ρότητας ΛΠ-3 στην εκκαθάριση Αγοράς Εξισορρόπησης, αποτελούν μερικά από πιο σημαντικά προβλήματα αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας. Συμμερίζεστε την αίσθηση πως ίσως μέρος του κοινού να θεωρεί πως όλοι οι πάροχοι ενέργειας είναι -κατά το κοινώς λεγόμενο- «το ίδιο». Πώς μπορεί να διαφοροποιηθεί κανείς από τον ανταγωνισμό σε αυτό τον τομέα; Τι κάνει τη Volton να ξεχωρίζει; Σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, όπως αυτή της ενέργειας, είναι πολύ σημαντικό οι εταιρείες να διαθέτουν εξωστρέφεια και να ενισχύουν θετικά την εικόνα και τη φήμη τους, ειδικά όταν αυτό γίνεται από στόμα σε στόμα, από τους ίδιους τους καταναλωτές, μέσω της σύγχρονης ψηφιακής αλλά συνάμα και ανθρώπινης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελάτη, των προσεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και της στοχευμένης διαφήμισης, ώστε να ξεχωρίζουν απέναντι στον ανταγωνισμό. Στη Volton, με απόλυτο σεβασμό στον Καταναλωτή, την Κοινωνία και το Περιβάλλον, «βλέπουμε» και «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των πελατών μας και βάσει αυτών σχεδιάζουμε προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχο τη δημιουργία αξίας και συμβάλλοντας σταθερά σε ένα πιο βιώσιμο αύριο. Διαθέτουμε εξειδίκευση και τεχνογνωσία, ενώ μέσα από το πλούσιο χαρτοφυλάκιό μας, προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις και ιδέες σχεδιασμένες πάνω στις ανάγκες κάθε ελληνικού νοικοκυριού και επιχείρησης, παρέχοντας ένα εξαιρετικό και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Θεωρείτε πως οι προκλήσεις των τελευταίων ετών, από την πανδημία μέχρι την ενεργειακή κρίση, έχουν αλλάξει τις απαιτήσεις του κοινού αλλά και των εργαζομένων για τους Business Leaders; Ποιες δεξιότητες θεωρείτε πως πρέπει να διαθέτει ένας επιχειρηματικός ηγέτης σήμερα; Πλέον, το κοινό έχει γίνει πολύ πιο απαιτητικό, αναζητώντας παίκτες με ισχυρά αντανακλαστικά, που προσαρμόζονται αμέσως σε κάθε νέα συνθήκη παρά τις εξωγενείς προκλήσεις. Παίκτες με ευελιξία και έντονη ανθεκτικότητα, που παραμένουν διαχρονικά προσηλωμένοι όχι μόνο στη δική τους επιτυχία, αλλά λειτουργούν με πάθος και όραμα να κάνουν τη διαφορά στον κλάδο τους. Ο ηγέτης μια τέτοιας ομάδας πρέπει να εκφράζεται με σαφήνεια, να είναι καλός ακροατής και να λαμβάνει υπόψη όλες τις απόψεις που έρχονται σε αυτόν. Να διαθέτει ενσυναίσθηση, ξεκάθαρους στόχους με βάση τις ικανότητες της ομάδας του, αλλά και να αναγνωρίζει τις αδυναμίες της και να προσπαθεί να τις βελτιώσει. Να αναλαμβάνει τις ευθύνες του και να αναγνωρίζει τις επιτυχίες της ομάδας του. γειας και η δημιουργία υποδομών που θα μας κάνουν να ξεχωρίσουμε στην εμπειρία πελάτη, αποτελούν για εμένα τους σημαντικότερους στόχους. Για να επιτευχθεί αυτό, με πλαισιώνει μια εξαιρετική ομάδα συναδέλφων και συνεργατών με τεχνογνωσία, όρεξη και πάθος, με την οποία μοιραζόμαστε το κοινό όραμα να παράγουμε ουσιαστική αξία σε ό,τι κάνουμε. Επιστέγασμα του πόσο σημαντικό ρόλο αποτελεί το ανθρώπινο δυναμικό για εμάς είναι και η πρόσφατη πιστοποίησή μας ως Great Place To Work. Αυτή η διάκριση είναι απόδειξη της αφοσίωσης και της ανυποχώρητης δέσμευσής μας για τη δημιουργία ενός εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος. Ποιο είναι το όραμά σας για τη Volton; Τι θέλετε να κατορθώσετε στη θητεία σας στο τιμόνι της; Στόχος για τη Volton είναι να συνεχίσει την ανοδική πορεία της, χωρίς να επαναπαυόμαστε στην επιτυχία του σήμερα, προχωρώντας σε ακόμη περισσότερες καινοτομίες. Να εξελιχθεί σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο έξυπνων λύσεων που συνδέει και επεκτείνει τα διαφορετικά πεδία που δραστηριοποιείται και στα οποία προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες του. Η επιτυχής διεύρυνση του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου με υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών -και όχι μόνο- η ολοκλήρωση του επενδυτικού μας πλάνου σε σχέση με τις Ανανεώσιμες Πηγές ΕνέρTο κοινό έχει γίνει πολύ πιο απαιτητικό, αναζητώντας παίκτες με ισχυρά αντανακλαστικά, που προσαρμόζονται αμέσως σε κάθε νέα συνθήκη παρά τις εξωγενείς προκλήσεις O Διονύσης Τσίτος είναι Managing Director και μέλος Δ.Σ. της Volton Α.Ε. που δραστηριοποιείται στην παραγωγή, προμήθεια και εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και στην προμήθεια φυσικού αερίου στην Ελλάδα. Ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα το 1998 και έκτοτε έχει διατελέσει ανώτερο στέλεχος σε μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους όπως η Nova, η Forthnet, ο Όμιλος Demco κ.λπ. Έχει πολυετή πείρα και εξειδίκευση στον τομέα της Ενέργειας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, των Τηλεπικοινωνιών και του Λιανικού Εμπορίου. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972, είναι απόφοιτος της Λεοντείου Σχολής Αθηνών και του Πανεπιστημίου Plymouth, κάτοχος ΒΑ και MBA με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και μιλά αγγλικά και γαλλικά. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Συνδέσμου Προμηθευτών Ενέργειας και μέλος του Advisory Board του The Markeing Hub. Έχει επίσης διατελέσει τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων και αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ. Who is who 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023 #29
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=