Στην πρώτη του συνέντευξη ως επικεφαλής του One Unilever Business Unit Ελλάδας, Κύπρου, Βαλκανίων και Βαλτικών Χωρών, ο Γιώργος Τζαβάρας σημειώνει στο Business News Magazine πως ο τόσο διευρυμένος περιφερειακός ρόλος που αναλαμβάνει για πρώτη φορά η Unilever Ελλάδας αποτελεί αφενός απόδειξη της επιτυχημένης πορείας της εταιρείας, αφετέρου ευκαιρία γρήγορης ανάπτυξης και οικοδόμησης συνεργειών. Ακόμη, μας μιλάει για το =«Growth Action Plan» του ομίλου, τις θετικές επιδόσεις της Unilever Ελλάδας το 2024 και προαναγγέλλει νέα λανσαρίσματα για το 2025. Παράλληλα, μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην ελληνική αγορά και τα όσα ισχύουν σε αυτήν, εκτιμώντας ότι είμαστε πλέον στη φάση της αποκλιμάκωσης των τιμών και της ομαλοποίησης της αγοράς. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά H Unilever Ελλάδας αναβαθμίζεται Σε μια περίοδο που τοπικές εταιρείες πολυεθνικών εντάσσονται σε μεγαλύτερα σχήματα με τα κέντρα διοίκησης σε άλλες χώρες, η Unilever Ελλάδας κινείται αντίθετα στο ρεύμα και αναλαμβάνει έναν ευρύτερο ρόλο Έχετε αναλάβει επικεφαλής του One Unilever Business Unit Ελλάδας, Κύπρου, Βαλκανίων και Βαλτικών Χωρών, που έχει θέσει σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2025 η Unilever και στο οποίο η Ελλάδα έχει ηγετικό ρόλο. Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας σε αυτόν τον νέο ρόλο; Πού πρόκειται να εστιάσετε; Στη νέα οργάνωση της Unilever, η ελληνική εταιρεία αναβαθμίζεται και αναλαμβάνει για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο περιφερειακό ρόλο, ο οποίος με επίκεντρο την Ελλάδα, καλύπτει την Κύπρο, τα Βαλκάνια και τις Βαλτικές Χώρες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς σε μια περίοδο που τοπικές εταιρείες πολυεθνικών εντάσσονται σε μεγαλύτερα σχήματα με τα κέντρα διοίκησης σε άλλες χώρες, η Unilever Ελλάδας κινείται αντίθετα στο ρεύμα και αναλαμβάνει έναν ευρύτερο ρόλο. Είναι μια έμπρακτη και ισχυρή απόδειξη της επιτυχημένης πορείας της Unilever στην ελληνική αγορά όλα αυτά τα χρόνια αλλά και μια τιμητική αναγνώριση για τα στελέχη της εταιρείας μας, των οποίων οι ικανότητες αναγνωρίζονται και οι αρμοδιότητες διευρύνονται. Η ανάληψη της διοίκησης των τοπικών εταιρειών σε αυτές τις νέες χώρες είναι μια σημαντική ευθύνη για όλους μας, είναι όμως κυρίως και μια μεγάλη ευκαιρία γρήγορης ανάπτυξης που δύσκολα μπορείς να πετύχεις στην ώριμη αγορά της χώρας μας. Επιπλέον, δημιουργούνται ευκαιρίες για συνέργειες και οικονομίες κλίμακας, δημιουργίας και ανάδειξης νέων ταλέντων και, βέβαια, επέκτασης και εφαρμογής των αρχών μας για βιώσιμη ανάπτυξη σε όλες τις αγορές ευθύνης μας. Αυτό που καλούμαστε να κάνουμε στο ξεκίνημα της νέας εποχής, είναι να δημιουργήσουμε τις καλύτερες ομάδες διοίκησης, τόσο σε κεντρικό όσο και σε τοπικό επίπεδο, οι οποίες θα οδηγήσουν με δεξιότητες και πάθος το όλο εγχείρημα στην επιτυχία. Με δεδομένες τις σημαντικές διαφορές στην οργάνωση και στην ωριμότητα κάθε τοπικής αγοράς, η επόμενη, εξίσου σημαντική προτεραιότητά μας, είναι να καθορίσουμε το λειτουργικό μοντέλο που θα εφαρμόσουμε, έτσι ώστε όλες οι χώρες του cluster να διευκολυνθούν στην εφαρμογή των πλάνων τους, να πετύχουν τοπικά τούς στόχους τους και συνολικά τούς στόχους της One Unilever. Η χάραξη της στρατηγικής και των πλάνων για την εφαρμογή της είναι τα αυτονόητα επόμενα βήματα. Το νέο One Unilever Business Unit με επικεφαλής την Ελλάδα περιλαμβάνει 14 διαφορετικές αγορές και αρκετά εκατομμύρια καταναλωτές. Ποιες προκλήσεις κρύβουν τα σημαντικά αυτά μεγέθη; Η διαχείριση ενός Business Unit που περιλαμβάνει 14 χώρες όπου η καθεμιά έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, διαφορετικό επιχειρηματικό περιβάλλον, πολιτισμικές προτιμήσεις αλλά και διαφορετικά κανονιστικά πλαίσια και οικονομικές συνθήκες, κρύβει πολλές προκλήσεις, όπως αναφέρετε, αλλά και μοναδικές ευκαιρίες. Η ποικιλομορφία και η διαφορετικότητα ακριβώς των αγορών αυτών συνιστούν μια πολύτιμη πηγή έμπνευσης και εμπειρίας. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με τις τοπικές αγορές, ανταλλάσσοντας γνώσεις, ιδέες και βέλτιστες πρακτικές, μπορούμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη και την καινοτομία. Μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουμε τη γνώση και τις ευκαιρίες, για να φέρουμε θετικά αποτελέσματα σε κάθε αγορά που δραστηριοποιούμαστε. Ποιο είναι το αποτύπωμα της Unilever αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα; Πώς θεωρείτε ότι έκλεισαν οι δραστηριότητές σας μέσα στο 2024; Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις αλλά και σημαντικές επιτυχίες, με πολλά και καινοτόμα λανσαρίσματα προϊόντων. Η χρονιά θα καταγράψει θετικά αποτελέσματα, καθώς έχουμε κατακτήσει τους περισσότερους στόχους που είχαμε θέσει. Κοιτάζοντας μπροστά, είμαι βέβαιος ότι χάρη στη δέσμευση, το πάθος και την αφοσίωση των ανθρώπων μας, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να μετουσιώσουμε σε πράξη τις αξίες της εταιρείας και να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή των καταναλωτών. 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 #38
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=