Business News Magazine #36

και η μακρόχρονη πείρα της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας δίνουν τη δυνατότητα προσαρμογής των προϊόντων μας στις ειδικές ανάγκες φιλοξενίας του εκάστοτε ξενοδοχείου. Θεωρώ σημαντικές τις επιτυχίες μας στον συγκεκριμένο τομέα, τόσο με τη διάθεση της οικιακής συλλογής μας στα ξενοδοχεία, όσο για την έμπνευση που αντλούμε από αυτά, προκειμένου να δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Είστε μια οικογενειακή επιχείρηση με μεγέθη και δομές πολυεθνικής. Πόσο δύσκολο είναι να συγκεραστούν αυτές οι δύο παράμετροι; Θα έλεγα ότι είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση με μεγέθη και δομές μιας μεγάλης βιομηχανίας, δεδομένου ότι η κουλτούρα μας απέχει αρκετά από αυτήν μιας πολυεθνικής δύναμης. Στην καθημερινή λειτουργία μας επιδρούν δύο φαινομενικά αντίρροπες δυνάμεις, οι οποίες όμως αλληλοσυμπληρώνονται: από τη μία πλευρά είναι η εξωστρέφεια της έρευνας και της καινοτομίας, που μας οδηγούν σε νέους δρόμους ανάπτυξης, και από την άλλη η προσήλωσή μας στις αρχές και τις πεποιθήσεις που διέπουν τη φιλοσοφία της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας από την ίδρυσή της έως σήμερα. Ο συγκερασμός είναι εύκολος από τη στιγμή που και οι άνθρωποί μας είναι συντονισμένοι σε έναν κοινό στόχο επιτυχίας. Αυτό που επίσης μας εμπνέει και μας καθοδηγεί, είναι οι σταθερές προτεραιότητές μας: ο Άνθρωπος, η Τεχνολογία και το Περιβάλλον. Όταν αυτά έχουν ως κοινό παρονομαστή το μέτρο, τότε δεν υπάρχει κανένα περιθώριο σύγκρουσης. Σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης για την εταιρεία είναι οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, για τις οποίες έχουν επενδυθεί παραπάνω από 30 εκατ. ευρώ. Ποιο είναι ακριβώς το πλεονέκτημα που σας προσφέρει αυτό το εργοστάσιο; Ο σύγχρονος μηχανολογικός εξοπλισμός αποτελεί για εμάς κυρίαρχο συστατικό της ανάπτυξης και κατασκευής ποιοτικών προϊόντων ύπνου. Η επένδυση σε υψηλής ποιότητας τεχνολογίες και διαδικασίες σημαίνει ταυτόχρονα διάθεση προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, που υποστηρίζουν τον καλό ύπνο και κατ’ επέκταση μια καλύτερη ζωή. Επενδύουμε διαρκώς σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης, όπως η κατάρτιση των ανθρώπων μας, η έρευνα και η καθημερινή βελτιστοποίηση της παραγωγής. Από την άποψη του όγκου και της ποικιλίας, σήμερα παράγουμε περισσότερους από 1.500 κωδικούς, οι οποίοι μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με τουλάχιστον 150.000 πιθανούς τρόπους. Επίσης, επενδύουμε συστηματικά στη βιώσιμη ανάπτυξη, και είναι χαρακτηριστικό ότι το 2024 αφενός μεν αποκτήσαμε τη διεθνή πιστοποίηση ISO 14001 για βλέμμα στραμμένο προς την κατεύθυνση ενός ασφαλούς λιμανιού. Θεωρείτε πως οι business leaders στη σύγχρονη εποχή θα πρέπει να έχουν διαφορετικές δεξιότητες από εκείνες που έφερναν αποτελέσματα στο παρελθόν; Πιστεύω πως υπάρχουν δεξιότητες διαχρονικές, όπως και δεξιότητες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα κάθε εποχής. Στη βάση τους όμως οι ικανότητες της καλής ηγεσίας έχουν τους κοινούς παρονομαστές που προσδιορίζουν την έννοια του ευ επιχειρείν: την τόλμη και τον οραματισμό, την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ακεραιότητα, το σεβασμό προς τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον και τη διαρκή προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο. Πώς σας αρέσει να περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας; Νομίζω ότι από τον πατέρα μου και το θείο μου κληρονόμησα το ανήσυχο πνεύμα του «εξερευνητή», που στον περιβαλλοντική διαχείριση, αφετέρου δε τοποθετήθηκαν φωτοβολταϊκά συστήματα στις οροφές των κτιρίων, που διασφαλίζουν την κάλυψη της ενεργειακής επάρκειας των δραστηριοτήτων μας. Τέλος, είμαστε περήφανοι για την πιστοποίηση των προϊόντων μας με Oeco-Tex Standard® 100, που διασφαλίζει την υγιεινή και ασφάλεια χρήσης των προϊόντων, ενώ πιστοποιεί ότι τα προϊόντα είναι ασφαλή για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Ποια είναι η δική σας προσωπική φιλοσοφία για το επιχειρείν και το management; Θα μπορούσε να συνοψιστεί σε μια φράση; Πολύ συνοπτικά θα απαντήσω ότι η δική μου φιλοσοφία βασίζεται στο να υπηρετείς με συνέπεια την τέχνη της προσαρμοστικότητας στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, ως ένας καπετάνιος: να επιχειρείς με την καρδιά διατηρώντας το όραμα, το μυαλό προετοιμασμένο για τις ξαφνικές αλλαγές του καιρού και το ελεύθερο χρόνο του, όταν δεν γεμίζει την μπαταρία του μυαλού του, σκέφτεται από ποιο δρόμο θα οδηγήσει τη δουλειά του στην επόμενη καινοτομία και την επόμενη επιτυχία. Ποιο είναι το πλάνο της εταιρείας για το άμεσο μέλλον; Υπάρχουν κάποιες προγραμματισμένες νέες κινήσεις; Το πλάνο μας περιλαμβάνει 4 πυλώνες αναφορικά με την ανάπτυξη: uτου δικτύου καταστημάτων της Media Strom, με στόχο την παρουσία και διάθεση προϊόντων ύπνου σε περισσότερες γειτονιές και γωνιές της Ελλάδας uτου δικτύου διάθεσης της Stromatex στην αγορά χονδρικής, μέσω του επαναλανσαρίσματος της επωνυμίας ως μιας ποιοτικής και φιλικής στο περιβάλλον πρότασης προϊόντων ύπνου uτης δραστηριότητας e-commerce, λόγω του συνεχόμενα αναπτυσσόμενου καταναλωτικού ενδιαφέροντος σε αυτό το δίκτυο uνέων προϊοντικών κατηγοριών στις υπάρχουσες επωνυμίες που αποσκοπούν στην αύξηση της αγοραστικής εμπειρίας και ικανοποίησης των καταναλωτικών αναγκών. Ποιο είναι το όραμά σας για την εταιρεία ως μέλος της δεύτερης γενιάς των επικεφαλής της; Πού θέλετε να την δείτε να φτάνει; Οραματιζόμαστε έναν κόσμο υγιέστερο, ξεκούραστο, γεμάτο ενέργεια, αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής και δημιουργώντας προηγμένα προϊόντα που παρέχουν στους καταναλωτές έναν σπουδαίο ύπνο. Για εμάς κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε και παραδίδουμε στους καταναλωτές οφείλει να προσφέρει την τέλεια ποιότητα ύπνου και να είναι μία μοναδική εμπειρία ζωής. Θεωρούμε ως αποστολή μας να συμβάλλουμε καθημερινά στο να ξυπνάει περισσότερος κόσμος με χαμόγελο και να απολαμβάνει την ζωή. Χτίζουμε το μέλλον μιας καλύτερης ζωής. Σήμερα τα προϊόντα Media Strom έχουν ένα ισχυρό δίκτυο διανομής. Ποια τα πλάνα σας για νέα ανοίγματα καταστημάτων; Η αύξηση του δικτύου καταστημάτων μας είναι βασικός πυλώνας ανάπτυξης, καθώς συμβάλλει στην αύξηση της προσβασιμότητας, της αναγνωρισιμότητας και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Μέσα στον Σεπτέμβριο ανοίξαμε το δεύτερο κατάστημα Media Strom στον Πειραιά, ενώ προγραμματίζουμε για τον Οκτώβριο τη λειτουργία δύο ακόμη καταστημάτων, σε Καβάλα και Καλαμάτα. Με αυτά φθάνουμε αισίως τα 37 εταιρικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και έχουμε ως προτεραιότητα στο άμεσο μέλλον την επιλεκτική επιλογή στρατηγικών τοποθεσιών για τα νέα καταστήματά μας. Στόχος μας είναι να βρισκόμαστε πάντα και παντού κοντά στους καταναλωτές μας. Επενδύουμε διαρκώς σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης, όπως η κατάρτιση των ανθρώπων μας, η έρευνα και η καθημερινή βελτιστοποίηση της παραγωγής. Από την άποψη του όγκου και της ποικιλίας, σήμερα παράγουμε περισσότερους από 1.500 κωδικούς, οι οποίοι μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με τουλάχιστον 150.000 πιθανούς τρόπους 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #36

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=