Με δικό της κρουαζιερόπλοιο Ένα θεματικό σκάφος Barbie στο λιμάνι της Βοστώνης φιλοξενεί πάνω από 600 θαυμαστές της Barbie σε κάθε βόλτα του. Η δράση αυτή, σε συνεργασία με τη Warner Bros, ξεκίνησε τον Ιούνιο για το promo της ταινίας και συνεχίζεται έως τώρα δίνοντας ζωή στο λιμάνι της Βοστώνης. Δυναμική καμπάνια στα social media Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για την καμπάνια της Barbie. Το Barbie TikTok έχει αποσπάσει 13,3 εκατομμύρια likes από τότε που ξεκίνησε, τον Οκτώβριο του 2021. Μπορεί να μην αποτελεί ρητά μέρος της καμπάνιας της ταινίας, αλλά είναι όλα μέρος του σχεδίου, που πλασάρεται έξυπνα από τη Mattel, όχι ως ένας τρόπος να πουλήσει παιχνίδια, αλλά να επαναπροσδιορίσει την Barbie ως σύγχρονη influencer και γνωρίζοντάς την στη γενιά Ζ. Το ροζ Burger της Barbie Το Burger King κυκλοφόρησε στην αγορά το pink burger, ακριβώς λίγο πριν από την πρεμιέρα της ταινίας. Μπορεί το κοινό να είναι διχασμένο για το κατά πόσο νόστιμη είναι η ροζ σάλτσα, αλλά από τον Ιούλιο που το ροζ burger είναι διαθέσιμο στο Burger King Brazil, έχει γίνει ανάρπαστο. Το BK Barbie Combo διαθέτει ένα cheeseburger με μπουκίτσες μπέικον με μια ροζ σάλτσα, που σύμφωνα με την Burger King, έχει μια «καπνιστή» γεύση. Το γεύμα συνοδεύεται από τηγανητές πατάτες με θέμα τον Ken και ρόφημα Barbie Donut. Barbie των 17.000 δολαρίων Η εταιρεία Mattel έχει υπολογίσει ότι υπάρχουν γύρω στους 100.000 συλλέκτες Barbie μόνο στις ΗΠΑ. Το 90% είναι γυναίκες στην ηλικία των 40 ετών και το 45% από αυτές ξοδεύουν τουλάχιστον 1.000 δολάρια κάθε χρόνο για να εμπλουτίσουν τη συλλογή τους. Το 2006, σε μια δημοπρασία μια σπάνια κούκλα Barbie του 1965 πουλήθηκε αντί 17.000 δολαρίων. Στο παιχνίδι και μεγάλες αλυσίδες ρούχων Zara, Primark, Forever21 και Gap έχουν ήδη σχεδιάσει και κυκλοφορήσει προς πώληση μια πλήρη συλλογή για γυναίκες, άνδρες και παιδιά, όπως ρούχα, αξεσουάρ, προϊόντα ομορφιάς και είδη σπιτιού. Ειδικά για τα ρούχα, είναι όλα εμπνευσμένα από τα looks που παρουσιάζονται στην ταινία. 59 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023 #29
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=