thelist Ο John Donahoe, CEO της Nike από τον Ιανουάριο του 2020, θεωρείται ότι καθοδήγησε τον κολοσσό των αθλητικών ειδών κατά τη διάρκεια της κρίσης λόγω Covid με την αναβάθμιση των πωλήσεων απευθείας στους καταναλωτές. Ωστόσο, οι αναλυτές επισημαίνουν την έλλειψη νέων, καινοτόμων προϊόντων τα σχεδόν πέντε χρόνια που βρισκόταν στο τιμόνι της εταιρείας. Ο πρώην πρόεδρος της Nike, Elliott Hill, πρόκειται να αναλάβει τη θέση, ο οποίος αποσύρθηκε το 2020 μετά από τριάντα δύο χρόνια στην εταιρεία. Σε ανακοίνωσή της, η Nike είπε ότι ο John Donahoe θα συνταξιοδοτηθεί, παραμένοντας σε συμβουλευτικό ρόλο μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους, για να «διασφαλίσει μια ομαλή μετάβαση». Ο Donahoe ήταν υπεύθυνος για την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της Nike, καθώς και για την αύξηση των πωλήσεων απευθείας προς τους πελάτες. Εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας το 2014, προτού αναλάβει το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου, το 2020. Η θητεία του ήταν προκλητική με τεράστιες αλλαγές στο τοπίο του λιανικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και τα επόμενα χρόνια που ο πληθωρισμός εκτινάχθηκε. Η εταιρεία υποδημάτων έχει, επίσης, αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό από τους νεότερους ανταγωνιστές, τους οποίους ορισμένοι αναλυτές έχουν περιγράψει ως πιο καινοτόμους. Το 2022, ο Stephen Scherr προσλήφθηκε ως διευθύνων σύμβουλος της Hertz Car Rental. Το 2022, η συνολική αποζημίωση του Scherr από τη Hertz ήταν εκατόν ογδόντα δύο εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τον τον τρίτο υψηλότερα αμειβόμενο CEO στις ΗΠΑ εκείνη τη χρονιά. Ο Stephen Scherr, ο οποίος έφυγε από τη Hertz τον Μάρτιο, οδήγησε την εταιρεία στην «άστοχη κίνηση» προς τα ηλεκτρικά οχήματα (Evs). Η Hertz χρειάστηκε να πουλήσει περίπου είκοσι χιλιάδες ηλεκυρικά οχήματα, αφού το υψηλό κόστος επισκευής και η χαμηλή ζήτηση πελατών καταδίκασαν την πρωτοβουλία. Ο Scherr ηγήθηκε της Hertz για λίγο περισσότερο από δύο χρόνια, αφού πέρασε σχεδόν τρεις δεκαετίες στην Goldman Sachs. Η παραίτησή του έρχεται, καθώς η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων αγωνίζεται με το υψηλότερο κόστος επισκευής και τη χαμηλή ζήτηση για ενοικιάσεις ηλεκτρικών οχημάτων. Τον Ιανουάριο, η Hertz ανακοίνωσε ότι είχε λάβει τη «στρατηγική απόφαση» να πουλήσει περίπου είκοσι χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα από τον στόλο της στις ΗΠΑ ή περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων της και να επενδύσει αντ’ αυτού σε αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο. Η κυβέρνηση Μπάιντεν είχε προηγουμένως επαινέσει τη Hertz για την επένδυσή της σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς ο πρόεδρος έδωσε μια ώθηση γενικά προς τον τομέα των ηλεκτρικών μεταφορών ως μέρος της ατζέντας του για το κλίμα. Τον περασμένο μήνα, η Hertz ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη τριμηνιαία της απώλεια από το 2020 μετά την απόφασή της να απομακρυνθεί από τα ηλεκτρικά οχήματα. John Donahoe Nike Stephen Scherr Hertz 12 #36 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=