Business News Magazine #34

businesssports θα είναι Γάλλοι πολίτες και οι υπόλοιποι θα είναι τουρίστες από ολόκληρο τον κόσμο. Εκτιμάται, επίσης, ότι θα δαπανηθούν 2,6 δισ. ευρώ από τους τουρίστες που θα επισκεφθούν την πόλη κατά τη διεξαγωγή των Αγώνων, ανεξάρτητα από το αν θα παρακολουθήσουν ή όχι τα διάφορα αθλήματα. Η χρηματοδότηση των Ολυμπιακών Αγώνων ανέρχεται στα 10 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 7 δισ. ευρώ προέρχονται από ιδιώτες και αφορούν δικαιώματα ΜΜΕ, χορηγίες και εισιτήρια, καθώς και ιδιωτικές επενδύσεις σε μακροπρόθεσμα έργα υποδομής. Στην ιδιωτική χρηματοδότηση περιλαμβάνεται και η συνεισφορά της ΔΟΕ ύψους 1,7 δισ. δολαρίων που αφορά μετρητά και παροχή υπηρεσιών. Η δημόσια χρηματοδότηση ανέρχεται στα 3 δισ. ευρώ και αφορά έργα που θα καλύψουν μακροπρόθεσμες ανάγκες των τοπικών κοινωνιών. Σύμφωνα με το ενδιάμεσο σενάριο της έκθεσης, για κάθε ευρώ που δαπανάται από τη δημόσια χρηματοδότηση αναμένεται οικονομικό όφελος ύψους 3 ευρώ. Το 80% από τις δημόσιες επενδύσεις πηγαίνει στο Σεν Σαν Ντενί, ένα από τα νεότερα και πιο μειονεκτούντα διαμερίσματα στη Γαλλία. Μόνο το Ολυμπιακό Χωριό που βρίσκεται στο Σεν Σαν Ντενί, θα προσφέρει 2.800 κατοικίες και δύο νέα σχολεία, που θα ενισχύσουν την περιοχή και θα ωφελήσουν 6.000 κατοίκους. Η βιωσιμότητα και η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην πρώτη γραμμή της διοργάνωσης «Ως οι πρώτοι Ολυμπιακοί Αγώνες που ευθυγραμμίζονται με την Ολυμπιακή Ατζέντα 2020, το Παρίσι 2024 αποδεικνύει ότι οι Αγώνες μπορούν να αποφέρουν σημαντικά οικονομικά οφέλη στους οικοδεσπότες τους και να οργανωθούν με κοινωνική και περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Είναι Αγώνες που πραγματικά προσαρμόζονται στις ανάγκες του οικοδεσπότη τους και στις εποχές που ζούμε, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή κληρονομιά πολύ πριν από την Τελετή Έναρξης και αρκετά μετά το τέλος τους», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής των Ολυμπιακών Αγώνων, Κριστόφ Ντουμπί. Σύμφωνα με την Ολυμπιακή Ατζέντα 2020, τον «στρατηγικό χάρτη» της ΔΟΕ, οι Ολυμπιακοί Αγώνες οφείλουν να διοργανώνονται με κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική υπευθυνότητα, για να αποφέρουν οφέλη στον τοπικό πληθυσμό πολύ πριν από την Τελετή Έναρξης. Αυτό συνεπάγεται 50% μείωση των εκπομπών άνθρακα σε σύγκριση με τους προηγούμενους Αγώνες και την εφαρμογή της στρατηγικής «το λιγότερο είναι περισσότερο». Η φιλοδοξία των διοργανωτών των Αγώνων στο Παρίσι ήταν, επίσης, να δημιουργήσουν οικονομικές ευκαιρίες για όλους, ενισχύοντας την τοπική απασχόληση και την επιχειρηματικότητα και βοηθώντας τους ανθρώπους να αναπτύξουν νέες δεξιότητες. «Εμείς στο Παρίσι 2024 θέλουμε να δείξουμε ότι είναι δυνατό να έχουμε ένα νέο μοντέλο για τη διοργάνωση των Αγώνων, ώστε να είναι ταυτόχρονα θεαματικοί αλλά και με υπευθυνότητα», δήλωσε ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Παρίσι 2024, Τόνι Εστανγκέ. Η COJOP2024 και η Αρχή Παράδοσης Ολυμπιακών Αγώνων (SOLIDEO) έχουν υλοποιήσει έναν μεγάλο αριθμό πρωτοβουλιών για να διασφαλίσουν ότι τα 5 δισ. ευρώ των συμβάσεων ωφελούν ολόκληρο τον οικονομικό ιστό και όλες τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα τις πολύ μικρές. Χάρη στην προσέγγιση για ανταγωνιστικότητα χωρίς αποκλεισμούς, δημιούργησαν συγκεκριμένες πλατφόρμες που αναδεικνύουν τις μικρές επιχειρήσεις και τις επιχειρήσεις της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ESS) για να εξασφαλίσουν προσφορές. Περίπου το 78% των προμηθευτών των Αγώνων είναι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, με περισσότερες από 500 τοπικές επιχειρήσεις να προέρχονται από την ESS. Οι διοργανωτές έχουν επίσης χρησιμοποιήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες ως μια ευκαιρία για να αναβαθμίσουν το προφίλ των τοπικών εταιρειών παγκοσμίως, με το 90% των παρόχων υπηρεσιών της Οργανωτικής Επιτροπής να είναι Γάλλοι. Σχεδόν 181.000 άτομα είτε εργάζονται είτε ετοιμάζονται να εργαστούν σε θέσεις που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τις οποίες οι διοργανωτές στοχεύουν να διατηρήσουν, κατόπιν, μετατρέποντας τες σε μόνιμες και χωρίς αποκλεισμούς θέσεις απασχόλησης. Τα χρηματοοικονομικά brands που επωφελούνται από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού Ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, ενδιαφέρον έχει και μια αναφορά στους οργανισμούς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που αξιοποιούν την ευκαιρία για χορηγίες στο πιο σημαντικό αθλητικό γεγονός της χρονιάς. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία ώστε τα brands να προβάλλονται, είτε μέσα από το Αποκλειστικό Πρόγραμμα Ολυμπιακών Συνεργατών, που αφορά μεγάλες χορηγίες, για παράδειγμα τα εισιτήρια για τις πιο δημοφιλείς αναμετρήσεις, είτε μέσα από μικρότερες χορηγίες για κάποιον συγκεκριμένο αθλητή. Σύμφωνα με έρευνα της Εταιρείας Συμβούλων Brand BAV Group, οι επίσημοι συνεργάτες-χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων χρησιμοποιούν λέξεις που είναι συνυφασμένες με ολυμπιακά χαρακτηριστικά, όπως «τολμηρός», «ισχυρός» και «αυθεντικός» κατά 117% περισσότερο. Παρατηρείται, επίσης, μια αύξηση 49% που σχετίζεται με την αφοσίωση προς τα συγκεκριμένα brands, 39% μεγαλύτερη συνάφεια και 54% μεγαλύτερη διαφοροποίηση έναντι των ανταγωνιστών τους. Δύο εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που αξιοποιούν την ευκαιρία να προβληθούν μέσω των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, είναι η Allianz και η Visa, δύο μακροχρόνιοι συνεργάτες των παιχνιδιών. Η ασφαλιστική εταιρεία Allianz δαπανά περίπου 77,5 εκατ. λίρες Αγγλίας κάθε χρόνο για να εξασφαλίσει την πρώτη θέση, καθώς βλέπει τα παιχνίδια ως έναν «μοναδικό τρόπο προσέγγισης νέου κοινού», που τη βοηθούν να εντείνει τις προσπάθειές της για να επεκτείνει την παρουσία της στην καταναλωτική αγορά, ανέφερε η Καρολίν Ριτς, επικεφαλής Μάρκετινγκ της Allianz Holdings. Η Visa είναι ο επίσημος παγκόσμιος συνεργάτης τεχνολογίας πληρωμών των Ολυμπιακών Αγώνων από το 1986 και χορηγός των Παραολυμπιακών Αγώνων από το 2002. Μέσω της χορηγίας της προβάλλει αξίες όπως η δικαιοσύνη, η αποδοχή στη διαφορετικότητα και η συμπερίληψη, και δεσμεύεται για την οικοδόμηση ενός κόσμου χωρίς αποκλεισμούς μέσω του αθλητισμού. Ο Φρανκ Κούπερ, επικεφαλής Μάρκετινγκ για τη Visa, ανέφερε: «Ως παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές, πρέπει να συνεργαστούμε με ηγέτες επιχειρήσεων, αθλητές, καλλιτέχνες, μουσικούς και δημιουργούς που δεν είναι απλώς καλοί στην τέχνη τους, αλλά ευθυγραμμίζονται με τις αξίες μας», τονίζοντας ότι όταν εξετάζεται το ενδεχόμενο χορηγιών, προσβλέπουν συνήθως σε οργανισμούς που πρεσβεύουν ισχυρές αξίες και στηρίζουν τους συνανθρώπους που το χρειάζονται. Μόλις δύο μήνες πριν από τους αγώνες, η Lloyds Banking Group ανακοίνωσε τη χορηγία του τίτλου για την ομάδα ποδηλασίας της Μεγάλης Βρετανίας. Η χορηγία θα έχει ως αποτέλεσμα να μπει το λογότυπο της τράπεζας στο σετ εργαλείων της ομάδας και να της δώσει πρόσβαση στο ανανεωμένο πρόγραμμα εκδηλώσεων «British Cycling». Ο Τζέιν Όπερμαν, διευθύνων σύμβουλος της Lloyds Bank για τις σχέσεις με τους καταναλωτές, είπε ότι οι κοινές αξίες και η ευρεία εμβέλεια του αθλήματος είναι οι στρατηγικοί οδηγοί πίσω από τη χορηγία, ενώ ανέφερε: «Βάζοντας τους τροχούς σε κίνηση, στοχεύουμε να προσφέρουμε περισσότερα στην ανάπτυξη νέων συναρπαστικών δραστηριοτήτων για τους ανθρώπους». Η συμφωνία αυτή θα οδηγήσει και στη συνεργασία διαφορετικών brands, με στόχο να υποστηρίξουν άτομα όλων των ηλικιών και όλων των ικανοτήτων να ασχοληθούν με την ποδηλασία, προάγοντας ταυτόχρονα την εικόνα μιας πιο υγιούς και χωρίς αποκλεισμούς ευημερούσας Βρετανίας. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού αναμένεται να συγκεντρώσουν περισσότερα από 1,24 δισ. ευρώ σε χορηγίες και έχουν ήδη εξασφαλίσει το 99% του στόχου τους, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ετιέν Τομπουά και οργανισμούς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, χορηγίες οι οποίες θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στον προϋπολογισμό των αγώνων. O αριθμός των εισιτηρίων προς πώληση είναι μεταξύ 12,4 - 14 εκατομμυρίων, ενώ θα πρέπει να βρεθεί αγοραστικό κοινό για τουλάχιστον 77% των εισιτηρίων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και για τουλάχιστον 62% των εισιτηρίων για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες C M Y CM MY CY CMY K 48 #34 ΙΟΥΛΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=