Business News Magazine #31

businessfocus Κaizen Gaming: Σε πορεία κατάκτησης του πλανήτη H Kaizen Gaming αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες GameTech διεθνώς. Με επίκεντρο την Τεχνολογία και τον Άνθρωπο, έχει ως στόχο τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, προκειμένου να παρέχει στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο την καλύτερη και την πιο αξιόπιστη εμπειρία διαδικτυακού παιχνιδιού. Έχοντας ξεκινήσει το 2012, η εταιρεία σήμερα λειτουργεί το brand Stoiximan σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ έχει ισχυρή παρουσία με το brand Betano σε αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής, έχοντας πρόσφατα εισέλθει στην Αφρική και τη Βόρεια Αμερική με λανσαρίσματα στη Νιγηρία και το Οντάριο. Η εταιρεία απασχολεί περισσότερα από 2.300 άτομα σε όλο τον κόσμο. Η Kaizen Gaming έχει αναγνωριστεί ως κορυφαίος παίκτης στην παγκόσμια βιομηχανία αθλητικών στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών, έχοντας λάβει πολλά βραβεία του κλάδου. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα πέντε τρόπαια σε μία μόνο χρονιά στα EGR Operator Awards 2023, που αποτελεί ακόμα μία παγκόσμια πρωτιά. Αυτή την περίοδο η εταιρεία υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο «Kaizen 2626» που αφορά την επέκταση σε 26 χώρες ως το 2026, από 14 που είναι σήμερα ενώ παράλληλα, σχεδιάζει προσλήψεις περίπου 1.000 εργαζομένων. Το 2024 αναμένεται να είναι χρονιά-ορόσημο για την Kaizen Gaming λόγω των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων που θα πραγματοποιηθούν μέσα στη χρονιά, όπως το Euro, τo Copa America και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που προσελκύουν μεγάλο στοιχηματικό ενδιαφέρον. Mάλιστα, θα πρέπει να αναφερθεί πως όπως ανακοίνωσε ο Γιώργος Δασκαλάκης, ιδρυτής και CEO της Kaizen Gaming, το Betano, θα είναι επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA Euro 2024, στο πλαίσιο αποκλειστικής συμφωνίας. Ειδικά για την Ελλάδα και την Κύπρο, επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα είναι η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται η Kaizen Gaming στις δύο χώρες. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της UEFA που συνεργάζεται με μία εταιρεία GameTech για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ενώ η Stoiximan αποτελεί το μοναδικό ελληνικό brand που έχει καταφέρει να συνδεθεί με το θεσμό. Κωτσόβολος: Ξεκινά η εποχή της ΔΕΗ To 2023 αποτέλεσε μια χρονιά-ορόσημο για την Κωτσόβολος, διότι η Currys plc ήρθε σε συμφωνία με τη ΔΕΗ για την εξαγορά της αλυσίδας ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών έναντι 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16. Το BusinessNews.gr ήταν το πρώτο που έγραψε για τις συζητήσεις μεταξύ των δύο εταιρειών, οι οποίες τελικά οδηγήθηκαν σε συμφωνία. Η Κωτσόβολος, που βρίσκεται σε διαρκή πορεία ανάπτυξης με τον CEO Γιάννη Βασιλάκο στο τιμόνι, είναι ένα πολύ δυνατό και αγαπημένο brand στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία διαθέτει 95 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores. Επιπλέον του εκτεταμένου δικτύου φυσικών καταστημάτων, η Κωτσόβολος διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πανελλαδικό δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές της αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις των συσκευών. Διαθέτει ένα πολυκαναλικό (omnichannel) δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημένο e-shop (kotsovolos.gr). Για το οικονομικό έτος 2022-2023, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου 2023, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 733 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 12,1%, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2021-2022. Η επίδοση αυτή σημαίνει πως η εταιρεία έχει κατορθώσει να υπερδιπλασιάσει τον τζίρο της σε σχέση με τα 342 εκατ. ευρώ της χρήσης 2012-2013. Αξίζει δε να επισημανθεί πως ακόμη και στα χρόνια της κρίσης της πανδημίας κατόρθωσε να ενισχύσει τις πωλήσεις της. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος έφτασαν τα 13,4 εκατ. ευρώ έναντι 13,3 εκατ. ευρώ το 2021-2022. Χάρη σε αυτές, η Κωτσόβολος ενίσχυσε για μία ακόμα χρονιά τα μερίδιά της στην ελληνική και την κυπριακή αγορά, συνεχίζοντας εντατικά τις επενδύσεις της όσον αφορά το δίκτυο καταστημάτων της, δαπανώντας γι’ αυτόν το σκοπό 6,5 εκατ. ευρώ. Για την τρέχουσα χρήση 2023/2024 αναμένεται να πραγματοποιηθούν επενδύσεις ύψους 19,4 εκατ. ευρώ, με τα 4,9 εκατ. εξ αυτών να αφορούν το δίκτυο καταστημάτων. Lamda Development: Υλοποιείται το «εθνικό όραμα» του Ελληνικού Το Ελληνικό είναι πολύ παραπάνω από ένα έργο αστικής ανάπλασης· είναι ένα εθνικό όραμα, σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου. H πορεία της μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στο Ελληνικό από τη Lamda Development. Στόχος της Lamda Development είναι η έξυπνη πόλη του Ελληνικού να αποτελέσει υπόδειγμα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Αξιοποιούνται τεχνολογίες όπως το Internet of Things (IoT), που μετατρέπουν όλα τα κτίρια και τις υποδομές σε έξυπνες, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των κατοίκων και συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση πόρων. Ταυτόχρονα, δίκτυα τελευταίας γενιάς, 5G και οπτικών ινών, θα προσφέρουν απρόσκοπτη συνδεσιμότητα υπερυψηλών ταχυτήτων. Κάθε εμπορική και οικιστική ανάπτυξη στη νέα πόλη του Ελληνικού θα είναι εξοπλισμένη με συστήματα που θα εξασφαλίζουν ενεργειακή αποδοτικότητα και μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Το πρώτο κτίριο που κατασκευάστηκε από τη Lamda Development στο Ελληνικό, το υπερσύγχρονο Κέντρο Φροντίδας για Άτομα με Αναπηρία, παραδόθηκε εντός χρονοδιαγράμματος στο Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, ενώ έχει ολοκληρωθεί η σκυροδέτηση για τη θεμελίωση του Riviera Tower, του πρώτου «πράσινου» οικιστικού ουρανοξύστη στη χώρα μας, το οποίο ακολούθησε τα πρότυπα μελετών και κατασκευών των ψηλότερων και πιο εντυπωσιακών κτιρίων στον κόσμο, όπως τα Petronas Towers και Burj Khalifa. Η νέα, σύγχρονη γειτονιά, η «Little Athens», θα διαθέτει περίπου 1.115 κατοικίες και 115 καταστήματα, κατά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης ανάπτυξης του έργου του Ελληνικού. Βάσει στοιχείων της Lamda, το μικτό κέρδος (gross profit) από τις νέες αυτές οικιστικές αναπτύξεις εκτιμάται σε 447 εκατ. ευρώ, το περιθώριο μικτού κέρδους (gross profit margin) σε 38%, η μέση τιμή πώλησης ανά τετραγωνικό μέτρο (τ.μ.) σε 7,6 χιλ. ευρώ και το μέσο κέρδος ανά τ.μ. σε 2,9 χιλ. ευρώ. Έχει προηγηθεί η πώληση των πρώτων πολυτελών οικιστικών αναπτύξεων (συνολικά 313 κατοικίες) που είναι σήμερα υπό κατασκευή (Riviera Tower) και υπό σχεδιασμό (Cove Villas και Cove Residences). Τα έσοδα από αυτές είναι 1,118 δισ. ευρώ, το μικτό κέρδος 422 εκατ. ευρώ, το περιθώριο μικτού κέρδους 38%, η μέση τιμή πώλησης ανά τ.μ. 12,3 χιλ. ευρώ και το μέσο κέρδος ανά τ.μ. 4,6 χιλ. ευρώ. Συνολικά, στην πρώτη φάση του Ελληνικού (μέχρι το 2026) θα κατασκευαστούν 1.543 κατοικίες συνολικής ακαθάριστης εμπορικής έκτασης (GSA) 244,2 χιλ. τ.μ. Τα συνολικά έσοδα θα διαμορφωθούν σε 2,289 δισ. ευρώ, το μικτό κέρδος σε 869 εκατ., το περιθώριο μικτού κέρδους 38%, ο μέσος όρος τιμής πώλησης ανά τ.μ. είναι 9,4 χιλ. ευρώ, και το μέσο μικτό κέρδος ανά τ.μ. 3,6 χιλ. ευρώ. Συνέχεια στη σελίδα 32 30 #31 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=