Business News Magazine #36

thelist Ο διευθύνων σύμβουλος της Polestar, ο Thomas Ingenlath, παραιτήθηκε και αποχώρησε από την εταιρεία στις 30 Σεπτεμβρίου, με τον Michael Lohscheller, πρώην CEO της Opel, να παίρνει τη θέση του από την 1η Οκτωβρίου. Η κίνηση αυτή έρχεται, καθώς η Polestar δυσκολεύεται να διατηρήσει τα οικονομικά της εν μέσω μιας ευρύτερης επιβράδυνσης της αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων (EVs). Έχει περάσει από αρκετούς γύρους απολύσεων και πρόσφατα είδε τη Volvo να μειώνει δραστικά το μερίδιό της στην εταιρεία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Polestar Thomas Ingenlath βρίσκεται στο τιμόνι από την ίδρυση της Polestar το 2017. «Είμαι πολύ περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί τα τελευταία επτά χρόνια», δήλωσε ο Ingenlath, προσθέτοντας: «Είχαμε το όραμα μιας ηλεκτρικής μάρκας premium που βάζει την απόδοση και τη σχεδίαση στον πυρήνα της. Και τα καταφέραμε, το όνειρο έγινε πραγματικότητα». Πριν από την ένταξή του στην Polestar, η εμπειρία του Ingenlath αφορούσε κυρίως το σχεδιασμό. Υπηρέτησε ως επικεφαλής σχεδιαστής εξωτερικού χώρου για τη Volkswagen, πριν διοριστεί επικεφαλής σχεδιαστής στη Skoda, το 2000. Το 2006, προήχθη σε διευθυντή σχεδιασμού στο Κέντρο Σχεδιασμού της Volkswagen στο Πότσνταμ. Το 2012, μετακόμισε στη Volvo ως επικεφαλής σχεδιασμού και το 2017 έγινε CEO της θυγατρικής Polestar. Στις πρώτες δηλώσεις του, αφότου η Stellantis NV επιβεβαίωσε ότι είχε αρχίσει να αναζητά τον διάδοχό του, ο CEO Carlos Tavares έδειξε ότι είναι ανοιχτός να αποχωρήσει από την αυτοκινητοβιομηχανία σε περίπου ένα χρόνο. Το να φύγει, όταν λήξει το συμβόλαιό του στις αρχές του 2026, είναι «μία επιλογή», είπε ο Tavares σε πρόσφατη συνέντευξή του. Όταν ρωτήθηκε αν μπορεί να παραιτηθεί πριν από τότε, απάντησε: «Υπέγραψα συμβόλαιο». Ο Tavares βρίσκεται υπό πίεση εν μέσω της πτώσης των πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, της καθυστερημένης εισαγωγής νέων μοντέλων στην Ευρώπη και της απειλής απεργιών εργατικών συνδικάτων στις ΗΠΑ και την Ιταλία. Οι οπισθοδρομήσεις συνέπεσαν με μια ευρύτερη επιβράδυνση του κλάδου στη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα, με αποκορύφωμα την περικοπή των προβλέψεων για τα κέρδη της Stellantis. Η Stellantis δήλωσε ότι έχει ξεκινήσει την αναζήτηση ενός υποψηφίου για να διαδεχθεί τον CEO Carlos Tavares, του οποίου η σύμβαση πρόκειται να λήξει το 2026. Η αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο, πρόσθεσε ότι υπάρχει ακόμη η πιθανότητα ο Tavares να παραμείνει περισσότερο. Ο Tavares δέχτηκε πιέσεις για να διορθώσει τις «δύσκολες» δραστηριότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Βόρεια Αμερική, με πτώση ρεκόρ στις πωλήσεις και τα κέρδη που έχουν οδηγήσει την τιμή της μετοχής της εταιρείας σε πτώση. Ο ίδιος αναδείχθηκε κορυφαίο «αφεντικό»σσ το 2021 και έχει συμμετάσχει σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Renault και η Nissan. Carlos Tavares Stellantis Thomas Ingenlath Polestar C M Y CM MY CY CMY K 14 #36 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=