλυσίδα, έχει στο χαρτοφυλάκιό της τα δικαιώματα για δεκάδες γνωστά brands, όπως Burberry, Nautica, Converse, Gant, Lacoste κ.ά. Με την υπογραφή της συμφωνίας, ο Όμιλος Fourlis επικεντρώνεται στη δραστηριότητα Λιανικής Αθλητικών Ειδών σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, έχοντας σήμερα ένα δίκτυο 106 καταστημάτων “Intersport” και e-commerce σε όλες τις χώρες. Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος Fourlis στα τέλη του 2022 είχε προχωρήσει στην πώληση της θυγατρικής Sneakers Market Α.Ε., η οποία έχει το δικαίωμα χρήσης του σήματος “The Athlete’s Foot” και λειτουργεί δίκτυο 14 καταστημάτων στην Ελλάδα, στην TAF Global Holding AG, θυγατρική της Arklyz Group AG, η οποία έχει αποκτήσει τα δικαιώματα του σήματος “The Athlete’s Foot” παγκοσμίως. businessinsider 60 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=