Η Ελευθερία Μαμιδάκη και ο Βασίλης Καλίτσης, CEOs και co-founders της Vimodji, μίλησαν στο Business News Magazine για την καινοτόμο πλατφόρμα του Vimodji, τη συνεργασία-ορόσημο με το Viber και άλλα σημαντικά brands, όπως επίσης και για τους στόχους και τις επιδιώξεις τους. Γράφει η Τίνα Αντωνάτου Πότε και πώς ξεκίνησε η Vimodji; Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει; Β. Καλλίτσης: H ιδέα για τη δημιουργία του Vimodji γεννήθηκε το φθινόπωρο του 2016. Ζώντας στις Ηνωμένες Πολιτείες, ως σκηνοθέτης, διαπίστωσα ότι οι χρήστες είχαν την ανάγκη να εκφραστούν με μικρής διάρκειας καλής ποιότητας βίντεο. Η ένωση δυνάμεων με την Ελευθερία Μαμιδάκη, τότε μηχανικό του MIT, με μεγάλη πείρα στον επιχειρηματικό τομέα, ήταν το έναυσμα, προκειμένου η ιδέα να εξελιχθεί σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο start-up, που δίνει τη δυνατότητα σε όλους μας να εκφραστούμε και να επικοινωνήσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο. Το Vimodji είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη και μέσα από τις επιλογές του Viber. Ο χρήστης, αφού εισέλθει σε μια επαφή του, πατάει το κουμπί Gif+ και επιλέγει τη φράουλα - το σήμα του Vimodji. Στη συνέχεια, μπορεί να αναζητήσει τα πιο δημοφιλή βίντεο της ημέρας ή το Vimodji που εκφράζει τη διάθεσή του και να το στείλει στους φίλους του. Το Vimodji είναι επίσης διαθέσιμο σε λογισμικό iOS (iMessage), Android και Huawei, όπως και στο web (www.vimodji.com). Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι σταθμοί στην ανάπτυξη της εταιρείας; Ε. Μαμιδάκη: Η συνεργασία με το Viber το 2019 ήταν ένα ορόσημο στην ιστορία του Vimodji. Σημαντική στιγμή ήταν, φυσικά, και οι πρώτες καμπάνιες για brands που κάναμε το καλοκαίρι του 2020, οπότε και ο αριθμός των χρηστών ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο. Ένα άλλο ορόσημο στην ανάπτυξη της εταιρείας σημειώθηκε το καλοκαίρι του 2022, όταν και ξεπεράσαμε τα 5 εκατ. χρήστες. Η είσοδος στο χώρο του κινηματογράφου με την προώθηση ταινιών το 2023 ήταν μια ακόμη σημαντική στιγμή, καθώς δείξαμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε brands που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς να έχουν μια νέα προσέγγιση στην επικοινωνία και τη διάδραση με το κοινό τους. Πρόσφατα η Vimodji ανακοίνωσε την επέκταση της χρήσης AI στην πλατφόρμα. Τι οφέλη συνεπάγεται αυτό τόσο για εσάς, όσο και για τους χρήστες; Ε.Μ.: Η πρόσφατη αναβάθμιση της πλατφόρμας και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) με την ενσωμάτωση νέων αλγορίθμων έχει ως στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών. Πλέον, οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα και γρήγορα τα video που αναζητούν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το engagement να είναι μεγαλύτερο, οι χρήστες μας να χρησιμοποιούν περισσότερο την πλατφόρμα και να στέλνουν μηνύματα που είναι πρωτότυπα και τους εκφράζουν απόλυτα. Μέσα σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα έχετε επιτύχει συνεργασίες με σημαντικά brands, χτίζοντας ένα ισχυρό πελατολόγιο. Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε, ποιο κατά την προσωπική σας εκτίμηση είναι το asset της εταιρείας; Β.Κ.: Η επικοινωνία με τη χρήση μικρής διάρκειας video από την πλατφόρμα μας επιτρέπει στα brands να δημιουργήσουν μια πιο «βαθιά» σχέση με τους καταναλωτές, η οποία βασίζεται περισσότερο στο συναίσθημα. Έχοντας συνεργαστεί με ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα (Aegean, Coca-Cola, Cosmote, Jack Daniels, Coffee Island και πολλά ακόμη), βλέπουμε ότι προσφέρουμε ένα Ελευθερία Μαμιδάκη - Βασίλης Καλίτσης Co-Founders & CEOs Vimodji «Προσφέρουμε ένα διαφορετικό μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές» διαφορετικό μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Το γεγονός ότι σε όλες τις καμπάνιες το ποσοστό ανταπόκρισης ήταν κατά πολύ μεγαλύτερο απ’ ό,τι σε άλλα μέσα επικοινωνίας έχει ως αποτέλεσμα πολλά brands να έχουν συμπεριλάβει πλέον το Vimodji ως ένα από τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η συνεργασία σας με το Viber; Αναμένουμε κάποιο upgrade; Β.Κ.: Το Vimodji αποτελεί έναν από τους τρεις κορυφαίους συνεργάτες του Viber παγκοσμίως, όσον αφορά στο engagement με τους χρήστες. Χρησιμοποιούμε όλο και περισσότερο τις δυνατότητες του Viber, όπως, για παράδειγμα, το Lenses και το επόμενο βήμα θα είναι η επέκταση της συνεργασίας μας και εκτός της Ελλάδας. Τι επιφυλάσσει η συνέχεια για τη Vimodji; Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα βήματα στο άμεσο μέλλον; Σκοπεύετε ενδεχομένως να διεκδικήσετε κάποια ακόμη χρηματοδότηση; Ε.Μ.: Προφανώς, θέλουμε να αυξήσουμε τους χρήστες μας, να διευρύνουμε τις συνεργασίες μας με εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους και να αποκτήσουμε παρουσία στο εξωτερικό. Οι πρώτες επαφές έχουν ήδη γίνει και μέσα στο 2024 θα «τρέξουμε» καμπάνιες και εκτός Ελλάδας. Β.Κ.: Όσον αφορά στη χρηματοδότηση, μέχρι στιγμής έχουμε συγκεντρώσει ένα ποσό άνω του 1,5 εκατ. ευρώ -κυρίως από angel investors- ενώ το γεγονός ότι αυξάνουμε διαρκώς τα έσοδά μας είναι κάτι που έχει γίνει αντιληπτό από funds, τα οποία έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους να συμμετάσχουν στην προσπάθειά μας για ταχύτερη ανάπτυξη. Πιθανότατα, θα κινηθούμε προς την κατεύθυνση ενός σημαντικού γύρου χρηματοδότησης, ωστόσο περισσότερα γι’ αυτό θα μπορούμε να πούμε σε μερικούς μήνες. Oι χρήστες μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα και γρήγορα τα video που αναζητούν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο 52 #31 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024 startupfocus
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=