Business News Magazine #34

Η αντίδραση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών Το 2023 πουλήθηκαν στην Ευρώπη περίπου 300.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, ενώ το 2021 είχαν πουληθεί 150.000, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Rhodium Group. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Hyundai, το VW Group και η Renault δηλώνουν ότι θα παίξουν με τις δυνάμεις τους, για να υπερασπιστούν το μερίδιο αγοράς τους, αλλά ζητούν ίσους όρους ανταγωνισμού, καθώς η Ε.Ε. ετοιμάζεται να αποφασίσει για τους νέους δασμούς. Η Renault ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει το νέο μικρό EV Renault 5 για λιγότερο από 25.000 ευρώ και πως έχει μειώσει σημαντικά το χρόνο ανάπτυξης και κατασκευής του αυτοκινήτου. Ο Όμιλος Volkswagen, εν τω μεταξύ, προτρέπει τις ευρωπαϊκές αρχές να εγκαταστήσουν ένα ρυθμιστικό πλαίσιο τα επόμενα χρόνια, για να διασφαλιστεί η επιβίωση των γερμανικών και άλλων εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών. «Διαφορετικά, η VW δεν θα είναι σε ισότιμη βάση για να ανταγωνιστεί ρεαλιστικά τους Κινέζους στο κόστος», δήλωσε ο Thomas Schmall, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW που είναι υπεύθυνος για την τεχνολογία, στην εκδήλωση του Reuters. «Χρειαζόμαστε ένα είδος γενικού σχεδίου. Το παράθυρο κλείνει. Έχουμε δύο με τρία χρόνια. Εάν δεν το κάνουμε, θα είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσουμε ως γερμανική βιομηχανία», τόνισε. Μια λύση είναι οι συνεργασίες. Ήδη, η Stellantis έχει συνεργαστεί με την κινεζική Leapmotor, για να πουλήσει και ενδεχομένως να κατασκευάσει φθηνά κινεζικά ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Επίσης, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να μειώσουν το κόστος εξέλιξης και κατασκευής των νέων μοντέλων. Η Renault θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 40% έως το 2027 και να μειώσει το χρόνο παραγωγής κατά ένα τρίτο. Ταυτόχρονα, στόχος είναι επίσης να είναι κερδοφόρα μακροπρόθεσμα, αναφέρει το Automotive News Europe. Τα πρόσφατα στοιχεία κατέδειξαν απότομες αυξήσεις στις εξαγωγές τόσο σε αυτήν την περιοχή όσο και στη Λατινική Αμερική, αγορές όπου οι Κινέζοι κατασκευαστές EV έχουν επεκτείνει τις δραστηριότητές τους Το 2023 πουλήθηκαν στην Ευρώπη περίπου 300.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, ενώ το 2021 είχαν πουληθεί 150.000 51 ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 #34

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=