Business News Magazine #31

και ταυτόχρονα να θέτει την εξέλιξη ως προτεραιότητα, αποτελεί βασικό δίπολο ανάπτυξης για την alfa διαχρονικά. Σε αυτό το πνεύμα η εταιρεία μας, αναλύοντας τις τάσεις διατροφής σε συνδυασμό με τις νέες διατροφικές συνήθειες, προέβη στον επανασχεδιασμό και στο επαναλανσάρισμα της κατηγορίας «alfa πιτάκια» με πολύ μεγάλη επιτυχία. Το εγχείρημα περιέλαβε ανανέωση συνταγών, δημιουργία νέων κωδικών και υποκατηγοριών συνδυάζοντας προτάσεις value for money αλλά και και το premiumization, ώστε να καθίσταται ανταγωνιστική και αποδοτική η νέα κατηγορία. Είναι σημαντικό ότι η εστίαση της εταιρείας στην ανάπτυξη της προϊοντικής κατηγορίας των μίνι πιτών οδήγησε όχι μόνο σε μεριδιακή άνοδο αλλά και σε ανάπτυξη της συγκεκριμένης υποκατηγορίας. Κάθε σειρά απευθύνεται σε μια διαφορετική ανάγκη του καταναλωτή (τα Κεφάτα, πιτάκια για κάθε στιγμή, τα Εκλεκτά, μία εντελώς νέα σειρά με πιο ιδιαίτερες γεύσεις και εκλεκτά και επώνυμα υλικά, τα Τσαλακωτά Τριγωνάρια, που συνδυάζουν αυθεντικά υλικά με το υπέροχο φύλλο της γνωστής τσαλακωτής, μια σειρά παραδοσιακή και elegant και, τέλος, τα Παραδοσιακά, που ενοποιούν όλα τα παραδοσιακά πιτάκια που αγάπησαν οι καταναλωτές μας, όπως τα mini Κιχί). Με αντίστοιχη στρατηγική προχωρήσαμε στο να σχεδιάσουμε νέες προτάσεις στο home snacking: H alfa, αναλύοντας τις αναδυόμενες τάσεις που έφερε έντονα και η πανδημία στις καταναλωτικές συνήθειες των νοικοκυριών, ενίσχυσε την παρουσία της στην κατηγορία των σπιτικών σνακ που συνδυάζουν την ευκολία, την ποικιλία και την απόλαυση. Προς την κατεύθυνση αυτή είναι το λανσάρισμα των Μίνι Rollitos. Πρόκειται για ένα μοναδικό προϊόν στην ελληνική αγορά με χαρακτήρα finger food, τα οποία κερδίζουν ολοένα την προτίμηση των καταναλωτών. Παράλληλα, δημιουργήσαμε τη σειρά «Τα Κρουασανάκια Μου» ως μια ακόμη πρόταση στο σπιτικό snacking. Ζήσης Κουκουτάρης: Ένα στρατηγικό λανσάρισμα εκτός ψυγείου που έκανε τη διαφορά για την εταιρεία μας το τελευταίο διάστημα, είναι οι τορτίγιες. Στόχος της alfa ήταν να εισέλθει στην αγορά της τορτίγιας δυναμικά με τις αξίες της ποιότητας και της προστιθέμενης αξίας τόσο για τον καταναλωτή όσο και για το εμπόριο. Γι’ αυτό και δημιουργήσαμε μια διατροφικά αναβαθμισμένη πρόταση με τις νέες τορτίγιες της alfa χωρίς φοινικέλαιο, σε μοναδική συσκευασία easy open, που τις κρατά φρέσκιες, σε τρεις γευστικούς κωδικούς. Οι Τορτίγιες της alfa ζυμώνονται με εκλεκτές πρώτες ύλες και ψήνονται με τέχνη, ώστε να είναι μαλακές, γεμάτες γεύση. Για την alfa η τόσο επιτυχημένη είσοδος στην αγορά της τορτίγιας, η Ζήσης Κουκουτάρης: H alfa, έχοντας κατακτήσει την κορυφή στην αγορά της κατεψυγμένης ζύμης, δεν σταματά να διευρύνει διαρκώς το επιχειρηματικό της αποτύπωμα αναζητώντας ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης, και αυτό πιστεύω από την πρώτη στιγμή ότι ήταν και είναι προς την αγορά του ξηρού φορτίου. Στο πνεύμα αυτό προχωρήσαμε στη συμμετοχή μας στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της ελληνικής εταιρείας Panini Αρτοποιήματα Α.Ε., με ποσοστό 36,49%. Η alfa, μέσα από την επένδυσή της στην εταιρεία Panini Αρτοποιήματα, έχει ως στόχο την ενδυνάμωσή της στην εγχώρια αγορά καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξή της στις διεθνείς αγορές, με επενδύσεις που θα αφορούν στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής μονάδας και στην αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας σε νέες υφιστάμενές κτιριακές εγκαταστάσεις μεγάλης δυναμικής. Η οικογένεια Βούλγαρη, ιδρυτές της οποία είναι διαρκώς ανερχόμενη, επιβεβαιώνει τη φιλοσοφία της να εισέρχεται σε κατηγορίες όπου μεταφέρει τις αξίες της ποιότητας, της επιλογής των πρώτων υλών αλλά και του personalization μέσα από την καινοτόμο γκάμα, με στόχο να ανεβάζει τα standards της κατηγορίας και να δίνει προστιθέμενη αξία στον καταναλωτή. Και εδώ και έναν περίπου χρόνο έχουμε δημιουργήσει την οικογένεια «Καλόζυμα» της alfa με προϊόντα όπως κριτσίνια κ.λπ., με παρουσία τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και στη μικρή λιανική (περίπτερα). Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία προχώρησε στη συμμετοχή της στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της ελληνικής εταιρείας Panini Αρτοποιήματα Α.Ε., με ποσοστό 36,49%. Ποια είναι η στρατηγική πίσω από αυτή την κίνηση και τι πρόκειται να προσφέρει σε βάθος χρόνου στην εταιρεία; εταιρείας Panini Αρτοποιήματα A.E. παραμένουν ως επικεφαλής του νέου εγχειρήματος, διατηρώντας τη διοίκηση της εταιρείας, κι εμείς από την πλευρά μας, μέσα από την τεχνογνωσία και την εξωστρέφεια που διακρίνει την alfa, θα εργαστούμε στο να συμβάλουμε στην ανταγωνιστικότητα και την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στο μέλλον. Πέρα από το κανάλι του σούπερ μάρκετ και η αγορά ΗΟRECA αποτελεί σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητάς σας. Ποιες συνεργασίες διατηρείτε σε αυτό το πεδίο και ποια είναι η στρατηγική σας για τη συνέχεια όσον αφορά το food service; Κατερίνα Κουκουτάρη: Το κανάλι HORECA αποτελεί για την alfa πυλώνα ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας, στον οποίο επενδύουμε δυναμικά και στρατηγικά. Η ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής θα αποτελέσει τη βάση Επιδιώκω να επενδύουμε σε κλάδους και εταιρείες που έχουν ίδιο όραμα, με στόχο να επιτυγχάνουμε οικονομίες κλίμακος και στρατηγικές συνεργασίες, ώστε να επιταχύνουμε το ρυθμό ανάπτυξής μας σε corporate επίπεδο 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024 #31

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=