Business News Magazine #32

Με μια πορεία που ξεπερνά τα 30 χρόνια, η επιχείρηση της οικογένειας Σεπετά έχει κατορθώσει να αποτελεί την πρώτη ελληνική εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και βασικό προμηθευτή των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. Μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση Με καταγωγή από την Ήπειρο, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε., η ελληνική οικογενειακή επιχείρηση του Πέτρου Σεπετά και της Ελένης Θεοχάρη, δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία εδώ και πάνω από 30 χρόνια στο χώρο του φυσικού μεταλλικού νερού και των αναψυκτικών, κατέχοντας πλέον ηγετική θέση. Τριάντα τρία χρόνια αργότερα, μπορεί να γίνει λόγος για ένα πραγματικό success story, δικαιώνοντας το όραμα, την αφοσίωση και το πείσμα της οικογένειας Σεπετά σε έναν (καλό) σκοπό, που βρίσκεται πίσω από τα δημοφιλή φυσικά μεταλλικά νερά Βίκος, Μιτσικέλι και Υάς, και τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Η εταιρεία αισθάνεται τις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας και τις τοποθετεί στο επίκεντρο κάθε ενέργειάς της – κάπως έτσι, απορροφά τις ανατιμήσεις που προκύπτουν από τον πληθωρισμό και μπαίνει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, σε κάθε σπίτι, σε κάθε ιδιαίτερη στιγμή, εξόρμηση και περίσταση, με σταθερό ρυθμό και για πάνω από τρεις δεκαετίες. Και συνεχίζει. Η δεύτερη γενιά της οικογένειας Σεπετά, τα αδέρφια Κωνσταντίνος, Ρηγίνος και Παύλος, συνεχίζει να επενδύει στην Ήπειρο, μιας και τα Ιωάννινα έχουν τις προδιαγραφές να γίνουν μια ανερχόμενη βιομηχανική περιοχή και η οικογενειακή τους δραστηριότητα επιτελεί σίγουρα έναν καθοριστικό ρόλο σ’ αυτήν τη θετική εξέλιξη του τόπου τους. Η επιτυχημένη πορεία 30 χρόνων Γυρνώντας πίσω το χρόνο, βρισκόμαστε στο 1992, χρονιά που σηματοδοτεί το ξεκίνημα της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., με τη λειτουργία του πρώτου εργοστασίου στην Περίβλεπτο Ιωαννίνων. Άλλη μία χρονιά-ορόσημο για την εταιρεία αποτελεί το 2014, όταν εισέρχεται δυναμικά στην αγορά των αναψυκτικών, λανσάροντας 8 διαφορετικές γεύσεις και δημιουργώντας παράλληλα μία νέα κατηγορία προϊόντων, τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Η εταιρεία που συμβαδίζει πάντα με τις τάσεις της αγοράς και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες, λανσάρει το 2017 τα αναψυκτικά Βίκος με στέβια, για να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό νέες επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Το 2021 λανσάρει τη Bίκος Cola Zero Sugar και το 2022 το Βίκος Pink Grapefruit, κερδίζοντας μερίδιο στην αγορά και στην καρδιά των καταναλωτών, με ένα mixer υψηλής ποιότητας και εξαιρετικής γεύσης, που ολοκληρώνει ιδανικά τα κοκτέιλ. Οικογενειακή επιχείρηση με προδιαγραφές πολυεθνικής Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. αποτελεί την πρώτη ελληνική εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και βασικό προμηθευτή των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Με την τεχνολογία στον πλευρό της, η εταιρεία συναγωνίζεται τις μεγαλύτερες πολυεθνικές, χάρη στην ευελιξία που παρουσιάζει σε παραγωγή και εφοδιαστική αλυσίδα. H εμπορική της πολιτική και η στρατηγική ενεργειών που επέλεξε συνέβαλαν στην αύξηση της διανομής των προϊόντων της, φτάνοντας σε κάθε γωνιά της χώρας. Ενίσχυσε παράλληλα το μερίδιό της στον κλάδο της εστίασης και φιλοξενίας, που σημειώνει μεγάλη ανάπτυξη λόγω και της ελληνικής τουριστικής δραστηριότητας. Να σημειωθεί ότι αποτελεί και τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον κλάδο, όπου οι πωλήσεις θα πλησιάσουν τα 120 εκατομμύρια ευρώ. Η χρήση υψηλής τεχνολογίας εξασφαλίζει την καλύτερη ποιότητα στα προϊόντα της, τη βέλτιστη λειτουργία των γραμμών παραγωγής, τη βελτίωση της διανομής, την ενδυνάμωση των εργαζομένων με νέα εργαλεία για καλύτερη αποδοτικότητα, τη μείωση σπατάλης των πόρων και την αύξηση της παραγωγικότητας. Επενδύει σε έξυπνα συστήματα μέτρησης και αξιοποίησης της ενέργειας στις εγκαταστάσεις της και σε αντικατάσταση μηχανημάτων, μειώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο τις ενεργειακές της ανάγκες. Εξάλλου, η εμφιάλωση του νερού στις εγκαταστάσεις της εταιρείας γίνεται ήδη με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα. Το 2022 πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 22 εκατομμυρίων ευρώ και καλλιεργεί το έδαφος για τα επόμενα μεγάλα βήματα της: την επένδυση στη βιωσιμότητα, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, σε νέα προϊόντα και σε πλήρως ανακυκλώσιμες συσκευασίες, με στόχο να περιοριστεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στην Έρευνα & Ανάπτυξη (R&D) όπως και στις υποδομές και στην αναβάθμιση της λειτουργίας της. Έτσι και τη χρονιά που διανύουμε, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Α.Ε. θα είναι συνεπής στην ίδια επενδυτική λογική που διατηρεί από την ημέρα της σύστασής της. «Ο Β-οίκος της ζωής μας», η δέσμευση για μια ισορροπημένη ζωή Αυτό που κάνει τη δράση της εταιρείας να ξεχωρίζει, πέρα από τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, είναι η προσφορά προς την κοινωνία στο σύνολό της - δίνοντας έμφαση στην Ήπειρο, χωρίς όμως να περιορίζεται εκεί, σημειώνοντας τη συμβολή της σε πανελλαδική βάση σε κάθε τομέα που χρειάζεται τη στήριξή της. Με γνώμονα ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη συνδέεται άμεσα με την περιβαλλοντική και την κοινωνική ευημερία, η εταιρεία επενδύει στο πρόγραμμα «ο Β-οίκος της ζωής μας», που αποτελεί την κινητήρια δύναμη και ένα σπουδαίο όραμα για μια ισορροπημένη συμβίωση. Έτσι, δραστηριοποιείται στον τομέα του αθλητισμού, του πολιτισμού, του περιβάλλοντος και συμβάλλει έμπρακτα σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τον άνθρωπο και τον εθελοντισμό. Αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της δράσης της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Α.Ε. αποτελεί η εθελοντική αιμοδοσία που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της δύο φορές το χρόνο, καθώς «όσο φυσικό είναι να πίνεις νερό, τόσο φυσικό είναι να δίνεις αίμα». Η εταιρεία εμπνέει την τοπική κοινωνία καθώς και τους εργαζομένους στα Ιωάννινα να συμβάλουν σ’ αυτόν τον πολύ καλό σκοπό. Με την Ήπειρο σταθερά στο επίκεντρο, στηρίζει διαχρονικά το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών, τοπικές αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις και μέσω της HOPEgenesis έχει βοηθήσει να έρθουν στον κόσμο δύο μωρά, συμβάλλοντας στη μείωση της υπογεννητικότητας στην περιφέρεια της Ηπείρου. Μία μεγάλη οικογένεια με (σχεδόν) 500 μέλη Μία οικογένεια, μία ομάδα, μία ανθρωποκεντρική εταιρεία που επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό και στοχεύει στην ενίσχυση αυτής της «οικογενειακής ομάδας» με άτομα που έχουν φιλοδοξίες και όραμα, μοιράζονται τις ίδιες αξίες και σκοπεύουν να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στην εταιρεία με την τεχνογνωσία και το μεράκι τους. Αυτό που κάνει τη δράση της εταιρείας να ξεχωρίζει, πέρα από τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, είναι η προσφορά προς την κοινωνία στο σύνολό της businessfocus 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024 #32

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=