Business News Magazine #37

Ο Ανδρέας Κουκάς, διευθυντής Ανάπτυξης της Ηilton στην Ελλάδα και την Κύπρο, παρουσιάζει στο Businesss News Magazine τις κινήσεις ανάπτυξης που υλοποιεί στην Ελλάδα ο πολυεθνικός κολοσσός και εξηγεί τι προσφέρει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων η συνεργασία με αυτόν. Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς O Ανδρέας Κουκάς ανήκει για περισσότερο από 17 χρόνια στο δυναμικό της Hilton. Με έδρα του κυρίως το εξωτερικό, έχει εργαστεί στη διαχείριση εσόδων, το μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο στον πολυεθνικό κολοσσό του χώρου των ξενοδοχείων και της φιλοξενίας. Το 2022 επέστρεψε στην Ελλάδα και στην Αθήνα, για να αναλάβει το ρόλο του διευθυντή Ανάπτυξης της Ηilton στην Ελλάδα και την Κύπρο, σε μια περίοδο που ο όμιλος φαίνεται να έχει πολλά και σημαντικά σχέδια ανάπτυξης για τη χώρα. O όμιλος Hilton έχει καταγράψει μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Ποια είναι η στρατηγική σας για περαιτέρω ανάπτυξη στη χώρα; Η Ελλάδα αποτελεί καίρια στρατηγική αγορά για τη Hilton. Από το 1963, έχουμε εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία εδώ με το πρώην Hilton Athens, το πρώτο μεγάλο διεθνές ξενοδοχείο της χώρας. Αυτή η εμβληματική ιδιοκτησία μετατρέπεται αυτήν τη στιγμή σε έναν πολυτελή προορισμό μικτής χρήσης υπό την επωνυμία Conrad Hotels & Resorts. Από το τρίτο τρίμηνο του 2024 και επί του παρόντος λειτουργούμε εννέα ξενοδοχεία στη χώρα και έχουμε άλλα 10 «στα σκαριά», με κίνητρά μας το σταθερό μακροπεριβάλλον και την αυξανόμενη ταξιδιωτική ζήτηση, τόσο για επαγγελματικούς λόγους όσο και για αναψυχή. Σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων, η αναπτυξιακή μας στρατηγική στην Ελλάδα επικεντρώνεται τόσο σε αστικές τοποθεσίες όσο και σε θέρετρα, διασφαλίζοντας μια ισορροπία μεταξύ καθιερωμένων τουριστικών προορισμών και περιοχών με αναξιοποίητες δυνατότητες. Αναπτύσσουμε επίσης προσφορές για όλο το χρόνο, που απευθύνονται αφενός σε ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους, αφετέρου σε οικογένειες. Με την εισαγωγή ενός συνδυασμού luxury, lifestyle, upscale και focus serviced brands, στοχεύουμε να ενισχύσουμε το εξελισσόμενο τουριστικό τοπίο της Ελλάδας με ξενοδοχεία που προσφέρουν μια γκάμα από εμπειρίες υψηλής ποιότητας προσαρμοσμένες στις διαφορετικές ταξιδιωτικές ανάγκες. Καθώς συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε, η Hilton παραμένει επικεντρωμένη στην προσφορά αξίας στους επισκέπτες, τους ιδιοκτήτες, τους συνεργάτες και τις τοπικές κοινότητες. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται στο μέλλον η Ελλάδα ως προορισμός; Η Ελλάδα γνωρίζει δυναμική ανάπτυξη ως παγκόσμιος ταξιδιωτικός προορισμός. Ενώ τα εμβληματικά νησιά της, Ανδρέας Κουκάς διευθυντής ανάπτυξης της Ηilton στην Ελλάδα και την Κύπρο Η Ελλάδα αποτελεί στρατηγική αγορά για τη Hilton interview H αναπτυξιακή μας στρατηγική στην Ελλάδα επικεντρώνεται τόσο σε αστικές τοποθεσίες όσο και σε θέρετρα, διασφαλίζοντας μια ισορροπία μεταξύ καθιερωμένων τουριστικών προορισμών και περιοχών με αναξιοποίητες δυνατότητες 30 #37 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=