Business News Magazine #35

Οι καταναλωτές που αισθάνονται αισιόδοξοι απέδωσαν τα συναισθήματά τους στη σταθεροποίηση του πληθωρισμού, ενώ όσοι δήλωσαν απαισιόδοξοι θεωρούν ότι τα προβλήματά τους οφείλονται στις συνεχιζόμενες διεθνείς συγκρούσεις και στις προκλήσεις, καθώς και στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή. Γράφει η Βενετία Σακελλαρίου Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, η αισιοδοξία των καταναλωτών στην Ευρώπη φαίνεται ότι αυξήθηκε ελαφρά σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο του έτους, που δήλωναν απλώς επιφυλακτικοί και παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι εξακολουθούν ακόμα να αναφέρουν ότι γενικά έχουν ανάμικτα συναισθήματα σχετικά με την οικονομία. Τα αποτελέσματα έδειξαν, επίσης, ότι το μεγαλύτερο μέρος των νεότερων σε ηλικία καταναλωτών επιθυμεί ή σχεδιάζει να ξοδέψει αφειδώς σε οτιδήποτε, προκειμένου να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του, ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές ανέφεραν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο να ξοδέψουν χρήματα σε ταξίδια ή σε εστιατόρια. Κατά το μεγαλύτερο διάστημα του περασμένου έτους, οι καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη δήλωναν, γενικά, ότι εξακολουθούν να ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για να αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες σε σύγκριση με το παρελθόν. Αυτά τα στοιχεία μαζί δείχνουν ότι οι πολίτες πιθανώς έχουν προσαρμοστεί στις συνθήκες που έχει δημιουργήσει ο υψηλός πληθωρισμός, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι αγοραστικές τους συμπεριφορές Έρευνα της McKinsey & Company Η αισιοδοξία επιστρέφει στους Ευρωπαίους καταναλωτές ότι αισθάνονται αισιόδοξοι απέδωσαν τα συναισθήματά τους στη σταθεροποίηση των ρυθμών πληθωρισμού, ενώ οι καταναλωτές που αισθάνονται απαισιόδοξοι για την οικονομία θεωρούν ότι τα δεινά τους οφείλονται στις συνεχιζόμενες διεθνείς συγκρούσεις και στις προκλήσεις, καθώς και στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή. Παρά τις μικρές αυτές διακυμάνσεις, οι περισσότεροι καταναλωτές στην Ευρώπη ανέφεραν γενικά ότι έχουν ανάμικτα συναισθήματα για την οικονομία. Οι καταναλωτές στη Γερμανία και στην Ιταλία businessfiles τείνουν, προς το παρόν, να είναι σταθεροποιημένες. Το ποσοστό των Ευρωπαίων καταναλωτών που ανέφεραν ότι αισθάνονται αισιόδοξοι αυξήθηκε ελαφρά για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, ενώ το ποσοστό των καταναλωτών που δήλωσαν πιο απαισιόδοξοι μειώθηκε ελαφρά μόνο κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτές οι μικρές αλλαγές αντικατοπτρίζουν και τα οικονομικά δεδομένα που ισχύουν στην Ευρωζώνη, τα οποία ευθυγραμμίζονται με το χρονοδιάγραμμα της έρευνας. Οι καταναλωτές που ανέφεραν 40 #35 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=